Jij hebt sowieso wel rare fantasieën!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
* Adolecens heeft een Mental Image![]()
![]()
Ja.quote:
Tegelijkquote:
Wij nemen een gewonequote:Op zondag 10 januari 2010 21:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Stel eens voor dan om een gewone te nemen, zonder massage standjes enzo en wacht de reacties af
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Stel eens voor dan om een gewone te nemen, zonder massage standjes enzo en wacht de reacties af
Zijn wel trucjes voor hoor, om die gewone wat leuker te makenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan weet je het nu.quote:
Ja, daarom blijf je bij me. Je sexleven bloeit helemaal opquote:Op zondag 10 januari 2010 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso wel rare fantasieën!
Neequote:
Oh ja, geniaal was dat.quote:
Wij praten over alles, wat wil je met 3 dames in één huis.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:40 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Praten jullie er ook open over in huis?
Gewoon je vingers op de andere gaten stopen zodat er meer druk is op de andere. Toch.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zijn wel trucjes voor hoor, om die gewone wat leuker te maken!
[..]
Dan weet je het nu.
Geil!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wij praten over alles, wat wil je met 3 dames in één huis.
Ik ga er echt nooit een nemen.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb sinds 3 weken ook een clitpiercing.
3girlsintheshower.mpegquote:Op zondag 10 januari 2010 21:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wij praten over alles, wat wil je met 3 dames in één huis.
Bingo.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:42 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Gewoon je vingers op de andere gaten stopen zodat er meer druk is op de andere. Toch.
Dude nee.quote:
Dat was helemaal niet geniaal manquote:
We hebben de kindjesquote:Op zondag 10 januari 2010 21:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, daarom blijf je bij me. Je sexleven bloeit helemaal op![]()
[..]
Nee
Dat is wel gevaarlijk aan die piercing jaquote:Op zondag 10 januari 2010 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga er echt nooit een nemen.
Zeker niet zo lang ik nog paardrijd, ben wel eens door een onverwachte beweging pijnlijk tegen de rand van het zadel gekomen.
Welk ding?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:44 schreef PhifeDawg het volgende:
Hoe ziet zon ding er eigenlijk uit wat je bedoelt bt?
Ik heb both nog nooit gezien gelukkig.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is zoveel erger dan 2girls1cup
Zoek op Christina piercing.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:44 schreef PhifeDawg het volgende:
Hoe ziet zon ding er eigenlijk uit wat je bedoelt bt?
Onder dwang. Bij vrienden. Op de beemer.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb both nog nooit gezien gelukkig.! Jij wel?
![]()
Wat houden fietszadelincidenten in?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is wel gevaarlijk aan die piercing jaserieus, ik heb me wel eens extra pijn gedaan in fietszadel-incidenten
!
Eerste twee punten komen bekend voor, maar ik wist al wat het inhield dus ik weigerde.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Onder dwang. Bij vrienden. Op de beemer.
Dat je op een rare manier met je voet van je trapper af glijdt terwijl je net even van je zadel af liftte en dan keihard met je poes op je zadel weer neer komt.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat houden fietszadelincidenten in?
Heeft die linker zichzelf een hartje gebrandmerkt.quote:
Mensen die in de woonkamer zittenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef Skylark. het volgende:
Er zijn hier ook mensen die in de woonkamer zitten.
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef Skylark. het volgende:
Er zijn hier ook mensen die in de woonkamer zitten.
Witte tat.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft die linker zichzelf een hartje gebrandmerkt.![]()
Auw. Dat lijkt mij pijnlijk. Ik voelde mijn penis even krampen.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat je op een rare manier met je voet van je trapper af glijdt terwijl je net even van je zadel af liftte en dan keihard met je poes op je zadel weer neer komt.
Whinieeeeeeequote:Op zondag 10 januari 2010 21:49 schreef Skylark. het volgende:
Topicreports geplaatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |