Huh? Je hebt geen html-rechten, daarom kan je geen filmpjes embeddenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
jaja
Ik mocht niet meer omdat een mod de boel sloot stond er
en waarom heb ik geen rechtenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Huh? Je hebt geen html-rechten, daarom kan je geen filmpjes embedden
Tegen een rooie, want dan moet je eerst FA of A wordenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
en waarom heb ik geen rechten....tegen wie moet ik met mn wimpers lonken omdat zo ver te krijgen
Jaquote:Op zondag 10 januari 2010 18:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Owquote:Op zondag 10 januari 2010 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Tegen een rooie, want dan moet je eerst FA of A worden
Een oud vriendje vroeg of ik mee ging schaatsen....ik moets heul hard lachenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:46 schreef D. het volgende:
Ik heb vanmiddag op wel 3 lokaties geschaatst
Om hem, of om het schaatsen?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een oud vriendje vroeg of ik mee ging schaatsen....ik moets heul hard lachen
Zeg, dat soort afspraken maak je maar via PBquote:Op zondag 10 januari 2010 18:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja hoor rommel jij ook maar weer in mij
Ik deed 't heel voorzichtigquote:Op zondag 10 januari 2010 18:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja hoor rommel jij ook maar weer in mij
Zeg dat maar tegen Pietquote:Op zondag 10 januari 2010 18:55 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, dat soort afspraken maak je maar via PB
Tis meer voor een goed doel dan voor de lekkerigheid...en met stroop en suiker is het best te doenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:56 schreef Deisyy het volgende:
Brinta is lekker, vooral als er klontjes in zitten![]()
Mooie filmpie Teunis
Ik vind Brinta heerlijk, echt! En ik ben dol op klontjes, ook in pudding enzo en op velletjes, van warme melk bijvoorbeeldquote:Op zondag 10 januari 2010 18:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis meer voor een goed doel dan voor de lekkerigheid...en met stroop en suiker is het best te doen
ik vond het vroeger ook erg lekker....maar in de loop dr jaren gewoon niet meer gegeten...nu is me aangeraden om 's avonds een bord brinta te eten na alles wat ik al eet...dus het is ook meer dat ik al vol zat dat het miss wat minder was....kwestie van wennen en dan ben ik er wel aan gewendquote:Op zondag 10 januari 2010 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Brinta heerlijk, echt! En ik ben dol op klontjes, ook in pudding enzo en op velletjes, van warme melk bijvoorbeeld![]()
Mijn moeder maakte vroeger weleens pudding en dan die vel die erop lag, heerlijk!
*gruweltquote:Op zondag 10 januari 2010 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Brinta heerlijk, echt! En ik ben dol op klontjes, ook in pudding enzo en op velletjes, van warme melk bijvoorbeeld![]()
Mijn moeder maakte vroeger weleens pudding en dan die vel die erop lag, heerlijk!
Gewoon terugpiepen.quote:
Goeie, even zetten.quote:
Ik zou ook wel trek hebben in een bakkie.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er kwam eea tussen, maar inmiddels pruttelt ie. Speculaasje
Zelfs geen decafé?....Daar wordt je niet hyper van hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 19:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zou ook wel trek hebben in een bakkie.![]()
Maar al jaren drink ik alleen nog als ik wakker wordt koffie want anders ben ik zó hyper dat ik niet in slaap kom.
Ik weet niet of ik dat lust.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zelfs geen decafé?....Daar wordt je niet hyper van hoor
Jij snapt het.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Decafe? Dat klinkt als malt bier.
Siliconen ipv echte tetten.quote:
Ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee maar echt...heb je weleens het verschil gevoeld?
Gelukkig niet, je zal er thuis pas achterkomen dat 't rubber is waar je je de hele avond op hebt lopen verheugenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar als je nog nooit hebt gevoeld dan weet je ook niet of het minder is.....quote:Op zondag 10 januari 2010 19:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gelukkig niet, je zal er thuis pas achterkomen dat 't rubber is waar je je de hele avond op hebt lopen verheugen.
Jahwel, dan zijn mannen opeens gevoelsmensen en 'klopt' 't niet meer.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar als je nog nooit hebt gevoeld dan weet je ook niet of het minder is.....
Jij wel?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als iemand apeleertjes heeft fleurt die van een beetje siliconen best op hoor.quote:
ja maar dat moet je gewoon eens gevoeld hebben vind ik dan en zeker als man zijndequote:Op zondag 10 januari 2010 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jahwel, dan zijn mannen opeens gevoelsmensen en 'klopt' 't niet meer.
Door jou...Door jou....Door jouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 10 januari 2010 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe kwamen we ook alweer van koffie naar siliconen?
Liever 'apeleertjes' dan siliconenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Als iemand apeleertjes heeft fleurt die van een beetje siliconen best op hoor.
Maar om nou aan een vrouw met siliconen te vragen of ik even mag voelen om te kijken hoe me dat bevalt...quote:Op zondag 10 januari 2010 19:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar dat moet je gewoon eens gevoeld hebben vind ik dan en zeker als man zijnde.....je hebt ze ook die klotsen
nee hoor...en het was gewoon zo'n moment van ow echt??? mag ik ff voelen.....niets spannends ofzo dus laat maar weer varen die vunzige gedachtes van jequote:
Drink het om dezelfde reden en na een paar dagen weet je niet beter en begon ikhet nog lekker te vinden ook.quote:
Bartje Boosquote:Op zondag 10 januari 2010 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Maar om nou aan een vrouw met siliconen te vragen of ik even mag voelen om te kijken hoe me dat bevalt...
Misschien toch maar eens testen dan.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Drink het om dezelfde reden en na een paar dagen weet je niet beter en begon ikhet nog lekker te vinden ook.
Drink senseo en mis de echte koffie niet eens meer
Zie Coosquote:Op zondag 10 januari 2010 20:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Drink het om dezelfde reden en na een paar dagen weet je niet beter en begon ikhet nog lekker te vinden ook.
Drink senseo en mis de echte koffie niet eens meer
Ik zeg nergens dat tetten voelen vunzig isquote:Op zondag 10 januari 2010 19:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee hoor...en het was gewoon zo'n moment van ow echt??? mag ik ff voelen.....niets spannends ofzo dus laat maar weer varen die vunzige gedachtes van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |