Dat is whitening.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tellsell had die ook. Kon je tandpasta in pleuren.
Joah, m'n tanden zijn gaan verschuiven nadat ik 'm niet meer droeg.quote:
Wel beter dan z'on bek vol ijzer. Vind dat echt kankerlelijk en ergerde me altijd aan mensen met blokjes die dan met hun tanden zichtbaar lachten.quote:
Ik zo daar echt niet mee kunnen leven.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Joah, m'n tanden zijn gaan verschuiven nadat ik 'm niet meer droeg.En na een dag dragen rook dat ding ook zo lekker.
Geen idee hoe dat heetquote:
Mijn buurvrouw heeft van die doorzichtigequote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel beter dan z'on bek vol ijzer. Vind dat echt kankerlelijk en ergerde me altijd aan mensen met blokjes die dan met hun tanden zichtbaar lachten.
Dit ding was voor na de beugel.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel beter dan z'on bek vol ijzer. Vind dat echt kankerlelijk en ergerde me altijd aan mensen met blokjes die dan met hun tanden zichtbaar lachten.
Een van de vele tragedies in m'n leven.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zo daar echt niet mee kunnen leven.
la hela holala het hondje van de bakker het hondje van de bakker is pas ziek geweheest is pas ziek geweheestquote:
Pff, er zijn tig users die niet eens meer een foto van zichzelf durven te posten, omdat ze bang zijn dat ie misbruikt wordt.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook.
Blijft het een feit dat je die dingen dan al niet op internet moet gooien, zeker niet op een site als fok, je weet gewoon dat dit soort dingen dan gebeurt.
En nee, dat is niet echt leuk, maar heb je wel (mede) aan jezelf te danken.
Ik had er zo een.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Joah, m'n tanden zijn gaan verschuiven nadat ik 'm niet meer droeg.En na een dag dragen rook dat ding ook zo lekker.
Pff, volgens mij moet je in de bieb bij je op de uni kijken. Zo op internet vind je het volgens mij niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Fas zou jij toevallig weten waar ik de MvT van art. 137 Sr vandaan zou kunnen halen?
HAHAHAHAHAHAHAHA OWNEDquote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had er zo een.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik had net als een neger een paar blingbling tanden door dat ding.
Ik ben het wel met je eens dat dat kut is, maar dat is internet en daar kun je niets tot heel weinig aan doen. En als je het zelf niet bent is het leuk.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Pff, er zijn tig users die niet eens meer een foto van zichzelf durven te posten, omdat ze bang zijn dat ie misbruikt wordt.
Mensen durven niet meer te internetdaten omdat anderen moedwillig zich voor doen als iemand die ze niet zijn.
Aan de ene kant vind ik het gedoe van die filmpjes in sommige gevallen irritant en dat heb ik ook met Danny besproken, aan de andere kant, ik hoef nu iig nooit meer bang te zijn dat ik zo genaaid wordt als een Emimich ofzo.
Ik ben dus wel volkomen safe nu.
Oninteressant.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Pff, er zijn tig users die niet eens meer een foto van zichzelf durven te posten, omdat ze bang zijn dat ie misbruikt wordt.
Mensen durven niet meer te internetdaten omdat anderen moedwillig zich voor doen als iemand die ze niet zijn.
Aan de ene kant vind ik het gedoe van die filmpjes in sommige gevallen irritant en dat heb ik ook met Danny besproken, aan de andere kant, ik hoef nu iig nooit meer bang te zijn dat ik zo genaaid wordt als een Emimich ofzo.
Ik ben dus wel volkomen safe nu.
wtf manquote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had er zo een.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wtf.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had er zo een.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nu kunnen er 3 blackzilla's in.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf.Je had een te krap bekkie of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |