1. Doet me niks. Mooi plaatje op zich, maar vind hem te blauwig en te donker.
2. Super! Die leegte icm de mist, heerlijke dramafoto. Had zelf het contrast nog wat versterkt voor een versterkt drama-effect.
3. Naiznaiznaiz, doet me denken aan zo'n Londens Harry Potter station. Jammer dat de vrouw net achter de paal staat. De onscherpte van de locomotiefvoorkant vind ik juist wel mooi, geeft de foto iets aparts. Had het contrast wel weer iets versterkt (maar da's persoonlijke smaak).
4. Mooi scherp, tof dat het geen standaard takjes zijn maar de punt heel apart is (je snapt me hè?

). Had hem zelf niet vierkant gecropt maar in de lengte. Achtergrond inderdaad wat druk. Vind hem wel errug tof.
5. Geweldig

Jammer van die vrouw, maar verder vind ik hem echt prachtig! Goede compositie, de rook van de locomotief die eerst zwart is en later lichter wordt. Goed contrast en jaaa I like!
6. Doet me niet heel veel. Scherptediepte is tof en de compositie is ook gaaf, maar het mist iets wat de aandacht trekt.
7. Gaaf! Wolken zijn heel mooi en die bomen lijken net ruiters op paarden.

Moest even kijken voordat ik zag wat het werkelijk was. Wat me stoort is het spierwitte in de lucht. Die lichtvlek geeft het wat buitenaards. Interessante foto. Er mist wel iets aan de compositie, horizon moet of hoger of lager imo.
8. Mooi gedaan met de schaduwen en vormen, verder eens met Chanty. En over 9. ook hetzelfde.