1: goed standpunt achter de DJ, goed moment te pakken, publiek erop... Gewoon een lekkere clubfoto dus.
2 & 4: mooi dat je de naam bij beide foto hebt meegepakt, maar ik had persoonlijk een keuze gemaakt denk ik. #2 is duidelijk een clubfoto maar had imo een stuk scherper gekund, #4 is wat creatiever en minder duidelijk een clubfoto... Wel is die weer lekker scherp.
3: het standpunt achter de DJ is nog steeds tof en werkt wel goed vind ik, maar het moment van #1 is een stuk beter en daar was je compositie ook prettiger dan op deze.
5: is volgens mij dramatisch onscherp en hij verdwijnt nogal in 't licht... Compositie ook niet briljant.
6: veel prettigere kleuren, wat scherper en het hogere standpunt dan bij #5 is een stuk beter. Zo zie je de draaitafel en 't Matrixx logo ook nog, vind die dus wel redelijk geslaagd.
7: had denk ik ook scherper gekund, maar het idee vind ik wel leuk.
8 t/m 13: doen me niets... Zelf had ik er van deze 6 voor de volledigheid misschien eentje bij laten staan, maar alle 6 bij elkaar is gewoon meer van 't zelfde.
14: compositie e.d. is okay, maar vind 'm een beetje te donker (en daardoor saai) eigenlijk. Je mist gewoon de zaalverlichting in deze foto.
15 & 16: vind ik erg tof allebei, vooral 15 is gewoon een erg lekkere plaat en wat mij betreft de beste uit deze serie.