Net even aangesloten op een Windows laptop en daar werkt die inderdaad wel op!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:48 schreef Japz_u2 het volgende:
Werkt deze ook onder Windows? Voor zover ik vind op internet namelijk wel.
Kan je ook verzenden?
Pakketpost (6,75) waarschijnlijk. Ik weet niet of er zo'n grote envelop is waar die inpast?quote:
je hebt PMquote:Op zondag 10 januari 2010 18:32 schreef Japz_u2 het volgende:
Nou dan hierbij mijn bod van 30 euro inclusief verzendkosten
Nee waarschijnlijk niet meer. Bovenstaande geïnteresseerden moeten nog terug PMenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef FreedonNadd het volgende:
Heb je ze nu nog alle twee of zijn ze al verkocht anders heb ik namelijk wel interesse in alle twee de toetsenborden.
Jammer, ik had ook wel interesse, de mijne is overleden aan alcoholquote:Op zondag 10 januari 2010 20:50 schreef Maxtar het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk niet meer. Bovenstaande geïnteresseerden moeten nog terug PMen
Over de mijne (exact hetzelfde toetsenbord) is al meerdere keren bier gegaan, maar works like a charmquote:Op zondag 10 januari 2010 23:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jammer, ik had ook wel interesse, de mijne is overleden aan alcohol(bier geknoeid
).
Nog geen reactie gehad van Hoerenkots, mocht die niet de komende dagen reageren is er nog 1 beschikbaar. De andere is gereserveerd, mocht dat ook niet doorgaan zijn er nog tweequote:Op zondag 10 januari 2010 23:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jammer, ik had ook wel interesse, de mijne is overleden aan alcohol(bier geknoeid
).
Doe mij die ene dan maar alvast ter reservering, mocht de andere afhaken dan heb je ze direct alletwee verkocht.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:50 schreef Maxtar het volgende:
[..]
Nog geen reactie gehad van Hoerenkots, mocht die niet de komende dagen reageren is er nog 1 beschikbaar. De andere is gereserveerd, mocht dat ook niet doorgaan zijn er nog twee![]()
Even afwachten nog geen reactie, mocht ik vandaag geen reactie krijgen gaan ze opnieuw in de verkoop.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:27 schreef renedis het volgende:
mocht je hem nog hebben..
ik bied 35 incl. verzenden
Dat is zeker goedkoop. Waarom kosten ze in de Apple shop 49,- ? Lijkt mij dat er nog iets achter zit of die dingen helemaal niet officieel zijn. Een beetje raar vind je ook niet?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:18 schreef Yaratje het volgende:
Om even in te haken.
25 euro is nog meer dan de verkoopprijs.
http://www.mailamac.nl/index.php?action=showdetails&from=list&pageNr=1&productId=TOETSUSB&sid=0796c714ff7525dc1a43900f1bfd0382
17.85 inclusief verzending![]()
Met een numeriek gedeelte klopt je prijs wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |