Dan ben ik het niet met je eens en vind ik dat je feitelijk onzin praatquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet bedoel, met donkere mensen. Ben zelf Indisch, dus licht getint. Ik bedoel dus alle donkere mensen he. Zeikerd
Als je goed gelezen had, lees je dat ik niet wil generaliseren. Dat betekent dus dat ik zeg dat donkere mensen over het algemeen goed kunnen dansen. Er zijn ook zeker blanke mensen die goed kunnen dansen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:42 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dan ben ik het niet met je eens en vind ik dat je feitelijk onzin praat. Dat Nederlanders zo a-muzikaal als wat zijn, wil niet zeggen dat blanken er helemaal niets van kunnen. En hoeveel Aziatische bandjes zijn er werkelijk te zien op verschillende evenementen in de grote steden? Het zijn voornamelijk mensen met Afrikaanse roots in Zuid- en Noord-Amerika die er puur op hun genen uitsteken of anderen beïnvloeden.
Nog niet eerder gezien, maar zeker een goed stuk zegquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:07 schreef Robijn48 het volgende:
Dit is een stukje wat ik heel vaak kijk. Heeft ie maar 1x gedaan he, tijdens een concert?
Mooi hoor !!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:07 schreef Robijn48 het volgende:
Dit is een stukje wat ik heel vaak kijk. Heeft ie maar 1x gedaan he, tijdens een concert?
Maar dat doe je wel wanneer je het hebt over donkere mensen in het algemeen, aangezien dat vele verschillende etniciteiten beslaat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:50 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als je goed gelezen had, lees je dat ik niet wil generaliseren.
Ik bedoelde het meer als dat donkere mensen in het algemeen het niet beter doen tov blanken als je de negers weglaat.quote:Er zijn ook zeker blanke mensen die goed kunnen dansen.
Ok.quote:Kunnen we dit nu laten voor wat het is? Bedankt.
Tijdens de MTV Awards '96 ook:quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:07 schreef Robijn48 het volgende:
Ik zie het al, ik had beter het woord discrimineren kunnen gebruikenquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:57 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Maar dat doe je wel wanneer je het hebt over donkere mensen in het algemeen, aangezien dat vele verschillende etniciteiten beslaat.
[..]
Ik bedoelde het meer als dat donkere mensen in het algemeen het niet beter doen tov blanken als je de negers weglaat.
[..]
Ok.
[..]
Tijdens de MTV Awards '96 ook:
Jaaa, zeker ken ik dit optreden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:38 schreef piepie het volgende:
[..]
Mooi hoor !!!!
Ken je Michael's ode aan Sammy Davis jr.?
Dat filmpje heb ik wel 100 x gezien denk ik, zo recht uit zijn hart.
Leip dat je nog steeds dingen kan vinden die je niet kent he. Toen ik deze vond was is ook hogelijk verbaas en verrast.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:57 schreef Rnnz het volgende:
Wtf is dit? De volledige demo? Ik kende daar maar een stukje van maar nu is de volledige versie dus uit. :| :| :|
Wauwiewauw
En toch zullen alleen 'wij' dat zien. Ik zat laatst met m'n schoonmoeder HIStory te kijken en die nam me niet serieus toen ik zei dat het playback was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |