Huh? Je hebt geen html-rechten, daarom kan je geen filmpjes embeddenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
jaja
Ik mocht niet meer omdat een mod de boel sloot stond er
en waarom heb ik geen rechtenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Huh? Je hebt geen html-rechten, daarom kan je geen filmpjes embedden
Tegen een rooie, want dan moet je eerst FA of A wordenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
en waarom heb ik geen rechten....tegen wie moet ik met mn wimpers lonken omdat zo ver te krijgen
Jaquote:Op zondag 10 januari 2010 18:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Owquote:Op zondag 10 januari 2010 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Tegen een rooie, want dan moet je eerst FA of A worden
Een oud vriendje vroeg of ik mee ging schaatsen....ik moets heul hard lachenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:46 schreef D. het volgende:
Ik heb vanmiddag op wel 3 lokaties geschaatst
Om hem, of om het schaatsen?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een oud vriendje vroeg of ik mee ging schaatsen....ik moets heul hard lachen
Zeg, dat soort afspraken maak je maar via PBquote:Op zondag 10 januari 2010 18:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja hoor rommel jij ook maar weer in mij
Ik deed 't heel voorzichtigquote:Op zondag 10 januari 2010 18:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja hoor rommel jij ook maar weer in mij
Zeg dat maar tegen Pietquote:Op zondag 10 januari 2010 18:55 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, dat soort afspraken maak je maar via PB
Tis meer voor een goed doel dan voor de lekkerigheid...en met stroop en suiker is het best te doenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:56 schreef Deisyy het volgende:
Brinta is lekker, vooral als er klontjes in zitten![]()
Mooie filmpie Teunis
Ik vind Brinta heerlijk, echt! En ik ben dol op klontjes, ook in pudding enzo en op velletjes, van warme melk bijvoorbeeldquote:Op zondag 10 januari 2010 18:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis meer voor een goed doel dan voor de lekkerigheid...en met stroop en suiker is het best te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |