Nou dan vraag ik me af waarquote:Op zondag 10 januari 2010 18:51 schreef Daniel1976 het volgende:
Er is altijd wel ergens in de buurt een apotheek open 24 uur per dag!
Daar kun je altijd wel terecht.
Dit is nou niet echt een 'spoedsituatie' hoor.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:53 schreef Daniel1976 het volgende:
bel je apotheek ff, dan krijg je bandje met adres van de apotheek die open is
Als je huisarts ergens met spoed 's nachts een recept uitschrijft dan moet dat ook gewoon meteen opgehaald kunnen worden.
Hier is geen ziekenhuis ja 15km verder opquote:Op zondag 10 januari 2010 18:55 schreef GotC het volgende:
Vaak bij ziekenhuizen zijn ze iig tot laat open.
Pfff, je bent echt een vrouw he. Pffff.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:55 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Dit is nou niet echt een 'spoedsituatie' hoor.
Ik ga er niet dood van als ik nu niet slik, ga er alleen val bloeden![]()
Just trying to help.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:59 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Hier is geen ziekenhuis ja 15km verder op
Ja ben inderdaad een vrouw ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:00 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Pfff, je bent echt een vrouw he. Pffff.
Daar gaat het toch niet om, voor dat soort situaties dient er altijd een apotheek open te zijn.
Ergo er is altijd een apotheek in de buurt open. en aangezien ze toch open zijn helpen ze jou ook wel even waarschijnlijk. Althans bij mijn ex wel enzo. Er zijn meer vrouwen niet zo handig met plannen.
Ben ook mee bezig nu even na aan t vragen.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:16 schreef loveli het volgende:
Geen vriendin die dezelfde pil slikt? Rigevidon, Microgynon en Stediril zijn hetzelfde en er zijn ook veel merkloze generieken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |