Huh? Je hebt geen html-rechten, daarom kan je geen filmpjes embeddenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
jaja
Ik mocht niet meer omdat een mod de boel sloot stond er
en waarom heb ik geen rechtenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Huh? Je hebt geen html-rechten, daarom kan je geen filmpjes embedden
Tegen een rooie, want dan moet je eerst FA of A wordenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
en waarom heb ik geen rechten....tegen wie moet ik met mn wimpers lonken omdat zo ver te krijgen
Jaquote:Op zondag 10 januari 2010 18:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Owquote:Op zondag 10 januari 2010 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Tegen een rooie, want dan moet je eerst FA of A worden
Een oud vriendje vroeg of ik mee ging schaatsen....ik moets heul hard lachenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:46 schreef D. het volgende:
Ik heb vanmiddag op wel 3 lokaties geschaatst
Om hem, of om het schaatsen?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een oud vriendje vroeg of ik mee ging schaatsen....ik moets heul hard lachen
Zeg, dat soort afspraken maak je maar via PBquote:Op zondag 10 januari 2010 18:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja hoor rommel jij ook maar weer in mij
Ik deed 't heel voorzichtigquote:Op zondag 10 januari 2010 18:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja hoor rommel jij ook maar weer in mij
Zeg dat maar tegen Pietquote:Op zondag 10 januari 2010 18:55 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, dat soort afspraken maak je maar via PB
Tis meer voor een goed doel dan voor de lekkerigheid...en met stroop en suiker is het best te doenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:56 schreef Deisyy het volgende:
Brinta is lekker, vooral als er klontjes in zitten![]()
Mooie filmpie Teunis
Ik vind Brinta heerlijk, echt! En ik ben dol op klontjes, ook in pudding enzo en op velletjes, van warme melk bijvoorbeeldquote:Op zondag 10 januari 2010 18:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis meer voor een goed doel dan voor de lekkerigheid...en met stroop en suiker is het best te doen
ik vond het vroeger ook erg lekker....maar in de loop dr jaren gewoon niet meer gegeten...nu is me aangeraden om 's avonds een bord brinta te eten na alles wat ik al eet...dus het is ook meer dat ik al vol zat dat het miss wat minder was....kwestie van wennen en dan ben ik er wel aan gewendquote:Op zondag 10 januari 2010 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Brinta heerlijk, echt! En ik ben dol op klontjes, ook in pudding enzo en op velletjes, van warme melk bijvoorbeeld![]()
Mijn moeder maakte vroeger weleens pudding en dan die vel die erop lag, heerlijk!
*gruweltquote:Op zondag 10 januari 2010 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Brinta heerlijk, echt! En ik ben dol op klontjes, ook in pudding enzo en op velletjes, van warme melk bijvoorbeeld![]()
Mijn moeder maakte vroeger weleens pudding en dan die vel die erop lag, heerlijk!
Gewoon terugpiepen.quote:
Goeie, even zetten.quote:
Ik zou ook wel trek hebben in een bakkie.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er kwam eea tussen, maar inmiddels pruttelt ie. Speculaasje
Zelfs geen decafé?....Daar wordt je niet hyper van hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 19:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zou ook wel trek hebben in een bakkie.![]()
Maar al jaren drink ik alleen nog als ik wakker wordt koffie want anders ben ik zó hyper dat ik niet in slaap kom.
Ik weet niet of ik dat lust.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zelfs geen decafé?....Daar wordt je niet hyper van hoor
Jij snapt het.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Decafe? Dat klinkt als malt bier.
Siliconen ipv echte tetten.quote:
Ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee maar echt...heb je weleens het verschil gevoeld?
Gelukkig niet, je zal er thuis pas achterkomen dat 't rubber is waar je je de hele avond op hebt lopen verheugenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar als je nog nooit hebt gevoeld dan weet je ook niet of het minder is.....quote:Op zondag 10 januari 2010 19:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gelukkig niet, je zal er thuis pas achterkomen dat 't rubber is waar je je de hele avond op hebt lopen verheugen.
Jahwel, dan zijn mannen opeens gevoelsmensen en 'klopt' 't niet meer.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar als je nog nooit hebt gevoeld dan weet je ook niet of het minder is.....
Jij wel?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als iemand apeleertjes heeft fleurt die van een beetje siliconen best op hoor.quote:
ja maar dat moet je gewoon eens gevoeld hebben vind ik dan en zeker als man zijndequote:Op zondag 10 januari 2010 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jahwel, dan zijn mannen opeens gevoelsmensen en 'klopt' 't niet meer.
Door jou...Door jou....Door jouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 10 januari 2010 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe kwamen we ook alweer van koffie naar siliconen?
Liever 'apeleertjes' dan siliconenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Als iemand apeleertjes heeft fleurt die van een beetje siliconen best op hoor.
Maar om nou aan een vrouw met siliconen te vragen of ik even mag voelen om te kijken hoe me dat bevalt...quote:Op zondag 10 januari 2010 19:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar dat moet je gewoon eens gevoeld hebben vind ik dan en zeker als man zijnde.....je hebt ze ook die klotsen
nee hoor...en het was gewoon zo'n moment van ow echt??? mag ik ff voelen.....niets spannends ofzo dus laat maar weer varen die vunzige gedachtes van jequote:
Drink het om dezelfde reden en na een paar dagen weet je niet beter en begon ikhet nog lekker te vinden ook.quote:
Bartje Boosquote:Op zondag 10 januari 2010 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Maar om nou aan een vrouw met siliconen te vragen of ik even mag voelen om te kijken hoe me dat bevalt...
Misschien toch maar eens testen dan.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Drink het om dezelfde reden en na een paar dagen weet je niet beter en begon ikhet nog lekker te vinden ook.
Drink senseo en mis de echte koffie niet eens meer
Zie Coosquote:Op zondag 10 januari 2010 20:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Drink het om dezelfde reden en na een paar dagen weet je niet beter en begon ikhet nog lekker te vinden ook.
Drink senseo en mis de echte koffie niet eens meer
Ik zeg nergens dat tetten voelen vunzig isquote:Op zondag 10 januari 2010 19:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee hoor...en het was gewoon zo'n moment van ow echt??? mag ik ff voelen.....niets spannends ofzo dus laat maar weer varen die vunzige gedachtes van je
zie post boven je.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zie Coosgewoon weer aan de koffie 's avonds
Trutquote:Op zondag 10 januari 2010 20:03 schreef Coos het volgende:
Wasmachine is klaar dus effe ophangen. Vandaag drie wassen gedraaid. Pffttt.....
Wit, bont en wol![]()
daar kan ik op rijmen maar dat heeft geen nutquote:
Thnxquote:Op zondag 10 januari 2010 20:16 schreef Leandra het volgende:
Teun wat een prachtig filmpje![]()
![]()
![]()
En zo mooi stabiel ook terwijl er in de auto gefilmd werd, ik had even het gevoel dat ik naar zo'n Duits treinprogramma zat te kijken.... helemaal super.
Plus dat je het risico in je eigen auto neemt op al die boerenbinnenweggetjes, het is niet eens een leasebak
Bij mij dus niet, maar ik doe alsofquote:Op zondag 10 januari 2010 19:44 schreef Laysa het volgende:
Ik heb trouwens rooibosthee in huis...vanavond ff uitproberen of die meuk echt werkt![]()
Kan geen kwaad, je hebt verschillende merken bij de senseo.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens testen dan.
Kribbet ze zitten te fucken op die poll we moeten even een offensiefje starten.
Ok, even geduldquote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, je leest niet terug hè. Iedereen heeft ze al laten zien, behalve jij![]()
Dat weet ik Teunquote:Op zondag 10 januari 2010 20:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Thnx![]()
Maar ik neem minimaal risico Leandra, ik ken die wegen allemaal als m'n broekzak en de weg was nog redelijk tot goed.
Zeistquote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef Laysa het volgende:
Zo ff flink bij geroddeld met een vriendinnetje en volgende week een dagje Zeist doen
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan geen kwaad, je hebt verschillende merken bij de senseo.
Dat kunnen we niet hebben, wij mogen fucken en niemand anders![]()
had je nog een linkje??
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Zeist
Stond vandaag in mijn routeplanner, maar heb het nooit ingevoerd
Volgens mij ben ik er nog nooit geweestquote:Op zondag 10 januari 2010 20:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
13 jaar gewerkt in Zeist dus ga ook ff langs mn oud werkgever...is altijd lachen weer
Vroeger heel veel naar het bos in zeist geweest met een rugzak vol drank en drugs was kicken en dan altijd daar waar je eigenlijk niet mocht komen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
13 jaar gewerkt in Zeist dus ga ook ff langs mn oud werkgever...is altijd lachen weer
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef Noek het volgende:
Siliconentieten zijn oké. Die voelen echt gaaf.
Als het allemaal niet zo eng zou zijn, zou ik de grootsten *nemen en pak maar in, dr. Pepper!![]()
Maar ja, ga je dood aan siliconenzweet of kijkt je tepel je 's ochtends aan omdat je tiet per ongeluk gedraaid is. Dat lijkt me toch best een paniekmomentje maar nee hoor, dan moet je die even terugdraaien.
Zeg dat nog eens???![]()
Nou ja, laaaaaaat maar.
*Tieten neem je niet, die krijg je.
HaHa
Het Panbosquote:Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Vroeger heel veel naar het bos in zeist geweest met een rugzak vol drank en drugs was kicken en dan altijd daar waar je eigenlijk niet mocht komen.
is t niet van moeder natuur, dan wel van een aardige artsquote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef Noek het volgende:
Als het allemaal niet zo eng zou zijn, zou ik de grootsten *nemen en pak maar in, dr. Pepper!![]()
Maar ja, ga je dood aan siliconenzweet of kijkt je tepel je 's ochtends aan omdat je tiet per ongeluk gedraaid is. Dat lijkt me toch best een paniekmomentje maar nee hoor, dan moet je die even terugdraaien.
Zeg dat nog eens???![]()
Nou ja, laaaaaaat maar.
*Tieten neem je niet, die krijg je.
HaHa
Ik heb er geen behoefte aanquote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef Noek het volgende:
De eerste stem is uitgebracht, 54% nu.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:49 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
http://www.deweekkrant.nl/leidschendammer?gemeente=79
Doet me een beetje aan de Mr. Twitterverkiezing denken.![]()
[ afbeelding ]
Bommie stond in no time op 100.000 stemmen.![]()
Heidi had toen een scriptje gemaakt.![]()
Heidi waar ben je????
Ik moet jouw expeditie nog even kiek'n.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik weet niet meer wat ik er van moet vinden, ik lig er soms wakker van, al die dilemma's
Kan je niet kiezen tussen echte of siliconen?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik weet niet meer wat ik er van moet vinden, ik lig er soms wakker van, al die dilemma's
Je bedoeld wel of geen siliconentieten nemen?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
en dan mag D voelen. wil hij toch al las ik netquote:Op zondag 10 januari 2010 21:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Je bedoeld wel of geen siliconentieten nemen?
Ik zeg dóen!
Hahahaa jij dacht hetzelfdequote:Op zondag 10 januari 2010 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je niet kiezen tussen echte of siliconen?
Wat let je? Is toch een mooie openingszin in de kroegquote:Op zondag 10 januari 2010 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er geen behoefte aan
Nouja, voor een keertje voelen uiteraard wel
Ik zou zelf altijd kiezen voor puur, ik hou van puur. Maar ja, ik hou ook van schaamhaar en dat is ook al zo achterhaald.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je niet kiezen tussen echte of siliconen?
Dan moet je wel beenwarmers aantrekken bij je badpak, want das koud!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:12 schreef Noek het volgende:
Wat gaaf, die kite-dingen! Oh mèn, dat wil ik ook!
Ik gebruik 'm weleens he?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik voel me altijd een beetje D. met die smiley
Ja, die wind maakt het wel fris maar gelukkig heb ik uggs jeweetz.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je wel beenwarmers aantrekken bij je badpak, want das koud!
Onder een berg kleding zie je dat niet altijd, en in de sauna lijkt me dat ook geen goeie openerquote:Op zondag 10 januari 2010 21:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat let je? Is toch een mooie openingszin in de kroegHallo mag even in je neptieten knijpen
![]()
En ze leefde nog lang en gelukkig
Ik kan me de dilemma's van een man zo goed voorstellen.quote:
Zo'n marmotquote:Op zondag 10 januari 2010 21:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zou zelf altijd kiezen voor puur, ik hou van puur. Maar ja, ik hou ook van schaamhaar en dat is ook al zo achterhaald.![]()
Maar als invoelend medemens begrijp ik de dilemma's van de vrouw en lijdt ik in stilte mee
Staatsgevaarlijk, voor je het weet zweef je met je siliconen twintig meter boven het ijsquote:Op zondag 10 januari 2010 21:12 schreef Noek het volgende:
Wat gaaf, die kite-dingen! Oh mèn, dat wil ik ook!
Dan maar hopen dat je niet op je buik terecht komtquote:Op zondag 10 januari 2010 21:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Staatsgevaarlijk, voor je het weet zweef je met je siliconen twintig meter boven het ijs
Nou ja, ze beschermen dan wel weer, twee van die airbagsquote:Op zondag 10 januari 2010 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat je niet op je buik terecht komt![]()
Plop... flatsj!
Hij is pas een uur of 7 de deur uit gegaan, want hij wilde de Wikinger Topf natuurlijk niet missen.quote:
Koffieleutjes. Gelijk sfeer!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is pas een uur of 7 de deur uit gegaan, want hij wilde de Wikinger Topf natuurlijk niet missen.
Het is toch bijna 2 en half uur rijden, maar heb hem voor de zekerheid evergreens en koffieleutjes mee gegeven.
Wat onthutsend ditquote:Op zondag 10 januari 2010 21:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kun je zo lekker met je vingers doorheen kroelen![]()
Laat je weten hoe het gegaan isquote:Op zondag 10 januari 2010 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Onder een berg kleding zie je dat niet altijd, en in de sauna lijkt me dat ook geen goeie opener
Achtereenvolgend: Harderwijk, dijk Harderwijk Elburg, Kampereiland, Grafhorst, IJsselmuiden, weg Kampen naar Wezep.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:19 schreef Noek het volgende:
Mooi hoor, Niemenie. Nu heb ik alleen een geografisch vermogen van een colafles hè, kun je de volgende keer er plaatsnamen bijplaatsen?Dan weet ik een beetje waar we rijden.
Het deed me denken aan een programma die uren reed en filmde. Volgens mij was dat op tv Oost. Ken je dat?
quote:
Ah, thanks.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Achtereenvolgend: Harderwijk, dijk Harderwijk Elburg, Kampereiland, Grafhorst, IJsselmuiden, weg Kampen naar Wezep.
En ja, dat programma van TV-Oost ken ik, die hebben het ook een tijdje op het water gedaan met een bootje. Kon daar best een hele tijd naar kijken. En je hebt ook nog dat programma dat ze het met de trein door Europa doen. Iedere keer een ander land.
Volgens mij was dat altijd 's middags en 's avonds heel laat? Ze waren trendsetterquote:Op zondag 10 januari 2010 21:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah, thanks.
Ja, en toen kwam die auto in ons dorp dat was leuk want dan zag je het fietspad waar we elke dag fietsten.whOOt whOOt
Feest!
rooibos is geen theequote:Op zondag 10 januari 2010 21:29 schreef Laysa het volgende:
Wist u dat:
*Rooibos gemaakt wordt van de naaldjes van de Rooibos struik?*
Wat stoer!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:29 schreef KRIBBET het volgende:
En daar was hij weer.![]()
[ afbeelding ]
En zo was hij weer weg.
[ afbeelding ]
Nou ja, als het perse moet, dan zet ik wel door hoor, je kunt er tenslotte ook niet altijd omheenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Serieus, zo'n geschoren vrouw, ik heb er niets mee, het is alsof ik naar een baby zit te staren
Klopt dat wordt ook niet beweerd op de verpakking...dr staat expliciet....''Rooibos''quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:31 schreef Noek het volgende:
Zo volg ik af en toe een docu over een man die het vertrouwen probeert te winnen van een troep leeuwen.
Nou zoiets maar dan met één vos. Ik volg!
Wist u dat:quote:Op zondag 10 januari 2010 21:29 schreef Laysa het volgende:
Wist u dat:
*Rooibos gemaakt wordt van de naaldjes van de Rooibos struik?*
meldtquote:Op zondag 10 januari 2010 20:12 schreef Coos het volgende:
[..]
daar kan ik op rijmen maar dat heeft geen nut![]()
Soury![]()
en nu die andere 020 lellebel nog terug![]()
Ik snap je wel een beetje hoor....In de Barre Hongerwinter kwam daar teminste nog wat warmte van afquote:Op zondag 10 januari 2010 21:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, als het perse moet, dan zet ik wel door hoor, je kunt er tenslotte ook niet altijd omheen
*ff kop thee gaat zettenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Wist u dat:
U van thee muffig wordt. Beter flikkert u de thee uit het raam en zet u koffie.
idd, ze mogen t woord thee niet op de verpakking zetten geloof ik.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Klopt dat wordt ook niet beweerd op de verpakking...dr staat expliciet....''Rooibos''
CaffeÏnne vrij
Ook dat. Ik wil ook nog een leven erbij. Zo'n eentje waarin ik dat allemaal ga doen ook.quote:
Ja maar ik word er wellicht wat rustiger van zo voor het slapen gaan...ik wil al niet echt en dan gaat ze datte zeggenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Wist u dat:
U van thee muffig wordt. Beter flikkert u de thee uit het raam en zet u koffie.
volgens mij schrijf je Fluiterd met dtquote:Op zondag 10 januari 2010 18:37 schreef Laysa het volgende:
Hier nog even het mooie Filmpje van onze topcamaraman Teun....speciaal voor Fluiterd
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij schrijf je Fluiterd met dt
nieuw dilemma: kaal of kammen?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, waar ga jij voor, siliconen, puur natuur of een vos![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dan moet je bij die graaiende Mods wezen hoor...ik mag dr niet meer in
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
nee man het is Fluitert
![]()
maakt toch geen zak uit
met of zonder rum?quote:
Sinds wanneer is dat nu weerquote:Op zondag 10 januari 2010 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
met of zonder rum?![]()
als je naar IEMAND hier niet moet luisteren als het over spelling gaat dan is het wel naar
mij
eerlijk gezegd luister ik hier niet echt naar iemand...als ik dat had gedaan dan had ik niet meer op Fok gezetenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
met of zonder rum?![]()
als je naar IEMAND hier niet moet luisteren als het over spelling gaat dan is het wel naar
mij
Heeft iemand hier jou weggestuurd dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
eerlijk gezegd luister ik hier niet echt naar iemand...als ik dat had gedaan dan had ik niet meer op Fok gezeten![]()
Hoe ken je dat nou weerquote:Op zondag 10 januari 2010 21:42 schreef Noek het volgende:
[..]
IS HET AL LEKKER RUSTIG IN JE HOOFD! JE HOOFD! JE HOOFD!
![]()
![]()
![]()
![]()
Whoehaha daar ging mn theequote:Op zondag 10 januari 2010 21:42 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is al is door mijn hoofd geschoten, dat voeren in iedergeval.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat stoer!Kun je hem niet eens een konijn ofzo geven. Dan ga je hem tam maken en dat film je.
Zo volg ik af en toe een docu over een man die het vertrouwen probeert te winnen van een troep leeuwen.
Nou zoiets maar dan met één vos. Ik volg!
kunnen we niet een keer met zn alle naar een lekkere techno of trance partyquote:Op zondag 10 januari 2010 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe ken je dat nou weer? Dacht dat ik de verbazingen qua muziek hier wel gehad had.
Kom je wel eens in Doornroosje? Daar zijn wel eens technofeestjes.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
kunnen we niet een keer met zn alle naar een lekkere techno of trance party
Als je die niet durft dan doe je the Macarena maar en als je die ook eng vindt,quote:Op zondag 10 januari 2010 21:43 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik durf gaat ik het dansje doen van Boney M
Kaalquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
* stuitert door de kamer
En nee, niet door de koffie.
en een zeikluchtquote:Op zondag 10 januari 2010 21:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik snap je wel een beetje hoor....In de Barre Hongerwinter kwam daar teminste nog wat warmte van af
nee dat wist ik niet...oehhhhhhquote:Op zondag 10 januari 2010 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kom je wel eens in Doornroosje? Daar zijn wel eens technofeestjes.
en maar janken dat ze bollen moesten eten....echt zo ondankbaarquote:Op zondag 10 januari 2010 21:49 schreef Coos het volgende:
[..]
en een zeiklucht![]()
O wacht, in de hongerwinter konden ze natuurlijk wel volop warm douchen.
die zijn stomquote:Op zondag 10 januari 2010 21:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Als je die niet durft dan doe je the Macarena maar en als je die ook eng vindt,
[ afbeelding ]
Kies maar!
Mijn dochters! Alle vier.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
die zijn stom![]()
wat een kuttekoppies wie zijn dat?
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:42 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ynske, Maria, Claudia en Annet.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
die zijn stom![]()
wat een kuttekoppies wie zijn dat?
Je ben toch ook een oud teefje?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:52 schreef FANN het volgende:
ik klink als een ouwe hond als ik hoest
Nah, te jongquote:Op zondag 10 januari 2010 21:54 schreef FANN het volgende:
[..]
zit er iets voor je bij Rem?
kan Noek die achterhouden
Nee, Amber, Kelly, Priscilla en Tabitha.quote:
Tis niet echt heel lekker he die Rooibosquote:Op zondag 10 januari 2010 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik verslikte me in mijn wijn rooibosthee.
Ze kunnen beter piepen dan kraken.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Je ben toch ook een oud teefje?![]()
Is je logeetje weer opgerot?
Wie zei ook weer Papaknoopjelos?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:56 schreef FANN het volgende:
[..]
mwja ik gaat wel de ouwe kant op nou ,
jouw kant
![]()
ja papapadopoulos is weer thuis![]()
viell 10000 % mee ik mocht hem gewoon weer Motherfucker noemen
net als vroeger![]()
Noek zou zeggen
gelijk sfeer![]()
Ja daar doen die grieken niet zo moeilijk over.quote:
Beter piepen dan miepenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Ze kunnen beter piepen dan kraken.Niet Deis??
is ECHT zo hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 21:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja daar doen die grieken niet zo moeilijk over.
J adat helpt echt....ik voel me heeeel rustig nuquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:03 schreef Coos het volgende:
Heb ooit eens met een griek gewerkt die heette Kankargan van zijn achternaam.
Nâh dan moet je net in Den Haag met zo'n gozer werken.Met een kânkàrgang.
O die had je zeker voor "erbij" moeten houden.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]
is ECHT zo hoor![]()
maar ik had hem bijna gehouden, gewoon voor ''erbij''
je kon er mee winkelen en hij ruimde zijn troep op
en hij giechelt als hij lacht![]()
tis net een wijf
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:04 schreef Coos het volgende:
[..]
O die had je zeker voor "erbij" moeten houden.
Klopt helemaal Coosquote:Op zondag 10 januari 2010 21:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Ze kunnen beter piepen dan kraken.Niet Deis??
Wastie homo?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]
is ECHT zo hoor![]()
maar ik had hem bijna gehouden, gewoon voor ''erbij''
je kon er mee winkelen en hij ruimde zijn troep op
en hij giechelt als hij lacht![]()
tis net een wijf
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
en hij hield de deur voor me open, hielp me in mijn jas![]()
ben ik helemaaaaaaaaaaaaaaaal niet gewend![]()
en ik maar steeds
thank you Motherfucker![]()
wie is Marco V. ???quote:Op zondag 10 januari 2010 22:10 schreef Laysa het volgende:
View My Video
Tis echt een slechte opname () Maar damn wat ging ik daar uit mn dak....Marco V
Ja sorry hoor, maar de meeste leuke behulpzame mannen die giechelen en die het ook nog eens leuk vinden om te winkelen zijn homo.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
nee ik wist dat die vraag ging komen![]()
hij heeft een dinnetje
is ECHT geen homo
Sinds wanneer ga jij naar heavy metal?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:10 schreef Laysa het volgende:
View My Video
gelijk maar weer even gestemdquote:Op zondag 10 januari 2010 22:11 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Fann doe jij ook effe op jou adhd-tempo op GL stemmen want we zijn een poll aan het verzieken.
effe wachten hij is aan het ladenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:11 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Fann doe jij ook effe op jou adhd-tempo op GL stemmen want we zijn een poll aan het verzieken.
Hoppa, 62%quote:Op zondag 10 januari 2010 22:11 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
da was Marco V maar mn tel kon het niet helemaal aanquote:Op zondag 10 januari 2010 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ga jij naar heavy metal?
Nou ja zeg, ik ben dan al wel een fossiel, maar nog niet zó oud hèquote:Op zondag 10 januari 2010 21:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik snap je wel een beetje hoor....In de Barre Hongerwinter kwam daar teminste nog wat warmte van af
http://www.marcov.nl/site/quote:
Ik herken jou nietquote:Op zondag 10 januari 2010 22:10 schreef Laysa het volgende:
View My Video
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
http://www.marcov.nl/site/
want hij ziet er uit als een koffie laaf
Groenlinks schatquote:Op zondag 10 januari 2010 22:15 schreef FANN het volgende:wat moet ik dan stemmen Coos ?
ja ik weet het Dees heb je gelijk inmaar deze is gewoon eh...
kweetniet![]()
nou jah... vriendin dinnetje klinkt een beetje
Groen Links moet je stemmen, die met die verkeerd om avaquote:Op zondag 10 januari 2010 22:15 schreef FANN het volgende:
wat moet ik dan stemmen Coos ?
ja ik weet het Dees heb je gelijk inmaar deze is gewoon eh...
kweetniet![]()
nou jah... vriendin dinnetje klinkt een beetje
En waarom is dat voor hen, en niet voor ons?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:18 schreef Laysa het volgende:
http://www.marcov.nl/site/toptenmix.php#
Pietje...Noek....lekkere muziek
Schat ik wist niet dat jij daar van hieldquote:Op zondag 10 januari 2010 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
En waarom is dat voor hen, en niet voor ons?
Cool, ik luister de podcast van Armin van Buuren ook vaakquote:Op zondag 10 januari 2010 22:18 schreef Laysa het volgende:
http://www.marcov.nl/site/toptenmix.php#
Pietje...Noek....lekkere muziek
Arminquote:Op zondag 10 januari 2010 22:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Cool, ik luister de podcast van Armin van Buuren ook vaak.
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond Thijs nog in mijn foto-album![]()
[ afbeelding ]
Ja best wel!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 22:33 schreef FANN het volgende:![]()
loop ik zo achter ik ken die gasten allemaal niet
Thijs, oftewel Tiesto ken je toch wel?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:33 schreef FANN het volgende:
![]()
loop ik zo achter ik ken die gasten allemaal niet
Ik stond al op houseparties toen zij nog in de luiers zatenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Schat ik wist niet dat jij daar van hield![]()
Zo ja dan is het ook voor jou![]()
owwww ja die ken ik welquote:Op zondag 10 januari 2010 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thijs, oftewel Tiesto ken je toch wel?
Inclusief housebroek?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik stond al op houseparties toen zij nog in de luiers zaten
Nouja, ongeveer
Toedels Fann, ga je van de week nog naar ons zwaaien vanaf Koningsplein?quote:
Jij drinkt thee dus dan moet je naar The Eagles luisteren. Da hoort.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
En waarom is dat voor hen, en niet voor ons?
Oh gelukkig, fijn dat hij er is!quote:Op zondag 10 januari 2010 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Noek, je kan naar bed hoor, Donald is heelhuids aangekomen in Assen![]()
Ik vroeg of hij nog een Baywatchbabe met Uggs en beenwarmers was tegengekomen, maar nee.
Daar hebben we wel iets voor.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Trusten Noek en bedankt voor de muziek...ik stuiter weer de huiskamer door
das idd vrij killingquote:
Sweet Dreams babequote:Op zondag 10 januari 2010 22:44 schreef Laysa het volgende:
Ik ga boven maar tv kijken...dan komt het vast wel goed![]()
Trusten![]()
ik weet niet hoe ik dan zit met mn pomp en infuus...is een beetje moeilijk te plannen voor mij zo eind weg...Ga jij wel?quote:
Die luister ik ookquote:Op zondag 10 januari 2010 22:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Jij drinkt thee dus dan moet je naar The Eagles luisteren. Da hoort.
[..]
Welterustenquote:Oh gelukkig, fijn dat hij er is!
[ afbeelding ]
En dan ga ik nu met een gerust hart slapen zodat ik morgen weer paraat ben als die weer naar huis gaat!
Ik snap het, ik ga ook nietquote:Op zondag 10 januari 2010 22:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ik dan zit met mn pomp en infuus...is een beetje moeilijk te plannen voor mij zo eind weg...Ga jij wel?
Jammerquote:
Babes te over gelukkigquote:Op zondag 10 januari 2010 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, en als er geen babes komen dan zie ik ook geen reden om te komen
Jij ging toch al nietquote:Op zondag 10 januari 2010 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, en als er geen babes komen dan zie ik ook geen reden om te komen
Ik vind het aan de ene kant wel leuk om te gaan, maar al die mensen die ik niet ken en die elkaar wel kennen, dat is niets voor mij.quote:
Schitterend.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nou ja zeg, ik ben dan al wel een fossiel, maar nog niet zó oud hè
Dat kun je maar vast gehad hebbenquote:Op maandag 11 januari 2010 08:28 schreef Noek het volgende:
*valt toch maar alvast flauw
Vergeet je bammetjes nietquote:Op maandag 11 januari 2010 08:28 schreef Noek het volgende:
Een hele dag werken vandaag. Eerst lesgeven met camera en dan werken. Tot 17.00 uur gewoon!![]()
Ik hoop dat ik het volhoud. *valt toch maar alvast flauw
Dees, gewoon gaan joh. Zo vreemd zijn ze toch allemaal niet?
Ha, grappig inderdaad, op de voorpaginaquote:Op maandag 11 januari 2010 10:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mogge![]()
Mehehe, ik was even op zoek naar een logo op Brandsoftheworld, een internationale logo-beeldbank, en daar stond op de voorpagina het Fok! logo
Whehe, grappig. Maar ja, FOK! is natuurlijk ook een wereldmerkquote:Op maandag 11 januari 2010 10:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mogge![]()
Mehehe, ik was even op zoek naar een logo op Brandsoftheworld, een internationale logo-beeldbank, en daar stond op de voorpagina het Fok! logo
De tegenstanders laten bij het protest tegen de goal bij de scheidsrechter allemaal hun broek zakkenquote:Op maandag 11 januari 2010 11:35 schreef Gert het volgende:
Mogge!
Vooral de herhaling, vanuit ander camerastandpunt.
Hands!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 12:31 schreef remlof het volgende:
De tegenstanders laten bij het protest tegen de goal bij de scheidsrechter allemaal hun broek zakken
Dit zijn nou momenten dat ik baal dat ik hier niet op YT kan.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:31 schreef remlof het volgende:
[..]
De tegenstanders laten bij het protest tegen de goal bij de scheidsrechter allemaal hun broek zakken
Ze hebben denk ik wel een punt. Er staat vast wel iets in de reglementen over het dragen van kleding.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |