Wat goed!!quote:Op maandag 11 januari 2010 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Tis alweer de 11e vandaag trouwens, ik rook alweer 2 maanden helemaal niet meer
Okee, de 23e dan!quote:Op maandag 11 januari 2010 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze te bespreken heeft
Hoop niet dat ze hier mee heeft zitten lezen toen er een beetje gemopperd werd over de openingstijden van vorige keer...
Ik wist niet eens meer psies wanneer ik gestopt wasquote:
ben ik de enige die daar een raar gevoel van krijgt in haar buik?quote:Op maandag 11 januari 2010 10:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, de 23e dan!
* tombolafan gaat Wiki aanpassen
* tombolafan gaat pmmen
(en klinkt heftig, dat ze iets te bespreken heeft!)
Geen raar gevoel, ik had wel even een 'oei' steekje, maar kan me niet voorstellen dat het iets negatiefs isquote:Op maandag 11 januari 2010 10:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben ik de enige die daar een raar gevoel van krijgt in haar buik?
k kan op t moment nog niet zien of de 23e hier nog vrij is. kom er later op terug
tombo heb jij ook t linkje naar de wiki van de leesclub?
Ik kan me niet voorstellen dat het iets negatiefs is. Toch?!quote:Op maandag 11 januari 2010 10:41 schreef Greys het volgende:
Geen raar gevoel, ik had wel even een 'oei' steekje, maar kan me niet voorstellen dat het iets negatiefs is
jullie krijgen een straatverbod, stelletje stalkersquote:Op maandag 11 januari 2010 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze te bespreken heeft
Hoop niet dat ze hier mee heeft zitten lezen toen er een beetje gemopperd werd over de openingstijden van vorige keer...
Hahaha, ik ben gek op zoeken!quote:Op maandag 11 januari 2010 10:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wist niet eens meer psies wanneer ik gestopt was![]()
Maar dat heeft Tombola fijn voor me opgezocht es![]()
![]()
En de 11e van de 11e is wel heel erg makkelijk te onthouden natuurlijk
Ik ook hoor... Maar wat kan er nou zijn? Alleen dat (kleine beetje!) gemopper op de openingstijden... En misschien is het gewoon een beetje raar geformuleerd, en wil ze wel vragen of wij mee willen helpen met verhuizen naar Almere ofzoquote:Op maandag 11 januari 2010 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen raar gevoel, ik had wel even een 'oei' steekje, maar kan me niet voorstellen dat het iets negatiefs is
Nee, maar omdat iedereen het vraagt krijg ik wel het idee dat iedereen er stiekem bang voor is!quote:Op maandag 11 januari 2010 10:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het iets negatiefs is. Toch?!
Ik kan me niet voorstellen dat er iets negatiefs te melden is mbt ons, aangezien we met 7600 euro aankwamen afgelopen septemberquote:Op maandag 11 januari 2010 10:46 schreef ElisaB het volgende:
Greys moet maar ff bellen, zodat we niet allemaal in onze rats zitten
hahahahaha, durf je dat greys???quote:Op maandag 11 januari 2010 10:46 schreef ElisaB het volgende:
Greys moet maar ff bellen, zodat we niet allemaal in onze rats zitten
ja, op zich denk ik dat ook wel... maar het staat er een beetje raar... als ze iets willen vragen dan kunnen ze beter zeggen; we willen jullie nog wat vragen...quote:Op maandag 11 januari 2010 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Naja, ik snap niet waar jullie allemaal bang voor zijn, ik denk dat ze mss een praktische vraag hebben, of dat ze iets specifieks nodig hebben waarbij ze hopen dat we willen helpen.
Wat kunnen ze nou te klagen hebben?
Gekkies!
Ja maak iedereen nog wat banger jijquote:Op maandag 11 januari 2010 10:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, op zich denk ik dat ook wel... maar het staat er een beetje raar... als ze iets willen vragen dan kunnen ze beter zeggen; we willen jullie nog wat vragen...
"iets bespreken" klinkt zo alsof ze eigenlijk willen zeggen wat niet goed is (bij mijn oude baas was dat zo iig)
ik ook!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 10:47 schreef Ynske het volgende:
ik heb gewoon de afwijking dat als iemand zoiets tegen me zegt dat ik altijd t ergste ga denken
best lastig overigens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nee joh, dat lijkt me stugquote:Op maandag 11 januari 2010 10:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het iets negatiefs is. Toch?!
Ja, nu zit ik dus wel ook in spanning en ga de hele dag F5-en!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, dat lijkt me stug
Hooguit dat gemopper hier laatst over de openingstijden, maar dat mocht geen naam hebben.
Ik gok dat ze een praktische vraag heeft.
Maar ik heb haar een leuke mail teruggestuurd of ze misschien een hond en kat aan ons zou willen aanwijzen die nog niet geadopteerd zijn, voor ons eigen F&F adoptiedieren planDat gaan we nog wel doorzetten toch? En anders neem ik ze zelf wel
![]()
En dat ze wat ze wil bespreken ook alvast mag mailen zodat wij het er vast onderling over kunnen hebben en het verder met haar kunnen bespreken als we langs komen. Dus ik wacht haar mail weer af!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |