Dect is al verkocht. Jammer....quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:38 schreef Zspirit het volgende:
kan die
Philips DECT SE 4352S
echt niet verzonden worden ?:(
Ja sorry, ik zie het.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:33 schreef Geckoo het volgende:
[..]
maar nog niet aangekomen.
ze zijn niet echt snel bij dhl...
linkje
tevens kickje!
Enne, je was er niet? Goed, morgen misschien. Laat je iets weten?quote:16:46 Geadresseerde was niet thuis.
Ik zag het: kreeg mailtje van DHL. Tja..quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:43 schreef Geckoo het volgende:
@div-er,
hij is binnen complimenten over het inpakken en netjes in de originele doos.
bedankt! (dhl snapt niet dat als er geen bel op een glazen gebouw zit dat je dan naar binnen mag lopen)
Dank je wel voor je bod. Is dat je maximum? Kan ik je verleiden?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:22 schreef Xs2Shanna het volgende:
Princess Popcorn Machine
Weinig gebruikt, er zit zelfs nog popcornmais bij. Geheel compleet in doos.
Prijs: vanaf 0 euro
Porto: 6,75
YES PLEASE!
1 euro!
Nee die is er nog. Ik ga alleen NIET verzenden. Kan opgehaald worden, en voor een extraatje voor Haiti breng ik deze tot max. 25km vanaf Maastricht.quote:
Dat is het probleem niet. Het gewicht icm de omvang, dat gaat mij niet lukken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:50 schreef Khadgar het volgende:
Niet verzenden? Jammer de bammer... Wil je de verzendkosten gewoon overmaken hoor
Try me!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:29 schreef div-er het volgende:
[..]
Dank je wel voor je bod. Is dat je maximum? Kan ik je verleiden?
Dat is bijzonder, tijdens mijn reply trek jij je terug.quote:
10 euro en dat is inclusief porto en verzending via DHL.quote:
Jij maakt 100 euro over naar 555 of naar "mijn" kindertehuis, en nadat ik je afschrift heb gezien SMAHS ik alles voor het oog van de camera in de container.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:42 schreef vosss het volgende:
A;s ik alles in 1x koop en ik doe je er 20 euro bovenop, kan jij me dan beloven dat al het geld _NIET_ naar Haïti gaat?
Is hij dan echt nog zo nieuwtjes?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:19 schreef div-er het volgende:
10 euro en dat is inclusief porto en verzending via DHL.
Deal?
Tja wat kun je zeggen van nieuw. Als een apparaat is gebruikt, is het gebruikt. Uiteraard is het enkel gebruikt voor het maken van popcorn, niets geks daar. Maar dat is dus niet nieuw. Overigens als je een nieuwe koopt gooi je de eerste gepofte bak popcorn zo de kliko in: dat meurt!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:54 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Is hij dan echt nog zo nieuwtjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |