Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
=================================================================================
Klik hier voor fotos van de meet
=================================================================================
[ Bericht 2% gewijzigd door Daywalk3r op 10-01-2010 19:57:14 (Fotolink toegevoegd) ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker is dat danquote:Op zondag 10 januari 2010 19:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zometeen of woensdag komt ze t officieel uitmaken.
En waarom, dat ga ik haar dan zo of woensdag vragen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb de fotolink onderaan in de op gezet.
Idd... Ik dacht juist dat het beter ging.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:57 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Lekker is dat dan. had je t al zien aankomen of was het geheel onverwacht?
Het rommelt al een tijdje, en het zat er ook wel harstikke dik aan te komen.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:57 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Lekker is dat dan. had je t al zien aankomen of was het geheel onverwacht?
Maar ik heb dus met jou gevoetbald enzo.quote:
Nee. Trouwens, het kwam niet door de Goldstrike, ik ben gewoon ziek. Ik heb vandaag nog niks binnengehoudenquote:
Hehehequote:Op zondag 10 januari 2010 20:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar ik heb dus met jou gevoetbald enzo.
Goh heb ik al 2 bekenden hier.
En dan in enschede!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:58 schreef Samzz het volgende:
Volgende week weer?
Nee, gekheid. Als de sneeuw weg is. Ik vind het nu niet meer leuk
En dan gaan jullie allemaal mee naar Atakquote:
Sterkte straksquote:Op zondag 10 januari 2010 20:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het rommelt al een tijdje, en het zat er ook wel harstikke dik aan te komen.
Maar toch is het kut als het dan ook werkelijk gaat gebeuren.
Ze komt er zo aan.
De grap is er nu wel een keer af.quote:
Sander.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:04 schreef Robinhoo het volgende:
Wie is die kerel met lange haren trouwens?
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De grap is er nu wel een keer af.
Nu is het helemaal goed als je zegt:
Markooooooooooooo, vertel nog eens wat!
Wat houd me tegen?quote:
Welke grap? Is gewoon een tvp punt en als het je niet bevalt suck my ballsquote:Op zondag 10 januari 2010 20:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De grap is er nu wel een keer af.
Nu is het helemaal goed als je zegt:
Markooooooooooooo, vertel nog eens wat!
Oke, nou veel stertke dan!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het rommelt al een tijdje, en het zat er ook wel harstikke dik aan te komen.
Maar toch is het kut als het dan ook werkelijk gaat gebeuren.
Ze komt er zo aan.
Bron?quote:
Iig niet lief en zoquote:
We hebben wel eens discussies maar daarom vind ik je nog wel lievvv hoor.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iig niet lief en zoMaar ik ga geen 300 topics doorzoeken
Whehehe, look at my careface.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:08 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Welke grap? Is gewoon een tvp punt en als het je niet bevalt suck my balls
Die vent doet elke noot lijpquote:
Volgende keer moet er gewoon niet zoveel sneeuw liggen dan wil ik best fietsen.quote:
Oh, ik dacht van niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
We hebben wel eens discussies maar daarom vind ik je nog wel lievvv hoor.
Jij vindt mij niet lievv dusquote:
Ok voor deze x dan! \m/quote:
Gelukkig.quote:
nice, hebben ze gister ook nog wel gedraaid op die tweede verjaardagquote:
Die plaat gewoon gehoord in oldenzaal vorige week d8 ikquote:
neuquote:Op zondag 10 januari 2010 20:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die plaat gewoon gehoord in oldenzaal vorige week d8 ik, nog best te doen eigenlijk, is dit nieuw dan ofzo?
goede geluidskwaliteit trouwensquote:
waarom gelukkigquote:Op zondag 10 januari 2010 20:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, ben *gelukkig* niet echt thuis in die muziek.
quote:
Anders had ik dat mooi gevonden en dat vind ik dus niet, beetje hardstyle zo aan het einde van de avond is heerlijk maar verder nee dankje.quote:
18 feb?quote:
Nee, ik zou met Robin naar Twente of zoquote:Op zondag 10 januari 2010 21:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nieuwe meet 18 feb @ San?
Wat gaan we ook weer doen?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef Robinhoo het volgende:
Samzz 18 februari in Enschede hé.
Zuipen in de stad.quote:
Prima.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef Robinhoo het volgende:
Samzz 18 februari in Enschede hé.
Goede reis gehad?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HEERSCH! \m/
Lange reis vooralquote:
Oh ja! Is goed. Ik ga alleen niet naar die wedstrijd.quote:
Dat hoeft ook niet, je hoeft alleen maar de hooligana uit te hangen.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja! Is goed. Ik ga alleen niet naar die wedstrijd.
Ik heb m ook niet in jouw tas gezien!quote:Op zondag 10 januari 2010 22:02 schreef Samzz het volgende:
Aaah, jullie hebben Kakkakoekoekonijn niet gemeet
Dat doe ik nietquote:Op zondag 10 januari 2010 22:03 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, je hoeft alleen maar de hooligana uit te hangen.
Hij zat naast de fles martiniquote:Op zondag 10 januari 2010 22:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik heb m ook niet in jouw tas gezien!
Ik heb wel dat kussen gezienquote:
Speak up.quote:
Het is uit. Definitief.quote:
quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is uit. Definitief.
Meer valt er niet te zeggen.
huggquote:Op zondag 10 januari 2010 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is uit. Definitief.
Quote confirmed.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[Drizzt Do'Urden] says:
heuj mn linkerhand ruikt weer naar kut
20 jaarquote:Op zondag 10 januari 2010 22:04 schreef Robinhoo het volgende:
Hou oud is Kim, ratelslangetje?
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:12 schreef Robinhoo het volgende:
Justin lijkt me echt een koning.
Double that.quote:
[..]
Het is uit. Definitief.
Ooh, mooie dochter.quote:
De hoogste bieder wint!quote:Op zondag 10 januari 2010 22:18 schreef Bob-B het volgende:
Selma, probeer je je dochter te slijten aan een fokker?
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:18 schreef Bob-B het volgende:
Selma, probeer je je dochter te slijten aan een fokker?
Het is uit. Definitief.
Ik wil die kus wel, maar Markooo heeft de fiets gebrachtquote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
@Justin, nog bedankt voor het brengen van mijn fiets.
Als ik wat dichterbij had gewoond had ik aangeboden om even langs te komen, om je een knuffel te gevenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan voorlopig ook nog niet slapen denk ik.
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als ik wat dichterbij had gewoond had ik aangeboden om even langs te komen, om je een knuffel te geven
([)quote:Op zondag 10 januari 2010 22:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan voorlopig ook nog niet slapen denk ik
quote:
Kutjequote:
Ja, dat dacht ik al, maar hoezo die reactiequote:
Why?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:05 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga stoppen met de opleiding.
Dat weet ik dan weer nietquote:Op zondag 10 januari 2010 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al, maar hoezo die reactie
Ik heb te weinig studiepunten gehaald, ik heb geen keus..quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een lekkere jongen, in die PaFiPo.
Hebben ze daar geen regeling voor? Dat je langer over je P mag doen of zo?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:12 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik heb te weinig studiepunten gehaald, ik heb geen keus..
Nee is anders. Ik mag van 3 bepaalde vakken maar van 1 een onvoldoende hebben! Ik heb er 2.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen regeling voor? Dat je langer over je P mag doen of zo?
Wat doe je trouwens voor opleiding?
En je mag niet herkansen? Zonde.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee is anders. Ik mag van 3 bepaalde vakken maar van 1 een onvoldoende hebben! Ik heb er 2.
En ik deed Bedrijfskundige Informatica.
Grolsch is ook knap, ben ik met je eensquote:Op zondag 10 januari 2010 23:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij snapt sarcasme zeker niet
Bij jou?quote:
Oh, verkeerde topicquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grolsch is ook knap, ben ik met je eens
Viel mee, maar kwamen wat hoge lui van mc nederland. dus hoop gestres bij de managersquote:Op zondag 10 januari 2010 23:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Was 't nog druk op het werk dan?
Ohquote:Op zondag 10 januari 2010 23:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Viel mee, maar kwamen wat hoge lui van mc nederland. dus hoop gestres bij de managers
Da's niet verstandig.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik heb net 8 flesjes bier op, en moet morgen om half 9 beginnen + overwerken.
He?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:54 schreef Samzz het volgende:
Waarom zijn gebruiksaanwijzingen van mannen in het Russisch?
Ik heb ooit met een jongen gezoend bij Normaal en ik heb m nog steeds op msn. Maar omg, wat een rare vent is hetquote:
Block 'm dan.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ooit met een jongen gezoend bij Normaal en ik heb m nog steeds op msn. Maar omg, wat een rare vent is het
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:54 schreef Samzz het volgende:
Waarom zijn gebruiksaanwijzingen van mannen in het Russisch?
Hee Selma!, goed geslapen? Kim ook goed thuisgekomen?quote:
Die is nog steeds niet thuis.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hee Selma!, goed geslapen? Kim ook goed thuisgekomen?
Doeiiiquote:Op maandag 11 januari 2010 00:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik ga slapen trouwens, doeg!
Tja dat kan je er ook in zien...?quote:
Sorry dat ik zo raar doequote:Op zondag 10 januari 2010 23:59 schreef Samzz het volgende:
Nah, ik kan goed met m praten en hij is grappig, maar een serieus gesprek kan je er nauwelijks mee hebben. Damn, hij is zo gesloten als een bankkluis.
Naja ok, kutje is meer (|)quote:Op maandag 11 januari 2010 00:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Tja dat kan je er ook in zien...?
Ik luister ook liever dan dat ik praat hoor.quote:
Is dat een verkapte: wie niet veel zegt is dom?quote:Op maandag 11 januari 2010 01:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik luister ook liever dan dat ik praat hoor.
Wie veel praat moet veel weten.
Ik vind het zo rot voor je.quote:Op maandag 11 januari 2010 07:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik werd wakker en hoopte alleen maar dat het allemaal een nare droom was
Succes!quote:
Ja het was leuk!quote:Op maandag 11 januari 2010 08:52 schreef jjstyle333 het volgende:
Goedenmorgen mensen.
De meet was geslaagd??
Geslaagd = understatementquote:Op maandag 11 januari 2010 08:52 schreef jjstyle333 het volgende:
Goedenmorgen mensen.
De meet was geslaagd??
Lekker warmquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 07:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik werd wakker en hoopte alleen maar dat het allemaal een nare droom was
Tupac Shakur.quote:Through every dark night, theres a bright day after that. So no matter how hard it get, stick your chest out, keep ya head up.... and handle it.”
Niet zo negatief!quote:Op maandag 11 januari 2010 10:21 schreef J0ttem het volgende:
Goeiemorgeh
Ochtend begint goed, de power adapter van m'n laptop vergeten in te pakken
Net nu ik druk bezig moet voor t project
Straks ff een toets verneuken
Maar als ik positief ga doen ben ik straks alleen maar teleurgesteldquote:
Selmaquote:
Ik zit nu chips te eten. Heb zin in allemaal lekkere dingen.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:56 schreef Robinhoo het volgende:
Maandagmorgen pizza moment.
Chips om 11 uur 's ochtends?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zit nu chips te eten. Heb zin in allemaal lekkere dingen.Straks ff naar de winkel.
Justinquote:Op maandag 11 januari 2010 11:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Chips om 11 uur 's ochtends?
Leu
Dat deed ik vroeger, maar dat is zoooo slecht.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Haha 's ochtends chips.
Net zoiets als 's ochtends gelijk cola drinken.
lekker, daar hek nu zin in.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Toen ik nog in de bakkerij werkte, toen was het om 8 uur sochtends broodje frikandel![]()
Goed planquote:Op maandag 11 januari 2010 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hm, zometeen even met ma naar de winkel en haar daarna afzetten bij de bieb. Vervolgens met de autooo naar de garage voor nieuwe remblokjes EN zeggen dat ze even naar mn accu kijken
problemen met remmen en starten?quote:Op maandag 11 januari 2010 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vervolgens met de autooo naar de garage voor nieuwe remblokjes EN zeggen dat ze even naar mn accu kijken
Nee, ik zette de auto gister even bij Selma neer met de alarmlichten aan. Komen Markooo, David en ik weer beneden, accu leegquote:
Oeps sorryquote:Op maandag 11 januari 2010 12:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, ik zette de auto gister even bij Selma neer met de alarmlichten aan. Komen Markooo, David en ik weer beneden, accu leeg
En die remblokjes zijn gewoon aan vervanging toe
neuh justin heeft gewoon een waardeloze autoquote:Op maandag 11 januari 2010 12:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oeps sorryIk heb jullie te lang hier gehouden met mijn koffie.
Inderdaad, je verdient billekoekquote:Op maandag 11 januari 2010 12:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
neuh justin heeft gewoon een waardeloze auto
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, ik zette de auto gister even bij Selma neer met de alarmlichten aan. Komen Markooo, David en ik weer beneden, accu leeg
hoelang zijn ze gebleven dan?quote:Op maandag 11 januari 2010 12:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mja, ik geef ook even aan dat ik het echt niet weetquote:Op maandag 11 januari 2010 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij zaten we wel een uur bij Selma
Het is hier op school ondraaglijk warm, ik zweet me de ziektequote:Op maandag 11 januari 2010 13:21 schreef Samzz het volgende:
Bah, het is echt goor weer. En waarom kleed iedereen zich zo warm? Ik smelt zowat
Joh !quote:Op maandag 11 januari 2010 13:42 schreef Samzz het volgende:
Omg, ik loop als een wijf door de gladheid hier
Nou die van Selma en van mij, is niks bijzonders...quote:Op maandag 11 januari 2010 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Marko? Waar blijven de rest van de foto's?
Maar, waar zijn ze?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nou die van Selma en van mij, is niks bijzonders...
Ik heb ze niet van Selma?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jij hebt ze van selma ontvangen, en ik heb hier 2 (gewone foto van de huiskamer meer niet)
Ja 4 - 5. Maar alleen maar foto's van de huiskamer. meer niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Marko, ik dacht dat je er wel meer dan 2 had gemaakt.
Ik dacht ook van de Shamrock een paar.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja 4 - 5. Maar alleen maar foto's van de huiskamer. meer niet.
Ben op stage, tot 6 uurquote:Op maandag 11 januari 2010 14:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kun je MSN accepteren? of ben je niet thuis?
Doe maar via mail.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Stuur die foto's van jou ook ff naar mij. Anders kan ik ze niet zien tenzij Nat ze op Photobucket zet.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Doe ikquote:Op maandag 11 januari 2010 14:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Stuur die foto's van jou ook ff naar mij. Anders kan ik ze niet zien tenzij Nat ze op Photobucket zet.
Omg.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Aaah..Misschien dat je hier om kan lachen?
remspoor in me vriendin der string
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |