Sluit me hier voledig bij aan.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:43 schreef hexenwind het volgende:
Liever puur natuur, wel goed verzorgd. Ik kan begrijpen waarom iemand zichzelf wil versieren, maar ik zie het nut niet in om zoiets te doen op een plek die toch niemand ziet. Nja tijdens intiem contact misschien ja. Geen piercing voor nodig omdat interessant te vinden. Al om al vind ik het overbodig en vraag ik mij enigszins af wat zo iemand die dit laat doen voor een meerwaarde verwacht. Mijn eerste twijfels zullen beginnen: weet persoon wel waar het om draait? Dan ga ik op andere dingen letten en al snel ga ik weer verder met mijn leven op zoek naar een ander. Heb je daar wat aan?
Ofwel:
Ik zie er de toegevoegde waarde niet van. Ik vind het eerder negatieve connotaties hebben welk mij aan het denken zal zetten.
dat volg ik niet helemaal.. dan ga je op andere dingen letten?quote:Op zondag 10 januari 2010 12:43 schreef hexenwind het volgende:
Liever puur natuur, wel goed verzorgd. Ik kan begrijpen waarom iemand zichzelf wil versieren, maar ik zie het nut niet in om zoiets te doen op een plek die toch niemand ziet. Nja tijdens intiem contact misschien ja. Geen piercing voor nodig omdat interessant te vinden. Al om al vind ik het overbodig en vraag ik mij enigszins af wat zo iemand die dit laat doen voor een meerwaarde verwacht. Mijn eerste twijfels zullen beginnen: weet persoon wel waar het om draait? Dan ga ik op andere dingen letten en al snel ga ik weer verder met mijn leven op zoek naar een ander. Heb je daar wat aan?
Ofwel:
Ik zie er de toegevoegde waarde niet van. Ik vind het eerder negatieve connotaties hebben welk mij aan het denken zal zetten.
Die hij irritant vindt aan betreffende vrouwquote:Op zondag 10 januari 2010 12:51 schreef birdsandbees het volgende:
[..]
dat volg ik niet helemaal.. dan ga je op andere dingen letten?
Goed verwoord ! Sluit me hier bij aan. En laat je het doen dan doe je het voor jezelf toch ?quote:Op zondag 10 januari 2010 12:43 schreef hexenwind het volgende:
Ofwel:
haha ok handig om te wetenquote:Op zondag 10 januari 2010 12:56 schreef Dipkip het volgende:
In mijn ervaring vinden de meeste mannen het eng, omdat ze bang zijn dat het uitscheurt ofzo. Dan moet je even laten zien dat die piercing 180 graden kan draaien zonder een centje pijn, dat helpt dan wel. En ik leg altijd uit dat ik hem heb omdat je er makkelijker door klaarkomt, en dat lijkt voor mannen afdoende om de piercing te accepteren
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:59 schreef _GdR_ het volgende:
Ik vind het wel leuk om te zien. Maar stel ik zou je vriend zijn en we liggen keihard te neuken dan weet ik zeker dat er een moment komt dat ik eraan denkt dat er een harige tattoo bob met een of anders duivels apparaat een ring door je kut geschoten heeft. instant turn off en zo.
Een oorbel is ook een piercing he?quote:Op zondag 10 januari 2010 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
ALLE piercings zijn lelijk en een vorm van zelfverminking. Deze dus ook.
Faalhaas.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
ALLE piercings zijn lelijk en een vorm van zelfverminking. Deze dus ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |