In de enige playtrough waarin ik Alistair sex met mij heb laten hebben, heb ik hem daarna laten trouwen met de dochter van loghain, terwijl hij een bastard child van Morrigan moest verwekken, true hij vond het in geen van de gevallen leuk, maar ik vond het wel vermakelijkquote:Op zondag 10 januari 2010 21:07 schreef lizardtattoo het volgende:
Ben nu in mijn derde playthrough maar eens aan het proberen Alistair het bed in te lullen(eerste en tweede keer Zevran en Leliana). Ik ben al zover dat hij me een roos heeft gegeven en hij vond dat we maar moesten skippen naar "the steamy bits" maar als ik hem dan uitnodig naar mijn tent vindt hij het toch nog te vroeg.
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:14 schreef Ryon het volgende:
Mijn elf mage had een relatie met Alistair omdat ik graag queen wilde worden aan het eind van het spel.
Succesverhaal was dat, blijkbaar mogen elven geen koningin worden in Ferelden.
De geweldige dialoogoptie:quote:
Alistair reed op een scooter toen hij 15 was?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:36 schreef Seam het volgende:
Alistair is wel gangster kom op zeg
Het kan wel maar Leliana is wel een zeikerd inderdaad. Als je cunning hoog genoeg is kan je haar ompraten. Ik had in mijn eerste playtrough een romance Morrigan, Leliana en Zevran(Ja, ben letterlijk een achievementhoerquote:Op zondag 10 januari 2010 21:42 schreef KrentebolHooft het volgende:
Nounou zeg, bij mij heeft allistair wel ff de laatste 50% van de final boss gesolod![]()
Wat betreft romances, mag je er maar 1 per character? Ik had t gedaan met Morrigan en wou ook Leliana nemen op mijn eerste character, maar haar 'houdt van' balkje was al bijna vol en kon t niet verder krijgen (geen gifts meer te verkrijgen of conversations) en nog wou ze niks met me, ook tegen haar gezegd dat ik niks met Morrigan had en dat zij de ware was.
Stomme snol
Moet je Alistair daar eens voor vragen als je iets met hem hebtquote:Op zondag 10 januari 2010 22:48 schreef Ryon het volgende:
Triootje met Zevran en Issabella!
Hilarisch en zeer, zeer treurig tegelijkertijd.
Maar ik heb geen eens opties daarvoor. Terwijl ik die met Morrigan al bij een veel lager niveau van het houd-van-balkje opties kreeg tot kussen en batsen.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:47 schreef MaxC het volgende:
[..]
Het kan wel maar Leliana is wel een zeikerd inderdaad. Als je cunning hoog genoeg is kan je haar ompraten. Ik had in mijn eerste playtrough een romance Morrigan, Leliana en Zevran(Ja, ben letterlijk een achievementhoer)
Sommige karakters willen alleen als je een bepaald punt in de relatie hebt - niet te ver en niet te snel -. Leliana is verreweg de lastigste en ook maar een one time event.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:34 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Maar ik heb geen eens opties daarvoor. Terwijl ik die met Morrigan al bij een veel lager niveau van het houd-van-balkje opties kreeg tot kussen en batsen.
Met mijn derde character, een Rogue, heb ik geprobeerd alle (side)quests te doen. Sommigen waren gewoon te irritant - verzamel 10 garnets als je al bijna bij het eind bentquote:Ik heb geen van mn playtroughs een 100% exploration rate gehaald, maar ik ben dan ook niet zo'n persoon die de moeite neemt om alles wat mogelijks kan zijn binnen een playtrough te realiseren, en in DA kan dat ook niet echt(tenzij je voor max coercion gaat en alle blackstone regulars/chantry/mages collective/antivian crows quests wilt gaan doen(die side quests geven je nl in 50% van de gevallen opties om kleine gebieden te bezoeken, die je normaal gesproken niet zal bezoeken).
Herkenbaar. Had zulke hoge verwachtingen van deze game maar heb het nu al ruim een maand niet meer aangeraakt en kan me er ook niet toe zetten om hem uit te spelen.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vond het in het begin nog wel leuk, maar heb het nu wel gehad met dit spel
Die achievement is ook heel irritant, want het kan zo dat je 1 huisje bent vergeten of niet naar de tweede verdieping bent gegaan waardoor je die 5% mist... check deze lijst eens...quote:Op maandag 11 januari 2010 02:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Met mijn derde character, een Rogue, heb ik geprobeerd alle (side)quests te doen. Sommigen waren gewoon te irritant - verzamel 10 garnets als je al bijna bij het eind bent, op een gegeven moment had ik op een stuk of 5 na alle achievements dus ik dacht ff doorzetten.. Normaal gesproken ben ik totaal geen achievement whore maar ik vind degene bij DAO wel de moeite waard.
Anyhoo ik heb nu dus 53/54 achievements wat me een 'game completion' (niet te verwarren met 'world exploration') van 100% heeft opgeleverd. Bij aanvang bovenop Fort Drakon heb ik 95% world explored.
De enige achievement, 'Traveler', is dus bugged op 1 of andere manier en heb geen zin om weer opnieuw te beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |