2 stuks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voices tell me I'm the shit.
Groot x groot x groot.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:24 schreef Mute_Me het volgende:
Wat zijn de afmetingen?
Als je toevallig in de buurt bent van utrecht en je zou langskomen, dan ga ik ook niet meer uit van een prijs van 5 euro voor de set. Dan zou het echt wel wat meer worden. Zeker voor de moeite.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:01 schreef mvdlubbe het volgende:
Aan alle prutsers die denken dat ik voor 5 euro per box bezorgdienst ga spelen, het volgende: Neen.
Dank u.
Yes! Die zijn het.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:22 schreef perezoso het volgende:
Werden deze joekels niet uit busjes verkocht zo'n 10 jaar geleden onder een andere naam, zat echt een flut geluid in die dingen, iemand in mijn kennissenkring was erin getrapt.
10 euro is wel een passende prijs.
Ja ze zijn misschien wel aardig voor gabber muziek, buurthuis of praalwagen ( carnaval ).quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:54 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Yes! Die zijn het.
Nouja, in de OP staat niet voor niks 'Veel herrie voor weinig'. Voor de kinder- en puberkamer zijn deze knallers zeer geschikt.
Doe er je voordeel mee.quote:Kenmerken Categorieen: Luidspreker
Omschrijving
2 x Omni Audio Sound Systems SA12 3 3 weg luidsprekers.
Afmetingen: 68,5cm x 37,5cm x 27,5 cm (HxBxD)
Robuuste luidsprekers met de volgende specificaties:
- Minimum Amplifier Power: 15W RMS
- Maximum Peak Power: 200W
- Nominal Load Impedance: 8 Ohms
- Sensitivity: 91dB 1 Watt/ 1 Meter
- Maximum SPL: 106dB
- Crossover: Asymmetrical LCR
- Crossover Frequencies: 1kHz/7kHz
- Crossover Slope: 6/12 dB per Octave
- Tweeter: 13mm PEI Dome. Ferrofluid Cooled
- Midrange: 5 1/4" Mineral-Filled Polypropylene Cone
- Woofer: 12" Polypropylener Cone