Excuseer mij, je hebt gelijk. Door dezelfde nummertjes (en ook nummertjes erachter) heb ik geconcludeerd dat dit dezelfde lenzen waren.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:58 schreef Morodeepdelver het volgende:
@ anoniemos
Beide lenzen verschillen van mijn lenzen, dus geen goede vergelijking.
Over de pm al een bod van 350 euro voor alles, dan vanaf daar gaan we verder!
Jammer voor mij en een geluk voor jou, want dat was ook de maximale prijs wat ik in gedachte had voor het hele setje.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:58 schreef Morodeepdelver het volgende:
@ anoniemos
Beide lenzen verschillen van mijn lenzen, dus geen goede vergelijking.
Over de pm al een bod van 350 euro voor alles, dan vanaf daar gaan we verder!
Duidelijk, bedankt voor je antwoord.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:06 schreef Morodeepdelver het volgende:
@ Chiren,
Ik denk dat het vrij moeilijk word om de 75-300, zonnekap, filter en tas zo los te verkopen.
Het liefst verkoop ik dus alles in 1 klap.
En 250 euro is sowieso echt te weinig, daar heb je net een afgeragde tweedehands body voor...
Ik blijf ook steeds terug komen om te kijken in de hoop dat die andere bieder wat 350 geboden heeft voor het hele setje afhaakt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:09 schreef chiren het volgende:
[..]
Duidelijk, bedankt voor je antwoord.
Naar aanleiding van de reactie boven mij blijf ik toch nog even stiekem meekijken
Voor die lens/zonnekap enzo heb ik wel interesse, maar niet voor die prijs.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:43 schreef chiren het volgende:
Mocht je iemand vinden voor die lens/filter/kap voor 150e, komt 250e voor de rest toch wel aardig in de buurt van je vraagprijs
*gluurt mee*
125 incl.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:16 schreef Morodeepdelver het volgende:
@ Sjechov
75 euro gaat hem sowieso niet worden.
De lens/filter/zonnekap is/zijn nog geen jaar oud.
Maar als je wilt weten wat voor prijs ik voor ogen heb, mag je jouw bod verdubbelen.
Dan hoef ik dus niet meer te kijken, de camera is dan wel bijna niet gebrukt want iets van 2700 cliks is ja niks.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:33 schreef G15 het volgende:
En nog steeds staat mijn bod van 360 er nog![]()
Dat is wat ik bedoel, laat in die winkel maar eens zien dat je bereid bent om 475 ervoor te geven, ik denk of ik weet wel zeker dat ik er dan mee naar buiten kwam voor 475 maar ik weet niet hoe goed iemand bluffen kan. Ik kan het goed, ik zeg dan gewoon anders laat je het maar, hoe graag ik het ding ook hebben wou.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:15 schreef G15 het volgende:
Kan nog goedkoper hoor google maar eens goed
De set is al verkrijgbaar voor 509
http://www.neboweb.nl/web(...)5300-kit-p-2512.html
Er zit wel degelijk verschil in de lenzen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:35 schreef G15 het volgende:
Ook klopt je prijzen niet die je daar heb neergezet
De lens kost bij kamera-express.nl 119 euro
http://kamera-express.nl/index.php?page=product&product=396
En de body met kleine lens kost daar 409 euro
http://kamera-express.nl/index.php?page=product&product=24989
Kom niet met dat het andere lensen zijn, de lensen zijn hetzelfde kijk maar eens goed op de site van canon
Ik kan nergens op de pagina zien dat de 75-300 met USM is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:03 schreef G15 het volgende:
Als je goed leest hier krijg je toch echt de lens erbij geleverd war jij het over heb.
Zie link http://www.topdeals.nl/catalog/product_info.php?products_id=3923
voorheen welquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:56 schreef Sjechov het volgende:
Volgens mij werden die pakketen met de standaard IS lens verkocht.
Zo heb ik nl. mijn 450D ook gekocht.
Zit diezelfde kitlens bij als jij hebt.
nieuwerkerk ad ijsselquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:57 schreef xdc het volgende:
[..]
voorheen wel
na een prijsverhoging van canon , hebben ze de IS vervangen voor een non IS versie.
geldt alleen voor de 1000d series , de 450 hebben ze ongemoeid met IS gelaten
overigens heb ik wel weer kriebels (na eerder een 450d in bezit te hebben gehad) , maar niet voor deze prijs
waar is de camera te bezichtingen? misschien handig voor evt koper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb contact gehad wat betreft de kit versie waar ik het over had de 18-55 lens heeft Image Stabalizer.
De groote lens niet.
Mijn bod van 400 staat nog steeds, en zag ik op de 1000D wat krasje zitten.![]()
De vlekjes onder het Canon logo zijn stofvlekjes, is er al af.
Puntjes aan de linkerzijde van de body is reflectie van de flits op bobbeltjes die extra grip geven op een klepje wat daar zit.
Je bod is iig genoteerd. Maar doe er verder nog niks mee.![]()
Ik heb nog steeds interesse in die 75-300 lens, fliter etc.
Wanneer kan je de knoop eens doorhakken? dan weet ik welke prijs ik moet bieden.Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?![]()
De knoop is al doorgehakt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:23 schreef Morodeepdelver het volgende:
De zoomlens + uv filter + zonnekap mogen nu weg voor 140 euro excl. verzendkosten.
De rest mag dan weg voor 300 euro! excl verzendkosten natuurlijk.
![]()
![]()
Ik kom mogelijk nog even terug op die lens.
Ik krijg zo'n lens te leen vanavond en dan kan ik kijken of het wat voor miij is.
Wordt vervolgd.
Overigens krijg ik de micromoter variant te leen.Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden![]()
De set is er nog!
Ik heb geen tijd die ik wil wachten, dus ik zou zeggen, doe een goed bod.
Op de 75-300 heb ik in mijn omgeving ook veel reacties gekregen.
Iemand heeft voor 140 waarschijnlijk interesse, maar dat is nog even afwachten. Geen idee hoelang.
Dus deze kan binnenkort verkocht zijn.
Edit: Hele setje staat sinds vandaag ook op marktplaats.
[ Bericht 9% gewijzigd door Morodeepdelver op 16-01-2010 18:50:37 ]![]()
Ok ik haak af succes met de verkoop, maar ik zoek verder heb het voor dinsdag nodig.
Mocht je voor die tijd het toch kwijt willen hoor ik het wel.
(Trouwens bedankt voor de tip)![]()
Marktplaats staat vol met die setjes nog jonger ook met meer spullen en wat de prijs betreft bijna hetzelfde.
[ Bericht 27% gewijzigd door G15 op 17-01-2010 12:27:37 ]![]()
100 euro voor de zoom lens.
Met zonnekap-filter etc.
Afhankelijk waar je woont, want ik kan hem in principe ophalenHee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?![]()
coolquote:Op woensdag 13 januari 2010 01:38 schreef G15 het volgende:
360 euro van mij kant, en dan kan ik hem vandaag ophalen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |