abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76627757
daar ben ik benieuwd naar!
pi_76627783
waarom wil je dat weten, ben je bang dat ze je niet meer leuk vinden dan ofzo?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_76627923
nee, niet echt

ben van plan er een laten zetten en ik ben van tevoren wel benieuwd wat voor reacties ik kan gaan verwachten. en aangezien ik dat niet ga peilen bij de mannen in mn omgeving haha doe ik het hier..
maar tis niet zo dat t veel invloed zal hebben op mn keuze om het wel of niet te doen.
pi_76627955
ik heb zoiets van 'who gives a shit' maar zal wel aan mij liggen

tenzij je je piercing overal te pas en te onpas gaat showen, dan ben ik wel weer benieuwd
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_76628163
Ze vinden het mooi en geil.
  zondag 10 januari 2010 @ 12:39:36 #6
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_76628181
Goede wijn behoeft geen krans.
Ik ga naar huis.
  zondag 10 januari 2010 @ 12:43:03 #7
167595 mirved
Infobesitas
pi_76628315
Ik zie de toegevoegde waarde er niet van.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  zondag 10 januari 2010 @ 12:43:22 #8
273890 hexenwind
NEE! Ik lust geen mayonaise!
pi_76628327
Liever puur natuur, wel goed verzorgd. Ik kan begrijpen waarom iemand zichzelf wil versieren, maar ik zie het nut niet in om zoiets te doen op een plek die toch niemand ziet. Nja tijdens intiem contact misschien ja. Geen piercing voor nodig omdat interessant te vinden. Al om al vind ik het overbodig en vraag ik mij enigszins af wat zo iemand die dit laat doen voor een meerwaarde verwacht. Mijn eerste twijfels zullen beginnen: weet persoon wel waar het om draait? Dan ga ik op andere dingen letten en al snel ga ik weer verder met mijn leven op zoek naar een ander. Heb je daar wat aan?

Ofwel:
Ik zie er de toegevoegde waarde niet van. Ik vind het eerder negatieve connotaties hebben welk mij aan het denken zal zetten.
pi_76628381
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:43 schreef hexenwind het volgende:
Liever puur natuur, wel goed verzorgd. Ik kan begrijpen waarom iemand zichzelf wil versieren, maar ik zie het nut niet in om zoiets te doen op een plek die toch niemand ziet. Nja tijdens intiem contact misschien ja. Geen piercing voor nodig omdat interessant te vinden. Al om al vind ik het overbodig en vraag ik mij enigszins af wat zo iemand die dit laat doen voor een meerwaarde verwacht. Mijn eerste twijfels zullen beginnen: weet persoon wel waar het om draait? Dan ga ik op andere dingen letten en al snel ga ik weer verder met mijn leven op zoek naar een ander. Heb je daar wat aan?

Ofwel:
Ik zie er de toegevoegde waarde niet van. Ik vind het eerder negatieve connotaties hebben welk mij aan het denken zal zetten.
Sluit me hier voledig bij aan.
  zondag 10 januari 2010 @ 12:45:23 #10
65918 IBAZ
broeinest
pi_76628414
Het menselijk lichaam is te mooi om te verminken.
Doodzonde, niet doen.
  zondag 10 januari 2010 @ 12:47:34 #11
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76628499
Ik zeg: Doen!
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zondag 10 januari 2010 @ 12:48:08 #12
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_76628513
Sommige vinden het geil, ik vind het wel goed zo.
Al draagt een aap een goeden clithood......
Klap eens in je handjes.
pi_76628546
Mijn manvolk vindt het mooi en geil
compact en kleverig.
pi_76628660
quote:

Ofwel:
dat volg ik niet helemaal.. dan ga je op andere dingen letten?
pi_76628710
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:51 schreef birdsandbees het volgende:

[..]

dat volg ik niet helemaal.. dan ga je op andere dingen letten?
Die hij irritant vindt aan betreffende vrouw
compact en kleverig.
pi_76628787
quote:

Ofwel:
Goed verwoord ! Sluit me hier bij aan. En laat je het doen dan doe je het voor jezelf toch ?
pi_76628828
In mijn ervaring vinden de meeste mannen het eng, omdat ze bang zijn dat het uitscheurt ofzo. Dan moet je even laten zien dat die piercing 180 graden kan draaien zonder een centje pijn, dat helpt dan wel. En ik leg altijd uit dat ik hem heb omdat je er makkelijker door klaarkomt, en dat lijkt voor mannen afdoende om de piercing te accepteren
pi_76628889
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:56 schreef Dipkip het volgende:
In mijn ervaring vinden de meeste mannen het eng, omdat ze bang zijn dat het uitscheurt ofzo. Dan moet je even laten zien dat die piercing 180 graden kan draaien zonder een centje pijn, dat helpt dan wel. En ik leg altijd uit dat ik hem heb omdat je er makkelijker door klaarkomt, en dat lijkt voor mannen afdoende om de piercing te accepteren
haha ok handig om te weten
kan ik die erin gooien als smoes als iemand gaat miepen
  zondag 10 januari 2010 @ 12:59:03 #19
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_76628917
Ik vind het wel leuk om te zien. Maar stel ik zou je vriend zijn en we liggen keihard te neuken dan weet ik zeker dat er een moment komt dat ik eraan denkt dat er een harige tattoo bob met een of anders duivels apparaat een ring door je kut geschoten heeft. instant turn off en zo.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_76628919
ALLE piercings zijn lelijk en een vorm van zelfverminking. Deze dus ook.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_76628957
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:59 schreef _GdR_ het volgende:
Ik vind het wel leuk om te zien. Maar stel ik zou je vriend zijn en we liggen keihard te neuken dan weet ik zeker dat er een moment komt dat ik eraan denkt dat er een harige tattoo bob met een of anders duivels apparaat een ring door je kut geschoten heeft. instant turn off en zo.
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
Een oorbel is ook een piercing he?
compact en kleverig.
pi_76629092
Persoonlijk (mijn mening, misschien compleet onterecht maar het is nou eenmaal zo) vind ik het onzettend sletterig overkomen. Het zou voor mij een flinke afknapper zijn. Vooral als meid in kwestie dan zegt dat ze er makkelijker door klaarkomt. Als je het nou puur als versiering doet omdat je het zo mooi vindt (iets dat ik niet kan volgen, terwijl ik piercings op de meeste plaatsen best kan waarderen) dan is dat nog tot daar aan toe, maar een seks-aid in je kruis laten schieten vind ik nogal ver gaan.

Ik vind het dus verschrikkelijk, maar ik sta ook wel aan het uiterste van één kant van het spectrum I guess. Uiteindelijk moet je het gewoon doen ja als je het wil, en je niks aantrekken van mensen zoals ik
  PR/Manusje van alles zondag 10 januari 2010 @ 13:04:11 #23
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_76629100
het manvolk boeit het geen reet. want ze hebben er zelf niets aan.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_76629116
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
Faalhaas.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_76629133
Ik vind het ranzig iig
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')