Ga jij zaterdag maar werkenquote:Op maandag 11 januari 2010 11:23 schreef Bartjebart het volgende:
Goh zijn jullie voor het eerst een keer allemaal echt aan het werk*?
*of met school bezig etc
Dan moet je nog niet opstaanquote:Op maandag 11 januari 2010 14:32 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen popjes.![]()
veuls te vroeg weer.
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij wel echt maar niet echt van Mike. Want die is niet snugger genoeg om zijn foto's online te kunnen zetten, daar had ie Xiance voor nodig
euh...luister eens, you dumb cocksuckers...quote:
ja ik moet wel. Heb afgesproken om te gaan trainen met een vriend van Tyler. He's sooooooooo fucking hot... dat wordt slakkespoor op de benches.quote:
Dan mcguiyver je toch een kabeltje in elkaar van 3 snoeppapiertjes? ...quote:Op maandag 11 januari 2010 14:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
[..]
euh...luister eens, you dumb cocksuckers...(God, jullie zijn nog erger dan Val)
![]()
vertel het verhaal dan wel helemaal. Ik zat op dat moment in Nederland in het gastenverblijf en had geen datakabel.
Ik las: "he's so tight"quote:Op maandag 11 januari 2010 15:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja ik moet wel. Heb afgesproken om te gaan trainen met een vriend van Tyler. He's sooooooooo fucking hot... dat wordt slakkespoor op de benches.
En toch gaat dit topic al weer sneller dan het vorige ofzo...quote:Op maandag 11 januari 2010 16:52 schreef Ang3l het volgende:
Jezus crisis, de singles zijn 4 topics verder en hier is het nog dezelfde pagina als vanochtend?!
PEPER IN DIE REET!!!!!!!!!!!!!!!!!
maar die hebben ook niks beters te doenquote:Op maandag 11 januari 2010 16:52 schreef Ang3l het volgende:
Jezus crisis, de singles zijn 4 topics verder en hier is het nog dezelfde pagina als vanochtend?!
PEPER IN DIE REET!!!!!!!!!!!!!!!!!
sizzzzzzzling hot!quote:
But a bit of a dumb look.quote:
You'd tap that... don't lie...quote:
Ik gok dat ie dan een jaloerse turk op z'nm nek heeft, maar idd... voor tappen heb je geen iq nodigquote:
Uit zoiets lelijks kan nooit zoiets knaps komen!quote:Op maandag 11 januari 2010 17:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is dat de zoon van Peter R. de Vries?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |