quote:nee het is gewoon makkerlijker om geen mening te geven, dan kan er tenminste niet zo een gezannik over plaats vinden. wat bij veel mensen mist is het begrip voor het feit dat sommige mensen een andere belevings wereld hebben. en het is wel toevallig zo dat op fok het vooral de linkse flamers zijn die 24/7 online zijn.
Op zaterdag 04 mei 2002 12:03 schreef ullie het volgende:[..]
WTF?
Ik heb inderdaad hier en daar een one-liner geplaatst, maar ook gewoon gediscussieerd hoor...
En wat betreft dat je niks mag zeggen als je rechts bent is natuurlijk de grootst mogelijke onzin. De vaste bezoekers van ANM en SCH zijn voor de helft rechts en voor de helft links. Als er iets rechts gepost wordt komen er inderdaad linkse fokker die er tegen zijn , maar andersom net zo goed. Maar dat valt je natuurlijk niet op?
Nee het is makkelijker om in een slachtoffer rol te gaan zitten. "Ik mag niks meer zeggen, want dan komt de links gedachtepolitie langs..."
quote:Nee. Fortuyn heeft geen verkiezingsprogramma. Hij heeft een vodje neergekrabbelt en dat tot verkiezingsprogramma verheven. Nog steeds heeft hij geen programma maar alleen vaag geblaat. Geen doorrekening door het cbs. Geen uitgewerkte punten. Etc, etc. Zijn bijdrage mag je dus niet als bepalend zien. PF is extreem rechts, ook al zijn sommige van zijn standpunten iets minder extreem dan die van LePen. De uitwerking van beide standpunten zullen hetzelfde zijn vrees ik.
Op zaterdag 04 mei 2002 11:01 schreef waspman het volgende:
uit brabants dagblad
[..]nou, PvdA zijn geen echte sociaal-democraten meer, maar dat was eigenlijk al bekend.
en zelfs het CDU is rechtster dan Fortuyn, dus kan dat gezeur of extreem rechts nu eindelijk ophouden?
quote:CDU in duitsland en de VVD in Nederland zijn rechtser dan Fortuyn, zoals je hebt kunnen lezen. Zijn deze partijen dus ook extreem-rechts?
Op zaterdag 04 mei 2002 12:40 schreef Hagelslag het volgende:[..]
PF is extreem rechts, ook al zijn sommige van zijn standpunten iets minder extreem dan die van LePen. De uitwerking van beide standpunten zullen hetzelfde zijn vrees ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |