Die is er vast (flink) uitgekocht, die man leek mij nou niet de persoon die zich er zo uit liet zetten...quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:54 schreef DrDentz het volgende:
In de Jacksons reallife soap is hun vroegere huisje helemaal leeg. Vorig jaar heb ik een documentaire gezien en toen woonde er een verre neef ofzo van hen in, ook een Jackson. Die wilde niet opendoen. Die hebben ze er maar uitgezet?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:40 schreef Noax het volgende:
[..]
Die is er vast (flink) uitgekocht, die man leek mij nou niet de persoon die zich er zo uit liet zetten...
Ook als het een leegstaand pandje middenin de ghetto isquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:05 schreef NelsonWandelaar het volgende:
In dat huis is het toch allemaal begonnen. Zou daar wel langer dan 10 minuten willen kijken.
Hahaaquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:59 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik denk dat die mensen daar banger voor mij zijn dan andersom, hoor.
Al concrete plannen wanneer?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:09 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mag hij vinden.
In Rome moet je ook in gedachten de gebouwen zelf opbouwen en je fantasie een hoop van het 'kijken' laten doen.
I'm game.
Whaha! Nu je het zegt!quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:46 schreef gifkwal het volgende:
Dat ventje linksonder is Carlton uit The Fresh Prince of Bel Air
Ik wil er ook wel een keer heen hoor. Alleen niet op weg naar de westkust.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:09 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mag hij vinden.
In Rome moet je ook in gedachten de gebouwen zelf opbouwen en je fantasie een hoop van het 'kijken' laten doen.
I'm game.
Ja, das een Pepsi-commercial. Maar dat het Carlton was...had ik nooit opgemerktquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:52 schreef gifkwal het volgende:
Van dit filmpje, daarin speelt hij met Michael de hoofdrol. Hij kon dus echt goed dansen, en niet alleen de Carlton-dance
Wie zegt dat ik dat niet bedoel, met donkere mensen. Ben zelf Indisch, dus licht getint. Ik bedoel dus alle donkere mensen he. Zeikerdquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef Xaobotnik het volgende:
Donkere mensen? Lekker generaliserend. Er zijn meer donkere mensen dan alleen (Amerikaanse) negers hoor.
Verder geldt dat niet alleen voor dansen, maar ook zingen. En dat is inderdaad iets dat in de genen zit. Kijk alleen maar naar een zwarte kerk tov een blanke, en het verschil in zingen. Als je vervolgens dan ook nog eens opgroeit met zwarte muziek van mensen die dat verleden hebben, heb je inderdaad een flinke voorsprong.
Het schijnt 'em vooral in de timing te zitten, en niet per definitie het vermogen tot bewegen of het stemgeluid. Die timing is bruikbaar voor zowel dansen als zingen.
Over Alfonso Ribeiro (Carlton): Dat hij wel meer kan doen dan het Carlton-dansje heeft hij tijdens The Fresh Prince ook al vaker bewezen hoor:
Zingen gaat hem ook goed af:
Edit: Spuit 11...
* Xaobotnik moet in het vervolg maar eens eerst op invoeren klikken en dan pas zijn lunch gaan klaarmaken.....
Zo leuk, vooral die onderste.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:55 schreef Rnnz het volgende:
Carlton kan ook goed zingen. Viel ik een hele tijd terug ook over.
Ik vind filmpjes op youtube ook zo mooi met reacties wereldwijd op zijn overlijden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:27 schreef Noax het volgende:
Yw, de mensen waren enorm onder de indruk, ze luisterden aandachtig en er werd gezongen wanneer er een nummer werd ingezet.
Mensen begonnen spontaan tegen je te praten, het leefde heel erg tot de supermarkt aan toe.
Ook was er een vrouw die ineens begon te schreeuwen dat Michael Jackson niet de King of pop was.
Hij is de King of Soul, riep ze, geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |