Nee, maar zij rijdt nog. Definitieve klassering van haar dus niet bekend.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je een Nederlander!
2, 3 en 4 zou ik goed vinden. Er is een verschil tussen redelijk en goed.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon redelijk goed hoor voor wat deze vrouwen op dit moment kunnen. Alleen Valkenburg ietwat tegenvallend. Maar wat had jij dan verwacht? 1, 2 en 3?
Dat toont nog maar eens aan hoe belachelijk jij wel niet denktquote:Op zondag 10 januari 2010 14:58 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee, maar zij rijdt nog. Definitieve klassering van haar dus niet bekend.
[..]
2, 3 en 4 zou ik goed vinden.
Zie toevoeging! Er is een verschil tussen redelijk en goed.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat toont nog maar eens aan hoe belachelijk jij wel niet denkt
Gezien het gebrek aan goede 3/5km rijdsters op het moment en het matige eerste gedeelte van dit seizoen, vind ik 2 en 6 en 7 best wel aardig ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:52 schreef Barca het volgende:
Nou, dat wordt 6. Valkenburg en 7. Voorhuis. Oh ja 12. Van Deutekom. Nou ... inderdaad. Goed EK van onze vrouwen.
Net of er voor die 2e plaats überhaupt nog hoop wasquote:Op zondag 10 januari 2010 15:01 schreef Barca het volgende:
Wüst veel betere 5000m dan Valkenburg en Voorhuis. Dat geeft weinig hoop voor de OS.
snap je het nou nog niet?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:01 schreef Barca het volgende:
Wüst veel betere 5000m dan Valkenburg en Voorhuis. Dat geeft weinig hoop voor de OS.
Ik vind 5 seconden (volgens mij zelfs nog meer) gewoon veel. Nee, ik denk niet dat we kans maken op een medaille op de 5km.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Net of er voor die 2e plaats überhaupt nog hoop wasJe lijkt Herbert wel.
Leg maar eens uit!quote:
Okquote:Op zondag 10 januari 2010 15:05 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik vind 5 seconden (volgens mij zelfs nog meer) gewoon veel. Nee, ik denk niet dat we kans maken op een medaille op de 5km.
En tussen goed en uitstekend?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:00 schreef Barca het volgende:
[..]
Zie toevoeging! Er is een verschil tussen redelijk en goed.
Daarin is inderdaad ook een verschil. 1, 2, 3 en 4 zou uitstekend zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En tussen goed en uitstekend?
Volgens mij doet Wüst niet mee aan de 5000m op okt 2. Dat zij op dit EK zo veel beter is dan iemand die zich waarschijnlijk plaatst voor de 5000m op het okt 2.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |