Ik stamp ze stuk in een leeg potje, dat werkt beter. Het gaat nog beter als je het deel neemt wat je gaat gebruiken, dat in een apart potje doet en er dan wat douchegel of badolie bij indoet, en dan flink prakken.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:46 schreef progje het volgende:
vanavond voor het eerst een Sugar Scrub gebruikt..
die zijn best grof, beschadigde bijna mijn huid er mee...
Als het kan zou ik als ik jou was lekker effe naar de winkel gaan snuffelenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje
Ik ben wel van de romige, zoete geuren. Sommige hele zoete dingen vind ik ook wel lekker, maar dat ligt er vaak een beetje aan.
Ik zal eens een beetje gaan neuzen en gewoon wat bestellen
ah thnx dat ga ik de volgende keer doen!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik stamp ze stuk in een leeg potje, dat werkt beter. Het gaat nog beter als je het deel neemt wat je gaat gebruiken, dat in een apart potje doet en er dan wat douchegel of badolie bij indoet, en dan flink prakken.
Het duurt nog even voordat ik een winkel kan & ik moet je eerlijk zeggen; Als ik iets in mijn hoofd heb, dan wil ik het meteenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Als het kan zou ik als ik jou was lekker effe naar de winkel gaan snuffelen
Oeh dat is een goeie tip! 1e sugarscrub die ik gebruikte haalde ik m'n huid mee open. Toen ik dat vertelde in de winkel kreeg ik een gratis sugarscrub mee, ook van tevoren geprakt, ging gelijk een stuk beter.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik stamp ze stuk in een leeg potje, dat werkt beter. Het gaat nog beter als je het deel neemt wat je gaat gebruiken, dat in een apart potje doet en er dan wat douchegel of badolie bij indoet, en dan flink prakken.
Hoezo, we hebben toch Ultralight?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef -Mellow- het volgende:
En ik wacht verdeurie nog steeds op een zonnebrandcreme!
Een massagebar alleen tijdens kerst verkrijgbaarquote:
Same herequote:Op zondag 10 januari 2010 21:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het duurt nog even voordat ik een winkel kan & ik moet je eerlijk zeggen; Als ik iets in mijn hoofd heb, dan wil ik het meteen
Haha, dat geluk heb ik dan weer nietquote:Op zondag 10 januari 2010 21:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Same here![]()
Maar ik heb het geluk dat ik in Den Haag woon, effe met de tram/auto en ik sta in de winkel
ja dat zegt iedereen hier terwijl ik, met mijn hyperultrasupergevoelige huid die niks kan hebben, echt nergens last van hebquote:Op zondag 10 januari 2010 21:46 schreef progje het volgende:
vanavond voor het eerst een Sugar Scrub gebruikt..
die zijn best grof, beschadigde bijna mijn huid er mee...
ik heb m trouwens in een bakje gedaan waar mijn oude kruidvatscrub in zat, en sinds er een beetje vocht bij is gekomen is ie veel zachter en makkelijker in gebruik. Haal er gewoon een klontje vanafquote:Op zondag 10 januari 2010 21:48 schreef progje het volgende:
[..]
ah thnx dat ga ik de volgende keer doen!
ja maar ik wil minimaal SPF 30quote:
Dream Creamquote:
En die ene toner.. a breath of fresh air oid? Is dat wat?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dream Cream![]()
Hoewel de Eau Roma toner ook niet te versmaden is, zeker als je hem in de koelkast hebt in de zomer.
Ik mag het hopen inderdaad, ik zal het morgen wel merken.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:44 schreef GotC het volgende:
[..]Wat een droom! Hoop dat het niet waar is!
Spice curls heb ik ook thuis, maar droogde m'n huid heel erg uit?
quote:
Skin Nanny..heb een proefje daarvan gehad, maar dan als nachtcreme. Eerst wat toner, dan Skin Nanny, en het huidje was weer zacht als de billetjes van een babyquote:Op zondag 10 januari 2010 22:03 schreef -Mellow- het volgende:
[..]wat ziet mijn oog? Skin nanny, SPF 30
Woei, die ga ik de volgende keer proberen. En hopen dat ie niet zo'n vieze vette glimlaag achterlaat, of van die velletjes als ie is opgedroogd, zoals alle andere zonnecremes.
Ervaringen?
Allemaal yumquote:Op zondag 10 januari 2010 22:04 schreef progje het volgende:
toch maar een bestelling gedaan
Angels On Bare Skin
Buffy
Aqua Mirabilis
The Olive Branch
Big Blue
Dream Cream
Dreamwash
Dreamtime Bath Melt
Karma Soap
Sexy Peel
das t probleem altijd met die zonnecremes: het glimt zo.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Skin Nanny..heb een proefje daarvan gehad, maar dan als nachtcreme. Eerst wat toner, dan Skin Nanny, en het huidje was weer zacht als de billetjes van een babyZonder toner: Glimmmm..
ik ook niet is een beetje op de gokquote:
http://www.dermalogica.nl/products.html?product_type=8quote:Op zondag 10 januari 2010 22:13 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
das t probleem altijd met die zonnecremes: het glimt zo.
Maar om er dan weer iets anders bij te gebruiken, ik wil helemaal niet zo veel producten op mijn smoel smeren.
thx, gewoon te koop bij de drogist?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:15 schreef progje het volgende:
[..]
http://www.dermalogica.nl/products.html?product_type=8
het is dan wel geen lush
maar ik gebruik zelf de producten van dermalogica voor mijn gezicht en ben er erg tevreden over
(we bestellen via ebay scheelt zoveel geld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |