OOOOH ZOU ZE ER EENTJE HEBBEN. ZOU HETquote:Op zondag 10 januari 2010 13:05 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
spreek je uit eigen ervaring ?
haha nou een harige vent en een eng apparaat komen er niet bij kijken, en een ring wordt het ook niet, dus deze reactie gaat niet echt opquote:Op zondag 10 januari 2010 12:59 schreef _GdR_ het volgende:
Ik vind het wel leuk om te zien. Maar stel ik zou je vriend zijn en we liggen keihard te neuken dan weet ik zeker dat er een moment komt dat ik eraan denkt dat er een harige tattoo bob met een of anders duivels apparaat een ring door je kut geschoten heeft. instant turn off en zo.
jaaaaaaa..stellllll jeeeeeee voooooorrrrrquote:Op zondag 10 januari 2010 13:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
OOOOH ZOU ZE ER EENTJE HEBBEN. ZOU HET
Jouw manvolk kwam zelf met de suggestie en hebt het zelfs cadeau gekregen van hem!quote:Op zondag 10 januari 2010 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn manvolk vindt het mooi en geil
een ring een staaf boeiend. het gaat erom dat harry de piercing homo aan je kut gezeten heeft.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:06 schreef birdsandbees het volgende:
[..]
haha nou een harige vent en een eng apparaat komen er niet bij kijken, en een ring wordt het ook niet, dus deze reactie gaat niet echt op
Mja, dat zullen nog wel meer mannen hebben gedaanquote:Op zondag 10 januari 2010 13:28 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
een ring een staaf boeiend. het gaat erom dat harry de piercing homo aan je kut gezeten heeft.
Ja man. Piercings ewww!! Het zou verboden moeten worden. Al dat gore ijzer door je huid.. oh en dan gaan ze er ook nog mee over straat, gadverdamme..quote:Op zondag 10 januari 2010 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
ALLE piercings zijn lelijk en een vorm van zelfverminking. Deze dus ook.
ja maar dat wordt niet zo erg benadrukt op dat moment. ben je zo bezig en dan kijk je ernaar. en ik zou dan het beeld hebben dat daar 1 of andere modderfukker met zn tang er een gat in gejankt heeft enzo.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, dat zullen nog wel meer mannen hebben gedaan
Een infuus of bloedprikken doe je niet voor je lol. Het is ook niet iets dat je graag doet (al is het wel nodig).quote:Op zondag 10 januari 2010 13:15 schreef MarMar het volgende:
Kwas er zelf na een tijdje wel klaar mee (mede ivm kindjes krijgen) maar het was tof en het manvolk vond dat ook
En dat piercen en verminken... hoe zit dat dan met een infuus, een bloedprik etc etc?
Als ik een prik krijg, hou ik er toch liever iets aan over wat ik mooi vind
die dingen slaan daar echt niet op aanquote:Op zondag 10 januari 2010 13:36 schreef F04 het volgende:
Leuk als je door een detectie poortje moet stappen
Je komt wat verzuurd over, alsof de meiden jou elke week voorbij lopenquote:Op zondag 10 januari 2010 13:47 schreef Aarsjeuk het volgende:
Hoeveel mannen gaan hem te zien krijgen dan? Per week ofzo zeg maar?
Verkapt attention whore topic, wel ringen door je kut laten steken door een vreemde, en dan hier willen weten wat anderen ervan vinden...
Gewoon doen en verder niet zeiken óf foto's plaatsen.
Dat je er op afknapt vind ik ook prima, je hoeft niet op iedereen te vallenquote:Op zondag 10 januari 2010 13:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een infuus of bloedprikken doe je niet voor je lol. Het is ook niet iets dat je graag doet (al is het wel nodig).
Ik vind het dus echt lelijk een piercing, voor mij is het een vorm van verminking. En een absolute afknapper.
Dat andere dat anders zien is prima. Ieder haar/zijn mening. Jammer alleen dat het tolerantieniveau van een aantal hier gewoon diep triest is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |