quote:Op zondag 10 januari 2010 18:43 schreef tombolafan het volgende:
Wauw! Echt, WAUW![]()
Dat ik dat gemist heb in mijn jeugd!!!!
Hier de uitleg waarom jullie van die goddeloze, stuurloze vrijsters zijn gewordenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een slechte opvoeding gehad.Zonder Droppie.
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Hier de uitleg waarom jullie van die goddeloze, stuurloze vrijsters zijn geworden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat is louter een kwestie van tijdquote:Op zondag 10 januari 2010 18:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben liever een Goddeloze Stuurloze Vrijster dan een Ouwe Vrijster!!!!
* haalt uit met haar wandelstok*quote:Op zondag 10 januari 2010 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is louter een kwestie van tijd
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is louter een kwestie van tijd
Maar tot die tijd vermaken wij ons prima met ons goddeloze, stuurloze gedrag!!!quote:
dat boekje heb ik ook bij een spreekbeurt van een klasgenootje op de basisschool gehad. Zou hem best nog wel eens willen lezenquote:
Oh noessss, de oliequote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:16 schreef Nepthys het volgende:
Met al die mannetjes die het water staan schoon te maken... en olie.![]()
[ afbeelding ]
de oliequote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:16 schreef Nepthys het volgende:
Met al die mannetjes die het water staan schoon te maken... en olie.![]()
[ afbeelding ]
mja, je zou eerder denken dat water bang is voor vuur ofzo... maar voor olie?quote:
Jij bent nu toch ook bang voor vuur?quote:
Ik ben heul niet bang voor vuur!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent nu toch ook bang voor vuur?
Wat denk je als je een Droppie Water bent en er komt van die fuckin' evilolie
aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben heul niet bang voor vuur!![]()
Droppie water is een Droppie lul. Of een droppietje rozewater.![]()
Olie.![]()
Vuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar de olie legt een vlies over het water en de bacteriën waardoor ze van de lucht worden afgesloten en kunnen stikken!![]()
![]()
olie
blablablablablablablablablablablablablabla
Wat hij zegtquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:25 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja maar de olie legt een vlies over het water en de bacteriën waardoor ze van de lucht worden afgesloten en kunnen stikken!![]()
![]()
olie
stikken? water? oh my....quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:25 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
![]()
olie
ik verwijs je naar het laatste plaatje in deze stripquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
stikken? water? oh my....
Hier moet heropgevoed worden hoor...
Let op!
IN het water kun je een soort van stikken... VERDRINKEN heet dat.
Water zelf kan niet stikken...
Laat ze maar Schunkelstar, het zijn van die boomknuffelaars uit F&Fquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik verwijs je naar het laatste plaatje in deze strip
en droppie liegt nooit, dus...
I hate to burst your bubblequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Oh, en wie kunnen nou stikken volgens dat plaatje? de bacterien? dan is olie toch niet eng voor water? Ik snap er niks meer van hoor... En dit is voor kinderen? Lekker duidelijk
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
omg die website bestaat ook gewoon nog steeds
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
bah, mensen die in F&F postenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Laat ze maar Schunkelstar, het zijn van die boomknuffelaars uit F&F
blablablablablablablablablablablablablabla![]()
ik wil het weer lezenHoe zou ik aan zo'n boekkie kunnen komen?
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*![]()
marktplaats, krijg ze alle 4 vandaag en morgen binnen, voor me neefjequote:Op donderdag 14 januari 2010 09:03 schreef najazeg het volgende:
ik wil het weer lezenHoe zou ik aan zo'n boekkie kunnen komen?
![]()
Ajax, That '70s Show, Arsenal![]()
Die Droppie dude is vast iets van een eh.... iets andere generaaaaaasie dan dat ik ben.
Want ik heb er werkelijk nog nooit van gehoord
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
heb er nog wel allerlei stickers van liggen als ik het me goed herinner.
keek in ieder geval altijd tegen die blije bakkes aan als ik naar mijn slaapkamerdeurtje keek.
p.s. misschien ook tijd voor een Stickertopic gezien de stickerhype eind jaren 80 begin 90 (of was ik hierin de enige) dat je overal stickers kreeg en alles volplakte met die krengen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: