abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76625222
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:34 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ben heel benieuwd naar je ervaring!
Fantastisch Gijs. Echt geweldig!

Verhaal is niet heel erg origineel, maar wel boeiend. Ik heb me die 3 uur lang in elk geval niet verveelt. Denk aan The New World/Pocahontas of Dance with Wolves. Sowiezo zet Cameron weer een fantastische wereld neer. Personages, technologie, flaura en fauna. Overal is over nagedacht. Alles is super gedetailleerd.

Maar voorop staat de uitwerking...de uitwerking. Oh mijn god...als dit de toekomst van films is zit ik binnenkort wekelijks weer in de bioscoop. Je moet deze film in 3D op een Imax-scherm zien. Je bekt valt open. Echt open. 3D is geen gimmick meer maar de toekomst. Het voegt echt iets toe aan de film. Ik denk dat mensen ook zo reageerde toen acteurs opeens gingen praten of toen de kleurenfilm verscheen. Het is niet meer zo simpel dat je af en toe iets voor je neus ziet zweven. Het is geeft een extra dimensie aan het beeld. Je ziet continu diepte. Acteurs, object. Ze zijn gelaagd. Daarnaast gaan CGI en echte acteurs/sets nadeloos in elkaar over.

Zal zat vol. Eerste 5 minuten was het " oooooeeeee" en "aaaaaaaah". Daarna heb ik 3 uur lang niks gehoord. Geen piep. Niks.
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:07 schreef Chocobo het volgende:
Klinkt geweldig Gijs,... maar ben je niet wat kleuren kwijt als je 3D gaat kijken. Het blijft een wazig iets altijd vind ik,... of is de techniek verbeterd. Nieuwe toekomst denk ik,... thuis TV in 3D
Dit is een hele nieuwe techniek...uitgevonden door Cameron zelf. Kun je niet voorstellen met de bestaande 3D techniek zoals je die met rood/groene brillen, eerdere films of in pretparken ziet. Film is enorm kleurrijk. Zoals die planeet in beeld is gebracht, of de technologie van de mensen. De kleuren spatten echt van je scherm af!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zondag 10 januari 2010 @ 11:13:54 #2
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76625256
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:09 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Als ik al naar de bioscoop ga, is het naar Tuschinski of naar Leiden. Daar heb je 2 bioscopen.
De ene is echt crap met een hoofdletter C (ik heb er Watchmen en Star Trek gezien). Een vieze oude bioscoop met slechte zitplaatsen, slecht geluid en slecht beeld. Serieus. Daar ga ik niet mee heen. De andere is ook oud. Maar die hebben ze wel helemaal retro opgeknapt. Beetje een simpele versie van Tuschinski zeg maar. Heel confortabel en chique, maar meer een theater dan een bioscoop.

Dit was mijn eerste "high tech" voorstelling. En OMG...
Ik heb verschillende 3D films gezien al in de bioscoop, en buiten wat leuke trucjes af en toe voegt het gewoon niets toe in mijn ogen. Ik vind het rete-irritant om een bril te dragen ook. Verder is mijn favoriete bioscoop eigenlijk Buitenhof in Den Haag, lekker klein, nooit druk. Alleen actiefilms kijk ik liever in Spui vanwege de beeld en geluidskwaliteit (die is net nieuw).

Ik heb een flink aantal maanden een Pathe kaart gehad en ik mis 'm af en toe wel, maar Avatar is écht een film die me niet interesseert, al zou Eurogamer de film een 10 / 10 geven.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 10 januari 2010 @ 11:13:57 #3
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76625257
Ik zal de 3D ervaring moeten missen denk ik. Geen tijd voor de bios,... maar ben wel heel benieuwd naar de film!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zondag 10 januari 2010 @ 11:14:36 #4
34586 kepler
No bounce, no play
pi_76625275
Cameron heeft die techniek toch niet uitgevonden?
The line is a dot to you!
  zondag 10 januari 2010 @ 11:15:45 #5
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76625294
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:14 schreef kepler het volgende:
Dat dacht ik ook, maar hij heeft wel meegeholpen schijnt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_76625315
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb verschillende 3D films gezien al in de bioscoop, en buiten wat leuke trucjes af en toe voegt het gewoon niets toe in mijn ogen. Ik vind het rete-irritant om een bril te dragen ook. Verder is mijn favoriete bioscoop eigenlijk Buitenhof in Den Haag, lekker klein, nooit druk. Alleen actiefilms kijk ik liever in Spui vanwege de beeld en geluidskwaliteit (die is net nieuw).

Ik heb een flink aantal maanden een Pathe kaart gehad en ik mis 'm af en toe wel, maar Avatar is écht een film die me niet interesseert, al zou Eurogamer de film een 10 / 10 geven.
Zoals gezegd. Dit is een andere technologie. Die eerdere 3D films waren een gimmick. Af en toe wat voor je neus laten zweven. Hi hih hi...grappig en je kijkt verder. Dit is anders. Het is continu aanwezig en voegt een hele nieuwe dimensie aan de film toe: diepte. Na een tijdje ben je er ook aan gewend en verbaasd je je er niet meer over. Die bril stoorde me eigenlijk niet.
pi_76625362
quote:
In de Wired van deze maand staat een heel interview met Cameron. Hij had een visie, heeft er toen een ervaren cameraman bijgehaald om te vragen of het uberhaupt mogelijk was en is toen naar Sony gegaan waar ze samen met de senior techneuten een prototype hebben gemaakt. Hij heeft het o.a. uitgetest in een documentaire over de Titanic. En toen was het wachten tot het ander element, realistische CGI personages, mogelijk was.
pi_76625376
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:13 schreef Chocobo het volgende:
Ik zal de 3D ervaring moeten missen denk ik. Geen tijd voor de bios,... maar ben wel heel benieuwd naar de film!
Dat zou jammer zijn. Van een 10/10 zou hij voor mij naar een 7/10 gaan denk ik.
  zondag 10 januari 2010 @ 11:19:33 #9
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76625385
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:16 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Zoals gezegd. Dit is een andere technologie. Die eerdere 3D films waren een gimmick. Af en toe wat voor je neus laten zweven. Hi hih hi...grappig en je kijkt verder. Dit is anders. Het is continu aanwezig en voegt een hele nieuwe dimensie aan de film toe: diepte. Na een tijdje ben je er ook aan gewend en verbaasd je je er niet meer over. Die bril stoorde me eigenlijk niet.
Je doet nu net alsof ze van Michael Jackson Disney 3D ineens naar Avatar 3D zijn gegaan, maar die stap is niet zo groot Ice Age 3D, Bloody Valentine 3D en zelfs een TV serie als Chuck hebben allemaal al dergelijke dingetjes gedaan. Maar nu is het James Cameron, 'nieuwe techniek' en ineens is het een grote hype Het blijft een film over volwassen smurfen met een Al Gore message
pi_76625453
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je doet nu net alsof ze van Michael Jackson Disney 3D ineens naar Avatar 3D zijn gegaan, maar die stap is niet zo groot Ice Age 3D, Bloody Valentine 3D en zelfs een TV serie als Chuck hebben allemaal al dergelijke dingetjes gedaan. Maar nu is het James Cameron, 'nieuwe techniek' en ineens is het een grote hype Het blijft een film over volwassen smurfen met een Al Gore message
Laatste 3D die heb gezien was Terminator filmpje in Universal Studios en The Polar Express. Ik was inderdaad niet onder de indruk. Het was een gimmick, af en toe een effect of iets voor je neus laten zweven. Zoals eerder gezegd is Avatar anders, het is continu aanwezig zodat het na een tijdje niet meer opvalt maar als "gewoon" aanvoelt.

Ik zou de film niet zo simplistisch willen omschrijven. Er zitten ook elementen in die doen denken aan Aliens of Halo (technologie) in. Het deed mij denken aan een futuristische versie van Pocahontas. Toch een beetje tijdloos verhaal.
  zondag 10 januari 2010 @ 11:24:37 #11
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76625492
Okay. Pocahontas met een snufje Halo en Aliens.

En blauwe mensen.
  zondag 10 januari 2010 @ 11:28:21 #12
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76625580
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:22 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Laatste 3D die heb gezien was Terminator filmpje in Universal Studios en The Polar Express. Ik was inderdaad niet onder de indruk. Het was een gimmick, af en toe een effect of iets voor je neus laten zweven. Zoals eerder gezegd is Avatar anders, het is continu aanwezig zodat het na een tijdje niet meer opvalt maar als "gewoon" aanvoelt.

Ik zou de film niet zo simplistisch willen omschrijven. Er zitten ook elementen in die doen denken aan Aliens of Halo (technologie) in. Het deed mij denken aan een futuristische versie van Pocahontas. Toch een beetje tijdloos verhaal.
Als we eerlijk zijn blijft het een gimmick totdat we in echt 3D de game characters en filmhelden in onze huiskamers zien rondrennen over tafels en banken

Maar toch,... hou tot nu toe meer van strakke flatscreens thuis met geweldig beeld en geluid. Cameron films blijven me altijd bij,... deze zal geen uitzondering zijn! Wacht op de blu-ray!
  zondag 10 januari 2010 @ 11:30:27 #13
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76625632
Ik vond Titanic ook dramatisch trouwens!
  zondag 10 januari 2010 @ 11:31:32 #14
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76625660
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond Titanic ook dramatisch trouwens!
Heerlijke film! Net als The Abyss,...
  zondag 10 januari 2010 @ 11:33:08 #15
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76625702
Ik concentreer me het liefst even op de huidige techniek,... true HD in beeld en geluid. Geen zin in een nieuwe diepte en of 3D hype nu. Zal je zien,... komt dat over 10 jaar weer in SD uit,... later weer upgraden naar HD,... heren houden ons wel bezig hoor
pi_76625960
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:28 schreef Chocobo het volgende:
Als we eerlijk zijn blijft het een gimmick totdat we in echt 3D de game characters en filmhelden in onze huiskamers zien rondrennen over tafels en banken

Maar toch,... hou tot nu toe meer van strakke flatscreens thuis met geweldig beeld en geluid. Cameron films blijven me altijd bij,... deze zal geen uitzondering zijn! Wacht op de blu-ray!
Op de CES (grote beurs die momenteel plaatsvindt) zijn de eerste 3D LED TV's al gesignaleerd.
Maar dit biedt een ervaring die ik thuis voorlopig niet kan evenaren, hiervoor wil ik af en toe nog wel eens naar de bioscoop gaan. Dat is denk ik ook het doel van deze techniek, mensen weer uit hun huis krijgen als ze een filmpje willen kijken.
  zondag 10 januari 2010 @ 11:45:39 #17
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76626099
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:41 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Op de CES (grote beurs die momenteel plaatsvindt) zijn de eerste 3D LED TV's al gesignaleerd.
Maar dit biedt een ervaring die ik thuis voorlopig niet kan evenaren, hiervoor wil ik af en toe nog wel eens naar de bioscoop gaan. Dat is denk ik ook het doel van deze techniek, mensen weer uit hun huis krijgen als ze een filmpje willen kijken.
Ik ben niet meer zo'n bioscoop liefhebber dan ik vroeger was. LED TV's moeten zich eerst nog bewijzen. Ik zweer voorlopig alleen bij Panasonic Plasma of NeoPDP. Iets beters is er naar mijn idee nog niet qua prijs/kwaliteit!
  zondag 10 januari 2010 @ 11:47:54 #18
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76626178
Ik vond dit wel een hele coole CES speeltje! Sony Wireless widget apparaat. Ideaal als wekker. Achtergrondjes, weer, muziek, photos, updates,... Blijft een luxe iets, maar vond dit wel wat!

zondag 10 januari 2010 @ 11:51:21 #19
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76626296
Heel veel sneeuw nu!
  zondag 10 januari 2010 @ 11:51:25 #20
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_76626299
tvp
pi_76626306
Over nieuwe techniek gesproken. Mijn subwoofer en DVD-speler hebben de geest gegeven, en ik word moe van alle kabels in mijn huis. Tijd voor een upgrade dus!

Nu zit ik eraan te denken om zo'n Bose 3-2-1 systeem te halen. Receiver met DVD-speler en surround met slechts 2 boxen.

Hierbij een WD TV HD media player en een externe HD voor downloads. Tenslotte een digitale ontvanger met HD om op te nemen.

Enige bottleneck die ik zie zijn het aantal HDMI ingangen op mijn TV (ik heb er 1 en heb er dan 4 nodig ).
Maar er bestaat vast wel zoiets als een switch box.

Iemand ervaring met deze apparaten?
  zondag 10 januari 2010 @ 11:53:22 #22
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76626355
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:51 schreef Magneet het volgende:
tvp
Matig Gijs!
  zondag 10 januari 2010 @ 11:56:33 #23
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76626479
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:51 schreef Strolie75 het volgende:
Over nieuwe techniek gesproken. Mijn subwoofer en DVD-speler hebben de geest gegeven, en ik word moe van alle kabels in mijn huis. Tijd voor een upgrade dus!

Nu zit ik eraan te denken om zo'n Bose 3-2-1 systeem te halen. Receiver met DVD-speler en surround met slechts 2 boxen.

Hierbij een WD TV HD media player en een externe HD voor downloads. Tenslotte een digitale ontvanger met HD om op te nemen.

Enige bottleneck die ik zie zijn het aantal HDMI ingangen op mijn TV (ik heb er 1 en heb er dan 4 nodig ).
Maar er bestaat vast wel zoiets als een switch box.

Iemand ervaring met deze apparaten?
Mijn schoonouders hebben een Bose setup. Twee speakers en 1 sub. Geweldig geluid hoor, maar de echte audiofiel zou je dit afraden. Maar ja,... diezelfde audiofielen zouden ook geen Mac aanraden dus misschien is het wel wat. Laat jezelf eens een demo geven.

Dat WDTV ding begrijp ik niet. Je PS3 doet toch precies hetzelfde? Gewoon een mediaserver toch?
pi_76626519
quote:

Wel een slimme gast hoor
pi_76626575
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:56 schreef Chocobo het volgende:
Dat WDTV ding begrijp ik niet. Je PS3 doet toch precies hetzelfde? Gewoon een mediaserver toch?
Eigenlijk wel. Maar kan ik op mijn PS3 een externe HD aansluiten? Nog niet geprobeerd hoor. Wel een film vanaf een USB stick proberen af te spelen maar dat vertikte hij.

Maar sowiezo ondersteund de PS3 niet alle bestandsformaten. Tegenwoordig is het bij mij "hit or miss".
Of ze doen het, of ze happeren of ze doen het niet.
  zondag 10 januari 2010 @ 11:59:43 #26
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76626580
Wat HDMI switches betreft heb ik geen ervaring Gijs. Maar als je zoiets koopt vraag naar HQ signaal doorzending. Je wilt immers niet dat je kwaliteitsverlies krijgt met zo'n switch,... dan kan nog wel eens gebeuren. Met andere woorden,... het is niet de bedoeling dat het goedkoop is! Deze lijkt OK, maar vind ik echt goedkoop!

http://www.marktplaza.nl/(...)EDIENING-9868137.php
  zondag 10 januari 2010 @ 12:00:34 #27
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76626611
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:56 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Mijn schoonouders hebben een Bose setup. Twee speakers en 1 sub. Geweldig geluid hoor, maar de echte audiofiel zou je dit afraden. Maar ja,... diezelfde audiofielen zouden ook geen Mac aanraden dus misschien is het wel wat. Laat jezelf eens een demo geven.

Ik zou, als ik het geld had, voor een mooi luxe 7.1 setje gaan. En inderdaad, je PS3 en/of 360 doen hetzelfde als die mediaservers

Tosti-tijd trouwens!
  zondag 10 januari 2010 @ 12:01:28 #28
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76626651
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:59 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Eigenlijk wel. Maar kan ik op mijn PS3 een externe HD aansluiten? Nog niet geprobeerd hoor. Wel een film vanaf een USB stick proberen af te spelen maar dat vertikte hij.
Ligt aan de USB stick! Zolang je PS3 maar FAT32 gekoppelde apparatuur krijgt komt alles goed. Maar persoonlijk heb ik een externe HD gewoon aan mijn laptop gekoppeld met al mijn media. Dit is een FAT32 1TB disc met al mijn shit,... via PS3 mediaserver draait alles vlekkeloos.
  zondag 10 januari 2010 @ 12:02:26 #29
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76626692
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik zou, als ik het geld had, voor een mooi luxe 7.1 setje gaan. En inderdaad, je PS3 en/of 360 doen hetzelfde als die mediaservers

Tosti-tijd trouwens!
Ja,... maar alleen als ik hier ook echt een speciale bioscoopkamer voor had. In de huiskamer vind ik het kinds staan. Heb zelf gewoon alleen 2 speakers voor en 1 sub,... niet eens iets wat bij elkaar hoort. Werkt prima voor me!
pi_76626800
Ik vond net deze link: http://www.wikihow.com/Ad(...)e-to-a-PlayStation-3

Dat eerst maar eens proberen. Is wel mooi alternatief en een externe HD kost ook geen drol meer.
pi_76626833
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

Tosti-tijd trouwens!
Als ik een thuisbioscoop had wel, maar dat zit er niet in in een appartement.
  zondag 10 januari 2010 @ 12:07:23 #32
34586 kepler
No bounce, no play
pi_76626882
Ik kijk gewoon series op mijn netbook; sub-HD 10" scherm en 2.0 speakers ingebouwd! Wel met Xbox mediacenter erop
  zondag 10 januari 2010 @ 12:07:59 #33
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76626907
5.1 dan, ik wil ook geluid achter me horen. Ook als ik een woonkamer had. Er zijn tegenwoordig superveel mooie sets met achterspeakers die je netjes kunt wegwerken! Echt zonde om dat niet te doen

Als ik moest kiezen tussen surround sound of HD graphics ging ik voor surround sound, toffere ervaring hoor!
  zondag 10 januari 2010 @ 12:12:31 #34
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76627084
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
5.1 dan, ik wil ook geluid achter me horen. Ook als ik een woonkamer had. Er zijn tegenwoordig superveel mooie sets met achterspeakers die je netjes kunt wegwerken! Echt zonde om dat niet te doen

Als ik moest kiezen tussen surround sound of HD graphics ging ik voor surround sound, toffere ervaring hoor!
Ik heb meer met beeld, maar inderdaad. Als je achterspeakers echt goed kon wegwerken is het best interessant. Feit blijft dat ik zoiets nog nooit gezien heb. Ik haat draden en wireless techniek vind ik nog niks. Tevens moeten de achterspeakers toch op oorhoogte zitten.

Nee vind 2.1 best zo! Vooral als je een goede digitale versterker heb met de juiste speakers!
  zondag 10 januari 2010 @ 12:13:25 #35
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76627124
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vond net deze link: http://www.wikihow.com/Ad(...)e-to-a-PlayStation-3

Dat eerst maar eens proberen. Is wel mooi alternatief en een externe HD kost ook geen drol meer.
Goede link,... daar staat het prima beschreven,... vraag me alleen af waarom je hem aan je PS3 wilt koppelen. Via de laptop is naar mijn idee makkelijker en je hoeft niet te downgraden naar FAT32
  zondag 10 januari 2010 @ 12:13:45 #36
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76627139
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:07 schreef kepler het volgende:
Ik kijk gewoon series op mijn netbook; sub-HD 10" scherm en 2.0 speakers ingebouwd! Wel met Xbox mediacenter erop
Wat is een Xbox Mediacenter?
pi_76628012
Damn, beetje zitten rondkijken. Hoe ik het wend of keer, de TV is de bottleneck. Te weinig ingangen. Ik ontkom er dus eigenlijk niet aan om alles in 1x te vervangen aangezien ik geen zin meer heb ik switch boxen en andere work-arounds. Dit zou hem dan worden:

Receiver/DVD-speler
Bose 3-2-1 GS
http://www.bose.nl/NL/nl/(...)ems/321_GS/specs.jsp

Digitale TV Decoder met HD-schijf
Humax iHDR-5050C
http://www.kieskeurig.nl/(...)x/ihdr-5050c/304352/

Plasma Panasonic TX-P42G15
http://www.kieskeurig.nl/(...)nic/tx-p42g15/326789

Western Digital HD TV + externe HD
http://www.wdc.com/en/products/Products.asp?DriveID=734

Alles via HDMI, behalve de Xbox (component).

Misschien als mijn belastingteruggave gunstig uitvalt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Strolie75 op 10-01-2010 12:46:41 ]
  zondag 10 januari 2010 @ 12:40:30 #38
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76628220
Decoder via je kabelprovider geen optie? Mijn zusje heeft bij haar Ziggo alles in één een Cisco HD decoder met HDD en dat ding werkt als een tierelier. 99 euro ipv 400 adviesprijs
pi_76628326
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Decoder via je kabelprovider geen optie? Mijn zusje heeft bij haar Ziggo alles in één een Cisco HD decoder met HDD en dat ding werkt als een tierelier. 99 euro ipv 400 adviesprijs
Nee, dan moet je meteen je abonnement wijzigen (lees duurder maken) en daar heb ik geen zin in.
pi_76628494
Cho, wat vindt je van mijn keuze qua TV? Je hebt me wel overtuigd om voor Panasonic NeoPlasma te gaan. 42" is wel de max grootte die ik in huis wil.
  Redactie Games zondag 10 januari 2010 @ 13:00:46 #41
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_76628971
Dat is het enige minpunt van 3D, je mist veel kleur. Ik deed een keer mijn bril af en bam, al die kleuren .

Het is niet gigantisch storend, maar om te zeggen dat ze hier de techniek tot de max hebben uitgevoerd, nee.
.....Kennedy
  zondag 10 januari 2010 @ 13:12:04 #42
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76629371
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:35 schreef Strolie75 het volgende:
Damn, beetje zitten rondkijken. Hoe ik het wend of keer, de TV is de bottleneck. Te weinig ingangen. Ik ontkom er dus eigenlijk niet aan om alles in 1x te vervangen aangezien ik geen zin meer heb ik switch boxen en andere work-arounds. Dit zou hem dan worden:

Receiver/DVD-speler
Bose 3-2-1 GS
http://www.bose.nl/NL/nl/(...)ems/321_GS/specs.jsp

Digitale TV Decoder met HD-schijf
Humax iHDR-5050C
http://www.kieskeurig.nl/(...)x/ihdr-5050c/304352/

Plasma Panasonic TX-P42G15
http://www.kieskeurig.nl/(...)nic/tx-p42g15/326789

Western Digital HD TV + externe HD
http://www.wdc.com/en/products/Products.asp?DriveID=734

Alles via HDMI, behalve de Xbox (component).

Misschien als mijn belastingteruggave gunstig uitvalt.
Jezus Gijs

Receiver,... ziet er gewoon goed uit,... punt!

TV decoder zou ik via Ziggo of iets dergelijks doen. Bespaard geld op den duur. Goede internet verbinding (20MB, VoIP, telefonie en HD tv incl repeat playback voor iets van 50 Euro per maand). Tevens Cisco spul,... scheelt veel geld. Hier ga ik zelf voor als ik verhuis.

TV Ja klaaaaaar! Prijzen voor die TV hoor!

Western Digital HD TV,... echt geen idee wat je hier mee moet Gijs! Leg eens uit?

Heb je geld teveel
  zondag 10 januari 2010 @ 13:16:24 #43
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76629536
Dat uitzoeken vind ik ook altijd leuk Voorptet! Met mn verjaardag ga ik misscnien ook voor een hd decoder
pi_76629783
quote:
Op zondag 10 januari 2010 13:12 schreef Chocobo het volgende:
Jezus Gijs

Receiver,... ziet er gewoon goed uit,... punt!

TV decoder zou ik via Ziggo of iets dergelijks doen. Bespaard geld op den duur. Goede internet verbinding (20MB, VoIP, telefonie en HD tv incl repeat playback voor iets van 50 Euro per maand). Tevens Cisco spul,... scheelt veel geld. Hier ga ik zelf voor als ik verhuis.

TV Ja klaaaaaar! Prijzen voor die TV hoor!

Western Digital HD TV,... echt geen idee wat je hier mee moet Gijs! Leg eens uit?

Heb je geld teveel
Geen geld teveel. Wel ergernis teveel over mijn huidige setup. Dingen zijn stuk, teveel kabels, teveel apparaten, geen full hd.
Decoder zal ik eens navragen bij ziggo. Ik ben er al klant van. Die WD HD is optioneel. Eerst eens even kijken of het via de PS3 lukt. Grote voordeel van dat ding is dat hij echt alles afspeelt.
  zondag 10 januari 2010 @ 13:24:05 #45
34586 kepler
No bounce, no play
pi_76629875
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:13 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Wat is een Xbox Mediacenter?
software voor films/series. Erg relaxed, zeker als je je laptop aansluit op een tv. Software was oorspronkelijk voor de gehackte Xbox. Google maar eens op xbmc.
  zondag 10 januari 2010 @ 13:24:26 #46
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76629891
quote:
Op zondag 10 januari 2010 13:21 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Geen geld teveel. Wel ergernis teveel over mijn huidige setup. Dingen zijn stuk, teveel kabels, teveel apparaten, geen full hd.
Decoder zal ik eens navragen bij ziggo. Ik ben er al klant van. Die WD HD is optioneel. Eerst eens even kijken of het via de PS3 lukt. Grote voordeel van dat ding is dat hij echt alles afspeelt.
Vind dat je al erg mooi spul hebt Gijs, maar ik begrijp je gedachte hierachter!

Hier meer over die Ziggo dienst. Stabieler, sneller en goedkoper dan je bestaande DSL overigens!

https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/plus/
  zondag 10 januari 2010 @ 13:27:42 #47
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76630013
quote:
Op zondag 10 januari 2010 13:24 schreef kepler het volgende:

[..]

software voor films/series. Erg relaxed, zeker als je je laptop aansluit op een tv. Software was oorspronkelijk voor de gehackte Xbox. Google maar eens op xbmc.
Ziet er mooi uit Gijs! Maar is dit gewoon een media server? Met andere woorden,... ziet je Xbox deze dienst op je laptop? Net zoiets als Media Player 11 sharing / PS3 Media Server zeg maar?
  zondag 10 januari 2010 @ 13:52:58 #48
34586 kepler
No bounce, no play
pi_76631138
quote:
Op zondag 10 januari 2010 13:27 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ziet er mooi uit Gijs! Maar is dit gewoon een media server? Met andere woorden,... ziet je Xbox deze dienst op je laptop? Net zoiets als Media Player 11 sharing / PS3 Media Server zeg maar?
nee tis een mediaspeler. Zet bv ook vinkjes bij films die je hebt gezien, handig voor series. Heeft niks meer met de xbox te maken
  Redactie Games zondag 10 januari 2010 @ 14:22:09 #49
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_76632571
Bayonetta
.....Kennedy
  zondag 10 januari 2010 @ 15:51:15 #50
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76636983
quote:
Op zondag 10 januari 2010 13:52 schreef kepler het volgende:

[..]

nee tis een mediaspeler. Zet bv ook vinkjes bij films die je hebt gezien, handig voor series. Heeft niks meer met de xbox te maken
Ik zag het ja,... even installed. Ziet er mooi uit.
pi_76638023
quote:
Op zondag 10 januari 2010 14:22 schreef Wessiej het volgende:
Bayonetta
Tofjes?
  Redactie Games zondag 10 januari 2010 @ 16:18:40 #52
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_76638108
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:16 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Tofjes?
Gigantisch, het neemt zichzelf zo belachelijk, seksistisch ook. Een 12 jarige komt hier 3x per dag op klaar .

De bosses (er zijn er veel) zijn echt zo tof gedaan, zelfde tier als met Demon's Souls. Verhaal is belachelijk en daarom goed, zijn wel iets te veel cut-scenes in dit spel, maar ik zit echt te genieten. Die combat

Voelt heel erg aan als Ninja Gaiden.
.....Kennedy
  zondag 10 januari 2010 @ 16:46:48 #53
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76639308
TVHype
The truth was in here.
pi_76639685
Kan een mod even 100 bij de TT optellen?
  zondag 10 januari 2010 @ 17:13:27 #55
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76640520
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:55 schreef Strolie75 het volgende:
Kan een mod even 100 bij de TT optellen?
pi_76640564
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_76641039
Heb sinds kort met wat vrienden een garage om wat te sleutelen als hobby. Eerste project is me afgekeurde Escort 1.6 RS editon Vandaag even onder de auto gekeken,… chassis doorgeroest, sloeg er zo gaten in volgens de apk zat er ook roest bij de achterdemper, ik kijken… gewoon helemaal weg dat ding Me auto heeft uitgezaaide autokanker
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  zondag 10 januari 2010 @ 18:12:27 #58
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76642947
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heb sinds kort met wat vrienden een garage om wat te sleutelen als hobby. Eerste project is me afgekeurde Escort 1.6 RS editon Vandaag even onder de auto gekeken,… chassis doorgeroest, sloeg er zo gaten in volgens de apk zat er ook roest bij de achterdemper, ik kijken… gewoon helemaal weg dat ding Me auto heeft uitgezaaide autokanker
Daar kun je dan weinig meer mee beginnen dan denk ik Henk, helemaal als de steunpunten geroest zijn. Klinkt als een leuke auto om onderdelen uit te halen voor een tweede betere Escort
The truth was in here.
pi_76643600
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:12 schreef Bastard het volgende:

[..]

Daar kun je dan weinig meer mee beginnen dan denk ik Henk, helemaal als de steunpunten geroest zijn. Klinkt als een leuke auto om onderdelen uit te halen voor een tweede betere Escort
Ik zeg, auto strippen, steunpunten verwijderen en nieuwe opplakken
α & Ω
  zondag 10 januari 2010 @ 18:37:33 #60
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76643952
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:29 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Ik zeg, auto strippen, steunpunten verwijderen en nieuwe opplakken
  Redactie Games maandag 11 januari 2010 @ 01:20:38 #61
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_76665461
.....Kennedy
  maandag 11 januari 2010 @ 07:18:00 #62
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_76666860
dat zegt helemaal niks, die gasten zittend aar wel 12 maanden maar mogen om de 3-4 maanden een keer met r&r naar huis.
  maandag 11 januari 2010 @ 08:07:39 #63
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_76667167
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  maandag 11 januari 2010 @ 08:24:07 #64
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76667312
Zo glibber glibber, ik ben er weer.
The truth was in here.
  maandag 11 januari 2010 @ 08:31:23 #65
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_76667388
quote:
Op maandag 11 januari 2010 08:24 schreef Bastard het volgende:
Zo glibber glibber, ik ben er weer.
Leuk rijden he.
Halo Stats
360 Blog
pi_76667609
Morgeuh
  maandag 11 januari 2010 @ 08:56:13 #67
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76667659
quote:
Op maandag 11 januari 2010 08:31 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Leuk rijden he.
Ik vergis me steeds. Met die winterbanden kan je beter door bochten je hebt echt superveel grip en dat maakt je overmoedig.
Net knorde ik dan met 50 hier over een B-weg, ik dacht dat kan wel harder, zat al in zn 3 rustig te rijden, geef gas en gewoon een paar tellen spinnende banden bij gas geven! .. Nou dan maar kalm aan doen voor ik tegen een boom zit

Oh ja, ik heb mn telefoon helemaal niet over horen gaan
The truth was in here.
pi_76667877
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:18 schreef Wessiej het volgende:
Gigantisch, het neemt zichzelf zo belachelijk, seksistisch ook. Een 12 jarige komt hier 3x per dag op klaar .

De bosses (er zijn er veel) zijn echt zo tof gedaan, zelfde tier als met Demon's Souls. Verhaal is belachelijk en daarom goed, zijn wel iets te veel cut-scenes in dit spel, maar ik zit echt te genieten. Die combat

Voelt heel erg aan als Ninja Gaiden.

Hopelijk vandaag of morgen in de brievenbus.
  Redactie Games maandag 11 januari 2010 @ 09:16:44 #69
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_76667933
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:13 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Hopelijk vandaag of morgen in de brievenbus.
Wel raar, er zijn 10 verse's in een chapter, ben nu bij chapter 4. Alleen zie ik na elke chapter dat ik bepaalde verses niet heb gespeeld, bij chapter 3 zelfs 5 stuks. Halve chapter overgeslagen eigenlijk.

Misschien verborgen kamers ofzo, maar dit spel is het waard om opnieuw te gaan spelen dus het mag.
.....Kennedy
pi_76667941
pi_76667974
  Redactie Games maandag 11 januari 2010 @ 09:19:18 #72
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_76667986
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gt_stoep_niet__.html

OMG...het nieuws in dit land.
Mis de hoofdletters en Breaking news.
.....Kennedy
pi_76668434
Net op Kotaku wat verslagen van de CES gelezen. Ik denk toch dat ik nog even aankijk hoe 3D zich in games gaat ontwikkelen voor ik besluit om een nieuwe TV aan te schaffen. En zonder nieuwe TV heeft het weinig nut om andere apperatuur te kopen. Nog even doen met de spullen die ik heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door Strolie75 op 11-01-2010 11:42:28 ]
  maandag 11 januari 2010 @ 09:43:29 #74
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76668468
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
Morgen misschien de vlag uit?

http://www.telegraaf.nl/b(...)rapport__.html?p=6,1
Dit kabinet rolt toch vanuit de ene blunder in de andere en ze blijven allemaal op Vogelaar na de dans ontspringen, dit zal ook los lopen hoor.. hooguit tik op de vingers.
The truth was in here.
pi_76668598
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:43 schreef Bastard het volgende:
Dit kabinet rolt toch vanuit de ene blunder in de andere en ze blijven allemaal op Vogelaar na de dans ontspringen, dit zal ook los lopen hoor.. hooguit tik op de vingers.
Maar er komen er een paar mooie aan hoor:

- Irak rapport
- Vervolging Wilders
- Afghanistan
- Voorstellen om de burger 35 mld extra uit de zakken te stelen.
  maandag 11 januari 2010 @ 10:18:22 #76
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76669306
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:51 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Maar er komen er een paar mooie aan hoor:

- Irak rapport
- Vervolging Wilders
- Afghanistan
- Voorstellen om de burger 35 mld extra uit de zakken te stelen.
Afghanistan word gewoon verlengd, vakbonden staan er achter, CDA is gevoelig voor amerikaanse complimenten.
Tis alleen weer niet te vertellen in de zelfde week dat we in Afghanistan blijven en we gaan bezuinigen... but then again,
The truth was in here.
pi_76669494
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:18 schreef Bastard het volgende:
Afghanistan word gewoon verlengd, vakbonden staan er achter, CDA is gevoelig voor amerikaanse complimenten.
Tis alleen weer niet te vertellen in de zelfde week dat we in Afghanistan blijven en we gaan bezuinigen... but then again,
PvdA heeft zich al in ferme taal uitgesproken tegen verlenging. Vraag is, als het CDA en de ChristenUnie willen doorgaan, ze nog meer electoraal verlies willen risceren door (alweer) terug te krabbelen. Dat zou nog wel eens een kabinetscrisis kunnen opleveren.
  maandag 11 januari 2010 @ 10:30:48 #78
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76669607
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:25 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

PvdA heeft zich al in ferme taal uitgesproken tegen verlenging. Vraag is, als het CDA en de ChristenUnie willen doorgaan, ze nog meer electoraal verlies willen risceren door (alweer) terug te krabbelen. Dat zou nog wel eens een kabinetscrisis kunnen opleveren.
Nee dat is politiek.. PVDA zal gaan inbinden, geeft toch een akkoord maarrr dan moet daar ook weer iets tegenover staan, schiet me even niet te snel iets binnen maar er zal vast iets zijn wat de PVDA graag zou willen zien maar tot nu toe nog niet rond heeft gekregen.
Zo gaat dat nou eenmaal, zet je ergens hard tegen en gebruik dat als wisselgeld voor je eigen belang.
The truth was in here.
  maandag 11 januari 2010 @ 10:31:02 #79
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76669616
The truth was in here.
  maandag 11 januari 2010 @ 10:57:04 #80
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76670387
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
Net op Kotaku wat verslagen van de CES gelezen. Ik denk toch dat ik nog even aankijk hoe 3D zich in games gaat ontwikkelen voor ik besluit om een nieuwe TV aan te schaffen. En zonder nieuwe TV heeft het weinig nu om andere apperatuur te kopen. Nog even doen met de spullen die ik heb.
Die betaalbare techniek is minimaal 5-10 jaar verwijderd! Maar je bericht met de nieuwe wending verbaasd me uiteraard niet
  maandag 11 januari 2010 @ 10:58:05 #81
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76670410
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:43 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat komt omdat wij het toelaten Gijs
pi_76672061
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:30 schreef Bastard het volgende:
Nee dat is politiek.. PVDA zal gaan inbinden, geeft toch een akkoord maarrr dan moet daar ook weer iets tegenover staan, schiet me even niet te snel iets binnen maar er zal vast iets zijn wat de PVDA graag zou willen zien maar tot nu toe nog niet rond heeft gekregen.
Zo gaat dat nou eenmaal, zet je ergens hard tegen en gebruik dat als wisselgeld voor je eigen belang.
Dan zie ik ze nog wel morrelen aan de hypotheekrenteaftrek.
pi_76672097
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:57 schreef Chocobo het volgende:
Die betaalbare techniek is minimaal 5-10 jaar verwijderd! Maar je bericht met de nieuwe wending verbaasd me uiteraard niet
Oh oh, ik was nog in de orientatiefase. Sowiezo is het pas aan de orde als ik mijn belastingcentjes terug krijg.
  maandag 11 januari 2010 @ 11:46:58 #84
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76672206
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:43 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dan zie ik ze nog wel morrelen aan de hypotheekrenteaftrek.
Nou precies.. let maar op, dat word weer bespreekbaar..
Achterkamertjespolitiek
The truth was in here.
  maandag 11 januari 2010 @ 11:47:27 #85
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76672226
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:58 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Dat komt omdat wij het toelaten Gijs
Ja kom op, gaan we samen op de dam staan met een spandoek
The truth was in here.
  maandag 11 januari 2010 @ 11:49:31 #86
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76672304
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:47 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja kom op, gaan we samen op de dam staan met een spandoek
Zou wel cool zijn, maar nee,... ik zie het niet gebeuren! Daarom kan het allemaal. Niemand gaat de straat meer op Gijs,... ook niet als ze aan de hypotheekrente aftrek gaan zitten
pi_76672343
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:57 schreef Chocobo het volgende:
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:44 schreef Strolie75 het volgende:
Oh oh, ik was nog in de orientatiefase. Sowiezo is het pas aan de orde als ik mijn belastingcentjes terug krijg.
Daarnaast mag het van mijn vrouw voorlopig niet.
  maandag 11 januari 2010 @ 11:50:48 #88
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76672352
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:49 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Zou wel cool zijn, maar nee,... ik zie het niet gebeuren! Daarom kan het allemaal. Niemand gaat de straat meer op Gijs,... ook niet als ze aan de hypotheekrente aftrek gaan zitten
De straat op gaan is ook voor links werkschuw tuig dat uitkeringen trekt. Krakers gaan bijvoorbeeld wel de straat op. Hebben toch niets beters te doen
  maandag 11 januari 2010 @ 11:51:57 #89
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76672383
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De straat op gaan is ook voor links werkschuw tuig dat uitkeringen trekt. Krakers gaan bijvoorbeeld wel de straat op. Hebben toch niets beters te doen
Ja dat
En hier word de belasting verhoogd en niemand hoor je er over.
Nee of balkenende zn straat schoonveegt, dat is wel intressant om een mening over te hebben.
The truth was in here.
  maandag 11 januari 2010 @ 11:52:48 #90
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76672414
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:50 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

[..]

Daarnaast mag het van mijn vrouw voorlopig niet.
!

pi_76672429
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:51 schreef Bastard het volgende:
Ja dat
En hier word de belasting verhoogd en niemand hoor je er over.
Nee of balkenende zn straat schoonveegt, dat is wel intressant om een mening over te hebben.
Er wordt toch (online) flink wat afgeklaagd. En de peilingen liegen er niet om.
  maandag 11 januari 2010 @ 11:56:53 #92
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76672582
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:53 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Er wordt toch (online) flink wat afgeklaagd. En de peilingen liegen er niet om.
ToN word verkiesbaar in de gemeente, ik ben benieuwd.
The truth was in here.
  maandag 11 januari 2010 @ 11:58:28 #93
34586 kepler
No bounce, no play
pi_76672640
Ik ga wel protesteren voor jullie
  maandag 11 januari 2010 @ 12:07:36 #94
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76672950
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:58 schreef kepler het volgende:
Ik ga wel protesteren voor jullie
Waai niet weg.
The truth was in here.
pi_76673003
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:56 schreef Bastard het volgende:
ToN word verkiesbaar in de gemeente, ik ben benieuwd.
Weinig vertrouwen in...kans op een tweede LPF debacle is groot gezien de mensenkennis van Rita.
  maandag 11 januari 2010 @ 12:12:33 #96
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76673105
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:09 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Weinig vertrouwen in...kans op een tweede LPF debacle is groot gezien de mensenkennis van Rita.
Maar een stem tegen is een stem voor Rita.
Hoewel de gemeente verkiezingen wel altijd laag in opkomst zijn hoor..
The truth was in here.
pi_76673175
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:12 schreef Bastard het volgende:
Maar een stem tegen is een stem voor Rita.
Hoewel de gemeente verkiezingen wel altijd laag in opkomst zijn hoor..
Ze willen in ons dorp een koffieshop realiseren. Nu is er een locaal partijtje die daar tegen is. Ik ga daar op stemmen denk ik. Toch een soort proteststem.
  maandag 11 januari 2010 @ 12:15:37 #98
34586 kepler
No bounce, no play
pi_76673192
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:14 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ze willen in ons dorp een koffieshop realiseren. Nu is er een locaal partijtje die daar tegen is. Ik ga daar op stemmen denk ik. Toch een soort proteststem.
Je bent tegen coffeeshops?
  Redactie Games maandag 11 januari 2010 @ 12:16:52 #99
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_76673237
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:14 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Lekker verzuurd of wa?
.....Kennedy
pi_76673278
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:15 schreef kepler het volgende:
Je bent tegen coffeeshops?
In grote steden niet...maar in het dorp van ik het wel een beetje overdreven. Die jeugd hier verveelt zich al te pletter en zuipt zich elk weekend klem.

Zolang de teelt en de handel in softdrug niet is gelegaliseerd zet ik overigens wel mijn vraagtekens bij coffeeshops.
  maandag 11 januari 2010 @ 12:19:32 #101
34586 kepler
No bounce, no play
pi_76673348
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:17 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

In grote steden niet...maar in het dorp van ik het wel een beetje overdreven. Die jeugd hier verveelt zich al te pletter en zuipt zich elk weekend klem.
En waarom zou een coffeshop een probleem zijn dan? Er zijn veel meer problemen met dronken jongeren, dan met jongeren die stoned zijn
  maandag 11 januari 2010 @ 12:22:20 #102
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76673493
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:19 schreef kepler het volgende:

[..]

En waarom zou een coffeshop een probleem zijn dan? Er zijn veel meer problemen met dronken jongeren, dan met jongeren die stoned zijn
Combinatie?
pi_76673526
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:19 schreef kepler het volgende:
Dronken en stoned?
pi_76673532
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:22 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Combinatie?
  maandag 11 januari 2010 @ 12:24:54 #105
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76673599
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:23 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ja ik begrijp je wel ergens,... zou het ook absoluut niet in mijn buurt willen. Doe maar in de grote stad ofzo,... ver bij mij vandaan!
  maandag 11 januari 2010 @ 12:25:10 #106
34586 kepler
No bounce, no play
pi_76673611
Stronken heet dat

Maar volgens mij wordt je daar niet agressiever van, ik niet althans Het hielp altijd tegen de kater
  Redactie Games maandag 11 januari 2010 @ 12:25:56 #107
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_76673644
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:24 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja ik begrijp je wel ergens,... zou het ook absoluut niet in mijn buurt willen. Doe maar in de grote stad ofzo,... ver bij mij vandaan!
Kan jou het nou boeien? Wat voor last krijg je er nou van, of ze het van de dealer bij jou om de hoek of echt 3 straten verder, care echt. Ik heb zelf nog nooit geblowd, geen behoefte aan, maar jullie klinken nu als oude verzuurde opa'tjes
.....Kennedy
  maandag 11 januari 2010 @ 12:27:52 #108
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76673706
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:17 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Zolang de teelt en de handel in softdrug niet is gelegaliseerd zet ik overigens wel mijn vraagtekens bij coffeeshops.
laat ze lekker blowen man, zijn ze relaxt.
The truth was in here.
  maandag 11 januari 2010 @ 12:28:17 #109
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76673719
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:25 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Kan jou het nou boeien? Wat voor last krijg je er nou van, of ze het van de dealer bij jou om de hoek of echt 3 straten verder, care echt. Ik heb zelf nog nooit geblowd, geen behoefte aan, maar jullie klinken nu als oude verzuurde opa'tjes
Als je nou wat ouder bent en kinderen hebt waar je voor moet zorgen begrijp je dit wel. Logisch dat je dit nu anders ziet. Deed ik ook toen.
  maandag 11 januari 2010 @ 12:28:17 #110
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76673720
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:23 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dronken en stoned?
15 jaar ervaring mee, je punt is?
The truth was in here.
  maandag 11 januari 2010 @ 12:29:18 #111
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76673753
Ik woon hemelsbreed 300 meter van 2 shops, is geen last van.
The truth was in here.
  maandag 11 januari 2010 @ 12:32:46 #112
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76673874
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:29 schreef Bastard het volgende:
Ik woon hemelsbreed 300 meter van 2 shops, is geen last van.
Ieder zijn ding Gijs. Ik zeg alleen dat ik Strol wel begrijp. Ik wil zo'n tent niet in de buurt waar mijn kinderen opgroeien!
  maandag 11 januari 2010 @ 12:34:02 #113
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_76673916
Onderwerp.
Halo Stats
360 Blog
pi_76673970
Sowiezo hou ik niet van dronken of stoned mensen om me heen. Onberekenbaar of ze ontvluchten de realiteit.
  maandag 11 januari 2010 @ 12:36:30 #115
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76674000
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:35 schreef Strolie75 het volgende:
Sowiezo hou ik niet van dronken of stoned mensen om me heen. Onberekenbaar of ze ontvluchten de realiteit.
Ben nooit dronken,... echt op een hand te tellen. Blowen is ook absoluut niet mijn ding!
pi_76674087
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:36 schreef Chocobo het volgende:
Ben nooit dronken,... echt op een hand te tellen. Blowen is ook absoluut niet mijn ding!
Ik raak aangeschoten, dan misselijk. En dan ben ik ook in een keer weer nuchter. Overigens is de laatste keer dat dat gebeurt is 10 jaar geleden. Blowen is ook mijn ding niet, wel altijd veel vrienden en kennissen gehad die het deden.
  maandag 11 januari 2010 @ 12:41:45 #117
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76674167
  maandag 11 januari 2010 @ 12:42:33 #118
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76674192
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:35 schreef Strolie75 het volgende:
Nee, tis gewoon relaxed.
The truth was in here.
  maandag 11 januari 2010 @ 12:43:28 #119
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76674231
Overigens dit jaar niet gedronken of geblowed, wel vorige week 4x wezen sporten.
The truth was in here.
pi_76674242
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:42 schreef Bastard het volgende:
Nee, tis gewoon relaxed.
Je kunt ook lekker in een warm bad gaan zitten.
  maandag 11 januari 2010 @ 12:44:12 #121
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76674260
  maandag 11 januari 2010 @ 12:44:31 #122
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76674270
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:43 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Je kunt ook lekker in een warm bad gaan zitten.
Gamed lastig
The truth was in here.
  maandag 11 januari 2010 @ 12:46:12 #123
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76674336
Maar goed je kan aan een niet roker ook niet uitleggen waarom je rookt.

Plus, het is maatschappelijk meer ok om dronken te zijn dan stoned, en dat snap ik echt niet. 100x liever iemand bij me die stoned is dan dronken.
Sterker nog, had liever gehad dan mijn ouders blowde ipv dronken in mn jeugd.
The truth was in here.
pi_76674344
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:28 schreef Bastard het volgende:

[..]

15 jaar ervaring mee, je punt is?
Kan geen slaappil tegenop
α & Ω
  maandag 11 januari 2010 @ 12:48:49 #125
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76674420
Wat een discussies voor de maandagochtend
  maandag 11 januari 2010 @ 12:50:15 #126
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_76674462
Mensen die alleen blowen geen last van.
Je ziet wel vaak de combi met drank, dat gaat toch vaak fout bij de jeugd.
Volgens mij is het zelfs nog zo dat een joint minder schade aanricht dan een biertje.
Halo Stats
360 Blog
  maandag 11 januari 2010 @ 12:50:34 #127
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76674477
Welke discussie, er bestaan alleen wat vooroordelen.
The truth was in here.
  maandag 11 januari 2010 @ 12:52:14 #128
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76674528
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:50 schreef gijsje79 het volgende:
Volgens mij is het zelfs nog zo dat een joint minder schade aanricht dan een biertje.
Ik heb me nog nooit de behoefte gehad om dingen te slopen of mensen te gaan lastig vallen als ik een joint op heb... met alleen alcohol op heb ik me wel voldoende in het uitgaansleven misdragen
The truth was in here.
  maandag 11 januari 2010 @ 12:54:19 #129
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_76674590
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik heb me nog nooit de behoefte gehad om dingen te slopen of mensen te gaan lastig vallen als ik een joint op heb... met alleen alcohol op heb ik me wel voldoende in het uitgaansleven misdragen
Oa fietsen zeker.

Een gamemagazine uit Hong Kong heeft Final Fantasy XIII in een review een opvallend lage score gegeven. Waar een game maximaal 10 punten kan scoren, kreeg Final Fantasy er slechts 4 toebedeeld. Een score die loodrecht tegenover die van Famitsu staat.

Het magazine gaf meerdere redenen voor de lage score. Allereerst vond men de game te lineair en werd er aangekaart dat je niet kon backtracken. Daarnaast werd Final Fantasy bestempeld als een button-mashing puzzle game, zonder echte RPG elementen en lijkt het soms meer op een digitaal boek dan op een game. De puntenverdeling zag er als volgt uit:

Scenario: 2.0 — “An epic tear jerker”

System: 1.0 — “Such a crude system barely warrants being called an RPG at all.”

Graphics: 9.0 — “Full marks here.”

Sound: 7.0 — “Mostly quality.”

Enthusiasm: 1.0 “As if you could play this for 100 hours! I could put up with 8.”

Tot slot noemde het blad de game “de grootste grap van 2009”. Of het magazine de game echt zo slecht vond of dat het simpelweg een beetje publiciteit wilde scoren is natuurlijk de vraag. Hier mogen we de game in ieder geval vanaf 9 maart verwachten, zodat we hem dan zelf kunnen beoordelen. Maar wie geloven jullie nou eigenlijk? Famitsu of dit blad uit Hong Kong?
Halo Stats
360 Blog
pi_76674690
Wat is dat weer voor faalartikel? "Een gamemagazine uit Hong Kong".
Please.
  maandag 11 januari 2010 @ 12:59:06 #131
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76674738
Enthusiasm: 1.0 “As if you could play this for 100 hours! I could put up with 8.”

Fans zijn altijd vergefelijk, die vinden een hoop ok.
The truth was in here.
  maandag 11 januari 2010 @ 13:00:34 #132
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76674788
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:54 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Oa fietsen zeker.

Een gamemagazine uit Hong Kong heeft Final Fantasy XIII in een review een opvallend lage score gegeven. Waar een game maximaal 10 punten kan scoren, kreeg Final Fantasy er slechts 4 toebedeeld. Een score die loodrecht tegenover die van Famitsu staat.

Het magazine gaf meerdere redenen voor de lage score. Allereerst vond men de game te lineair en werd er aangekaart dat je niet kon backtracken. Daarnaast werd Final Fantasy bestempeld als een button-mashing puzzle game, zonder echte RPG elementen en lijkt het soms meer op een digitaal boek dan op een game. De puntenverdeling zag er als volgt uit:

Scenario: 2.0 — “An epic tear jerker”

System: 1.0 — “Such a crude system barely warrants being called an RPG at all.”

Graphics: 9.0 — “Full marks here.”

Sound: 7.0 — “Mostly quality.”

Tot slot noemde het blad de game “de grootste grap van 2009”. Of het magazine de game echt zo slecht vond of dat het simpelweg een beetje publiciteit wilde scoren is natuurlijk de vraag. Hier mogen we de game in ieder geval vanaf 9 maart verwachten, zodat we hem dan zelf kunnen beoordelen. Maar wie geloven jullie nou eigenlijk? Famitsu of dit blad uit Hong Kong?

OMG
  maandag 11 januari 2010 @ 13:00:59 #133
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76674806
  maandag 11 januari 2010 @ 13:02:21 #134
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_76674833
Al je AC2 uitspeeld kwa verhaallijn dan.
Kan je dan nog steeds terug naar de steden om de andere opdrachten uit te voeren zoals de moord opdrachten en races?

Loop nu volgens mij tegen het einde van het spel aan.
Halo Stats
360 Blog
  maandag 11 januari 2010 @ 13:03:17 #135
8372 Bastard
Persona non grata
  maandag 11 januari 2010 @ 13:04:27 #136
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76674901
Backup gemaakt van mijn volledige blog, 105 MB Das ook niet veel!
  maandag 11 januari 2010 @ 13:06:19 #137
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76674965
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
In tekst zit een hoop lucht, en dat bedoel ik niet verkeerd.
The truth was in here.
pi_76674971
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:02 schreef gijsje79 het volgende:
Al je AC2 uitspeeld kwa verhaallijn dan.
Kan je dan nog steeds terug naar de steden om de andere opdrachten uit te voeren zoals de moord opdrachten en races?

Loop nu volgens mij tegen het einde van het spel aan.
Ja, na de credits sta je weer in Florence.
  maandag 11 januari 2010 @ 13:08:02 #139
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76675022
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:06 schreef Bastard het volgende:

[..]

In tekst zit een hoop lucht, en dat bedoel ik niet verkeerd.
Dat blijkt idd, alleen de twee mappen met plaatjes zijn al 95 MB Al die .php files, serieus honderden regels tekst. Bijna niets
  maandag 11 januari 2010 @ 13:09:36 #140
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76675074
3D Dot Heroes:
quote:
3D Dot Game Heroes is a one-trick pony, but it does its one trick very well. Anyone with any nostalgic affection for the era of its inspiration - or for classic Zelda - will find it hard to resist. You could see it either as a loving tribute or a complete rip-off, but even if it is a rip-off, it's a very likeable one. If it were a bit more imaginative and a bit funnier, a bit more openly satirical, it might be brilliant. It's a comfortable and visually stunning trip down memory lane rather than anything more ambitious.

7/10
  maandag 11 januari 2010 @ 13:11:08 #141
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76675127
Godverkut.

Gijsjes. Ga vandaag NIET naar Gamefront.de, dikke spoilers voor God of War 3 in de nieuwsheadlines
  Redactie Games maandag 11 januari 2010 @ 13:13:16 #142
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_76675200
7/10, jammer.
.....Kennedy
  maandag 11 januari 2010 @ 13:20:41 #143
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76675490
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godverkut.

Gijsjes. Ga vandaag NIET naar Gamefront.de, dikke spoilers voor God of War 3 in de nieuwsheadlines
Dat er een eindbaas in zit?
The truth was in here.
  maandag 11 januari 2010 @ 13:24:32 #144
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76675638
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is zelfs heel veel. Veel te veel voor je huidige content denk ik zelfs! Het is duidelijk dat jij je plaatjes niet cropped.
pi_76676023
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:50 schreef gijsje79 het volgende:
Wat nou meer of minder schade aanricht, is geen excuus. Tis beide niet goed klaar!
Als mijn jongens later dronken thuis komen. Een keer niet erg ( wel zelf de wc schoonmaken en geen gezeik over kater enzo) Als ze een keer blowen.. tja. Zolang ze er maar eerlijk over blijven tegen me.
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
pi_76676053
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een discussies voor de maandagochtend
Knuffelen dan maar
  maandag 11 januari 2010 @ 13:36:14 #147
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76676082
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:34 schreef Quinny het volgende:

[..]

Wat nou meer of minder schade aanricht, is geen excuus. Tis beide niet goed klaar!
Nee roken is ook niet goed, vet eten is niet goed, nachtdiensten zijn niet goed, fietsen zonder helm is niet goed, enz enz.
The truth was in here.
  maandag 11 januari 2010 @ 13:37:53 #148
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76676150
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:24 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Dat is zelfs heel veel. Veel te veel voor je huidige content denk ik zelfs! Het is duidelijk dat jij je plaatjes niet cropped.
Ik weet niet eens wat het is
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:35 schreef Quinny het volgende:

[..]

Knuffelen dan maar
Altijd
pi_76676247
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:36 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee roken is ook niet goed, vet eten is niet goed, nachtdiensten zijn niet goed, fietsen zonder helm is niet goed, enz enz.
Je druk maken is ook niet goed
pi_76676708
Rustig vandaag hier.
  maandag 11 januari 2010 @ 13:53:22 #151
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76676757
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik weet niet eens wat het is
[..]

Altijd
croppen
The truth was in here.
  maandag 11 januari 2010 @ 13:54:30 #152
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76676803
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:53 schreef Bastard het volgende:

[..]

croppen
Teveel werk dus.
  maandag 11 januari 2010 @ 14:05:00 #153
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76677220
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Teveel werk dus.
Hoeveel ruimte heb jij op de server?
  Redactie Games maandag 11 januari 2010 @ 14:06:12 #154
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_76677272
.....Kennedy
  maandag 11 januari 2010 @ 14:17:19 #155
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76677678
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:05 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Hoeveel ruimte heb jij op de server?
108MB van 2.44GB
  maandag 11 januari 2010 @ 14:21:07 #156
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76677817
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

108MB van 2.44GB
Ok,... kan je wel 5 jaar vooruit
pi_76679771
Hoeveel tanden zou hij kwijt zijn?

maandag 11 januari 2010 @ 15:10:37 #158
34586 kepler
No bounce, no play
pi_76679875
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:07 schreef Strolie75 het volgende:

[ afbeelding ]
Ik zag hem net op GAF

Kijk ook eens naar zn linkerarm
  maandag 11 januari 2010 @ 15:11:03 #159
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76679893
quote:

[ afbeelding ]
Waarom he?
The truth was in here.
  maandag 11 januari 2010 @ 15:15:00 #160
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76680052
The truth was in here.
  maandag 11 januari 2010 @ 15:18:22 #161
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76680186
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:11 schreef Bastard het volgende:

[..]

Waarom he?
Natuurlijke selectie
  maandag 11 januari 2010 @ 15:20:16 #162
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76680262
quote:

[ afbeelding ]
In 2006 is hij al naar de tandarts geweest!
  maandag 11 januari 2010 @ 15:30:40 #163
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76680720
  Redactie Games maandag 11 januari 2010 @ 15:32:29 #164
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_76680806
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit en Heavy Rain op dezelfde dag is dag van het jaar.
.....Kennedy
  maandag 11 januari 2010 @ 15:32:55 #165
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76680823
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
The truth was in here.
  maandag 11 januari 2010 @ 15:33:35 #166
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76680857
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:32 schreef Bastard het volgende:

[..]

Splinter Cell Conviction krijgt split screen co-op.
  maandag 11 januari 2010 @ 15:48:58 #167
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76681522
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Splinter Cell Conviction krijgt split screen co-op.
Oh dat speelt waardeloos
The truth was in here.
  maandag 11 januari 2010 @ 15:55:26 #168
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76681798
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:48 schreef Bastard het volgende:

[..]

Oh dat speelt waardeloos
Ik trek dat ook nooit!
  maandag 11 januari 2010 @ 16:01:28 #169
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76682086
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:48 schreef Bastard het volgende:

[..]

Oh dat speelt waardeloos
Ik speel regelmatig split screen RE5, L4D, Borderlands, Rainbow Six, etc. Met Kepler bijvoorbeeld.
  maandag 11 januari 2010 @ 16:05:31 #170
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76682293
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik speel regelmatig split screen RE5, L4D, Borderlands, Rainbow Six, etc. Met Kepler bijvoorbeeld.
Ik vind over Live leuker. Meer scherm voor mezelf! Maar het is wel cool dat ze ook aan de bank co-op'ers denken. Wanneer kwam dit spel nou ook alweer uit Gijs? Eind februari toch?
  Redactie Games maandag 11 januari 2010 @ 16:34:00 #171
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_76683656
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:05 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik vind over Live leuker. Meer scherm voor mezelf! Maar het is wel cool dat ze ook aan de bank co-op'ers denken. Wanneer kwam dit spel nou ook alweer uit Gijs? Eind februari toch?
Samen met Heavy Rain op 24 feb
.....Kennedy
  maandag 11 januari 2010 @ 19:18:07 #172
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76690148
Net Final Fantasy XIII besteld bij de FRS voor de PS3. Standaard 10% korting als ANWB lid en meteen voor 6 Euro wat reclame gekeken. Ben uiteindelijk 44 Euro kwijt! Mooie prijs voor FFXIII
  maandag 11 januari 2010 @ 19:19:34 #173
34586 kepler
No bounce, no play
pi_76690198
en de 360-versie?
  maandag 11 januari 2010 @ 19:21:52 #174
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76690283
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:34 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Samen met Heavy Rain op 24 feb
Geen Bioshock voor mij dan,... later dit jaar misschien
  Redactie Games maandag 11 januari 2010 @ 19:22:37 #175
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_76690307
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:18 schreef Chocobo het volgende:
Net Final Fantasy XIII besteld bij de FRS voor de PS3. Standaard 10% korting als ANWB lid en meteen voor 6 Euro wat reclame gekeken. Ben uiteindelijk 44 Euro kwijt! Mooie prijs voor FFXIII
Eerst zou je nooit die reclame doen voor die paar euro, weekje later heuho!

Wie heeft er hier allemaal L4D2, Strol en?
.....Kennedy
  maandag 11 januari 2010 @ 19:23:52 #176
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76690356
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:22 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Eerst zou je nooit die reclame doen voor die paar euro, weekje later heuho!

Wie heeft er hier allemaal L4D2, Strol en?
Leer eens lezen joh Ik zei juist dat ik wel geld zou besparen en geen problemen heb om betaald reclame te kijken. Raar mannetje jij af en toe!
  Redactie Games maandag 11 januari 2010 @ 19:24:59 #177
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_76690409
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:23 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Leer eens lezen joh Ik zei juist dat ik wel geld zou besparen en geen problemen heb om betaald reclame te kijken. Raar mannetje jij af en toe!
O, sorry.
.....Kennedy
pi_76690447

α & Ω
  maandag 11 januari 2010 @ 19:26:50 #179
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76690486
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:26 schreef Ker_Plunk het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Jezus Gijs!!!
  maandag 11 januari 2010 @ 19:27:31 #180
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76690521
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:24 schreef Wessiej het volgende:

[..]

O, sorry.
Strol is de enige hier met LFD2 voor zover ik weet. Bij Noot staat die op de ooit-te-kopen-lijst ofzo!
pi_76690535
Soms heb ik van die dagen dat ik compleet ander werk zou willen doen
α & Ω
  maandag 11 januari 2010 @ 19:28:19 #182
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76690559
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
Fotografie zeker?
pi_76690612
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:28 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Fotografie zeker?
Nee, professioneel dat nooit!
α & Ω
  maandag 11 januari 2010 @ 19:31:57 #184
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76690730
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:29 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Nee, professioneel dat nooit!
Ook niet op het strand met de juiste modellen?
pi_76691115
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:31 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ook niet op het strand met de juiste modellen?
Nee, zou geen kwaliteit kunnen leveren…denk ik

Ach, af en toe gewoon een kutdag op werk, kutopdrachten
α & Ω
pi_76691291
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ruilen?
  maandag 11 januari 2010 @ 19:44:34 #187
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76691305
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:40 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Nee, zou geen kwaliteit kunnen leveren…denk ik

Ach, af en toe gewoon een kutdag op werk, kutopdrachten
Ken het Gijs! Komt goed!
pi_76691532
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:44 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ruilen?
Heb bij de overheid gewerkt. Brand liever eeuwig in de hel
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:44 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ken het Gijs! Komt goed!
Ja, in de vorm dat je accepteert dat het nooit helemaal naar je zin zal zijn
α & Ω
  maandag 11 januari 2010 @ 19:50:44 #189
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76691585
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:49 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Heb bij de overheid gewerkt. Brand liever eeuwig in de hel
[..]

Ja, in de vorm dat je accepteer dat het nooit helemaal naar je zin zal zin
Beide quotes !
  Redactie Games maandag 11 januari 2010 @ 19:56:46 #190
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_76691886
.....Kennedy
  maandag 11 januari 2010 @ 19:57:21 #191
34586 kepler
No bounce, no play
pi_76691919
http://www.cracked.com/ar(...)-foods-in-world.html

Nummer 4 heb ik met Kerst nog gegeten Nummer 1 heb ik gezien in Cambodja/Laos, maar echt niet gegeten
  maandag 11 januari 2010 @ 19:58:03 #192
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76691957
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:56 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
He,.. is dat dat Dreamcast spel? Is dat de Europese store?
  maandag 11 januari 2010 @ 20:00:49 #193
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76692094
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:57 schreef kepler het volgende:
http://www.cracked.com/ar(...)-foods-in-world.html

Nummer 4 heb ik met Kerst nog gegeten Nummer 1 heb ik gezien in Cambodja/Laos, maar echt niet gegeten
OMFG
  Redactie Games maandag 11 januari 2010 @ 20:01:00 #194
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_76692101
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:58 schreef Chocobo het volgende:

[..]

He,.. is dat dat Dreamcast spel? Is dat de Europese store?
Yes en wie weet, is een rumor. Maar lijkt wel echt, alleen full game waar Free achter staat doet mij 'meh'-en. Hoop dat het waar is.
.....Kennedy
  maandag 11 januari 2010 @ 21:01:36 #195
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76695216
  maandag 11 januari 2010 @ 21:06:45 #196
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76695502
  maandag 11 januari 2010 @ 21:30:42 #197
34586 kepler
No bounce, no play
pi_76696828
ZOMG! HALO REACH!

maandag 11 januari 2010 @ 21:34:59 #198
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76697087
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:30 schreef kepler het volgende:
ZOMG! HALO REACH!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ja leuk, maar kennen we dit al niet Gijs!? Het doet me echt helemaal niks

Maar ben wel blij voor je!
  maandag 11 januari 2010 @ 21:42:29 #199
34586 kepler
No bounce, no play
pi_76697558
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:34 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja leuk, maar kennen we dit al niet Gijs!? Het doet me echt helemaal niks

Maar ben wel blij voor je!
Ach, je koopt hem toch wel alstie uitkomt
  maandag 11 januari 2010 @ 21:50:40 #200
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76698041
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:42 schreef kepler het volgende:

[..]

Ach, je koopt hem toch wel alstie uitkomt
Heb ODST ook laten liggen. Misschien dat Strol hem haalt. Ben er zelf klaar mee.
pi_76698299
Halo...altijd coole SP Vuurgevechten
Speel altijd de campaign met een maat van me co-op. Op Legendary!
  maandag 11 januari 2010 @ 21:56:11 #202
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76698381
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef Strolie75 het volgende:
Halo...altijd coole SP Vuurgevechten
Speel altijd de campaign met een maat van me co-op. Op Legendary!
Halo 3 heb ik ook in co-op doorlopen. Hele coole ervaring inderdaad!
  maandag 11 januari 2010 @ 22:07:04 #203
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76699123
Halo, meh. Doet me niet veel. Heb Halo 3 wel helemaal uitgespeeld, flink wat co-op levels gedaan, skulls gezocht. Maar dat was het wel.

Reach wordt wel tof voor de fans denk ik
  maandag 11 januari 2010 @ 22:52:24 #204
34586 kepler
No bounce, no play
pi_76701675
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:50 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Heb ODST ook laten liggen. Misschien dat Strol hem haalt. Ben er zelf klaar mee.
Nieuwe game, nieuwe engine, nieuwe ervaring!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 00:19:09 #205
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76705668
  dinsdag 12 januari 2010 @ 01:45:42 #206
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76707549
Ad Discount maar eens geprobeerd, 7 euro verdient met 4.5 minuten werk. Nu even het ANWB pasje van m'n ouders lenen voor die code en volgens mij gaat FRS.nl dan vaker gebruikt worden. Bioshock Rapture Edition kost dan 48 euro... en je hebt 'm op de dag van de release.

Sjo had gelijk

[ Bericht 22% gewijzigd door Notorious_Roy op 12-01-2010 01:53:13 ]
  dinsdag 12 januari 2010 @ 02:02:42 #207
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76707804

Wessiej is jarig 12 jaar issie nu!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 07:57:54 #208
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_76709383
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:52 schreef kepler het volgende:

[..]

Nieuwe game, nieuwe engine, nieuwe ervaring!
Must have voor iedere 360 bezitter.

AC2 gisteren uitgespeeld kwa verhaallijn.
Heb genoten van de SP is ook zoveel beter dan deel 1.
Mooi ook dat je tijdens de credits kan doorspelen.
Halo Stats
360 Blog
  dinsdag 12 januari 2010 @ 08:06:22 #209
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_76709438
Gefeliciteerd Wessiej.
Maak er een leuke dag van.
Halo Stats
360 Blog
  dinsdag 12 januari 2010 @ 08:17:44 #210
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76709529
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:30 schreef kepler het volgende:
ZOMG! HALO REACH!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet daar eens wat over gaan lezen vlgs mij... en stiekem heb ik ook wel zin om ODST eens te gaan proberen, iig de SP.
The truth was in here.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 08:18:36 #211
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76709541
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 02:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Wessiej is jarig 12 jaar issie nu!
MOTHERFUCKER WAT IS ZIIJ GODSGRUWELIJK LEKKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
The truth was in here.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 08:19:09 #212
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_76709544
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 08:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik moet daar eens wat over gaan lezen vlgs mij... en stiekem heb ik ook wel zin om ODST eens te gaan proberen, iig de SP.
Zit ook geen echte MP in ja Firefight dit kan je doen met 4 friends.
Halo Stats
360 Blog
  dinsdag 12 januari 2010 @ 08:19:54 #213
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76709552

Gefeliciteerd Wessiej! Mag je nu al voor je rijbewijs gaan?
The truth was in here.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 08:20:45 #214
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76709560
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 08:19 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Zit ook geen echte MP in ja Firefight dit kan je doen met 4 friends.
Ja dat trekt me niet, ik heb geen friends.
Maar van de week uitgenodigd voor een potje Halo3.. tsja, het is wel weer heerlijk om te spelen moet ik zeggen hoor.. blijft gewoon erg goed!
The truth was in here.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 08:21:24 #215
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76709569
Maar van de week die gratis halo dinges gedowned.. ja jezus, hoeveel achievements je hebt gehaald en wat je nog moet doen.. fuck off hoor
The truth was in here.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 08:21:58 #216
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76709572

Ik post r gewoon weer!
The truth was in here.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 08:32:11 #217
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76709666
Oh ja.. vandaag de val van het kabinet?

(Ik mis een in-de-handen-wrijf-smilie)
The truth was in here.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 08:34:07 #218
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_76709698
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 08:32 schreef Bastard het volgende:

Volgens mij mis ik iets.
Halo Stats
360 Blog
  dinsdag 12 januari 2010 @ 08:37:15 #219
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76709736
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 08:34 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Volgens mij mis ik iets.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_rapport_Irak__.html
The truth was in here.
pi_76709748
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 08:32 schreef Bastard het volgende:

10:00 persconferentie. Waarschijnlijk geen val, of het rapport moet echt vernietigend zijn voor JP. Hij is de enige die nog in het huidige kabinet zit die direct verantwoordelijk is.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 08:39:24 #221
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76709762
En dat je nou kan zeggen dat iemand zijn verantwoordelijkheid neemt en daarop voor zichzelf beslissingen neemt.... nee.
The truth was in here.
pi_76709765
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 08:34 schreef gijsje79 het volgende:
Volgens mij mis ik iets.
10:00 uur wordt een rapport bekendgemaakt over mogelijke actieve Nederlandse deelname aan de Irak-oorlog. Iets wat Balkenende altijd heeft ontkent, maar er zijn toch sterke aanwijzingen voor het tegendeel.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 08:42:53 #223
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_76709811
quote:
Ok ben benieuwd.
Halo Stats
360 Blog
pi_76709882
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 08:39 schreef Bastard het volgende:
En dat je nou kan zeggen dat iemand zijn verantwoordelijkheid neemt en daarop voor zichzelf beslissingen neemt.... nee.
Nja, bij die Schiphol-brand (laatste onderzoek op deze schaal) hebben toen 2 ministers hun biezen moeten pakken. Als de minister-president moet vertrekken mag je verwachten dat het kabinet valt.
  Redactie Games dinsdag 12 januari 2010 @ 09:15:02 #225
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_76710346
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 08:19 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]

Gefeliciteerd Wessiej! Mag je nu al voor je rijbewijs gaan?
Danku , waren het niet dat ik 19 ben en mijn rijbewijs al heb
.....Kennedy
  Redactie Games dinsdag 12 januari 2010 @ 09:42:07 #226
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_76710990
.....Kennedy
  dinsdag 12 januari 2010 @ 10:36:35 #227
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76712353
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 09:42 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
?
The truth was in here.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 10:36:54 #228
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76712363
Wijsheid komt met de jaren blijkt nog maar eens.
The truth was in here.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 11:10:30 #229
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76713462
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 09:42 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
WTFFFF @ die midget die achter die stoel langskruipt

Ik mis Jerry En Steve
  dinsdag 12 januari 2010 @ 11:22:52 #230
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76713885
Bioshock 2 hands-on: http://www.eurogamer.net/(...)inal-hands-on?page=1

Dead Space 2 komt voor 1 april 2011: http://www.eurogamer.net/(...)ysis-2-by-march-2011

Misschien dat we 2011 ook wel weer beginnen zoals 2010, met veel goede games in de eerste 2 maanden
  dinsdag 12 januari 2010 @ 11:29:15 #231
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76714106
Fable 3 concept-art

dinsdag 12 januari 2010 @ 11:33:07 #232
34586 kepler
No bounce, no play
pi_76714246
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fable 3 concept-art

[ afbeelding ]
  dinsdag 12 januari 2010 @ 11:47:30 #233
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76714718
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fable 3 concept-art

[ afbeelding ]

Mooi hoor (ook al ist conceptart) maar word moe van dat spel.
The truth was in here.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 11:54:49 #234
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76714938
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:47 schreef Bastard het volgende:

[..]

Mooi hoor (ook al ist conceptart) maar word moe van dat spel.
Dat mag Gijs. Ieder z'n ding. Maar Fable is altijd iets magisch. Ik was hater vroeger, maar toen ik het eenmaal speelde stapte ik een sprookje binnen
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:31:32 #235
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76715969
Zit geen actie in.. maar ieder zn ding inderdaad.
The truth was in here.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:31:56 #236
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76715982
http://www.telegraaf.nl/p(...)tar_sucidaal___.html

Gewoon in een gat vallen als je die film gezien hebt dus Bewust wording
The truth was in here.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:37:16 #237
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76716166
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:31 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)tar_sucidaal___.html

Gewoon in een gat vallen als je die film gezien hebt dus Bewust wording
Natuurlijke selectie.
  Redactie Games dinsdag 12 januari 2010 @ 13:33:34 #238
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_76718087
.....Kennedy
  dinsdag 12 januari 2010 @ 13:59:10 #239
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76719146
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:33 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dat is van die kat
The truth was in here.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 13:59:34 #240
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76719165
Ik heb helemaal geen uitnodiging gehad voor je verjaardagsfeestje
The truth was in here.
  Redactie Games dinsdag 12 januari 2010 @ 14:02:08 #241
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_76719286
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:59 schreef Bastard het volgende:
Ik heb helemaal geen uitnodiging gehad voor je verjaardagsfeestje
Koekhappen en daarna cake bakken, komt dat zien.

Of ik rijd je er zometeen uit met Forza, gister tegen mijn neef gedaan, die zit op 65% van de career mode, 5 races en 5x gewonnen
.....Kennedy
  dinsdag 12 januari 2010 @ 14:11:11 #242
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76719693
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:02 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Of ik rijd je er zometeen uit met Forza, gister tegen mijn neef gedaan, die zit op 65% van de career mode, 5 races en 5x gewonnen
Oh dacht dat je hem vandaag pas kreeg
Ik dacht nog, misschien moet ik die jongen even wat gratis tunes sturen om hem vast op weg te helpen, maar dat hoeft dus niet

Zometeen? In de grote mensenwereld werk je doordeweeks. Vanavond als ik thuis kom, eten, sporten, douchen en dan weer racen.. dus als je vernederd wil worden vanavond hoor ik het wel
The truth was in here.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 14:12:26 #243
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76719741
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:02 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Neem je zwembroek mee!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 14:25:42 #244
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76720246
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Neem je zwembroek mee!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kinky feestje
The truth was in here.
  Redactie Games dinsdag 12 januari 2010 @ 15:02:54 #245
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_76721700
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:11 schreef Bastard het volgende:

[..]

Oh dacht dat je hem vandaag pas kreeg
Ik dacht nog, misschien moet ik die jongen even wat gratis tunes sturen om hem vast op weg te helpen, maar dat hoeft dus niet

Zometeen? In de grote mensenwereld werk je doordeweeks. Vanavond als ik thuis kom, eten, sporten, douchen en dan weer racen.. dus als je vernederd wil worden vanavond hoor ik het wel
Ik zit nu ook in de grote mensen wereld, tot 17.00 op kantoor .
Zometeen is ruimdenkend. Nee mijn feestje wordt met mooie vrouwen en veel bier
.....Kennedy
  Redactie Games dinsdag 12 januari 2010 @ 16:12:10 #246
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_76724607
Net die trailer van The A-Team gezien, met Rampage Jackson als BA .
Film lijkt mij meh.
.....Kennedy
  dinsdag 12 januari 2010 @ 16:22:35 #247
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76725126
The truth was in here.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 16:39:17 #248
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76725942
Rustig vandaag...
  dinsdag 12 januari 2010 @ 16:59:40 #249
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_76726865
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rustig vandaag...
Sommige mensen werken overdag.
Halo Stats
360 Blog
pi_76732243
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rustig vandaag...
Werken, sporten, boodschappen doen, koken, je herkent het vast wel...

Ow nee, wacht...
  dinsdag 12 januari 2010 @ 19:14:06 #251
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76732519
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 01:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ad Discount maar eens geprobeerd, 7 euro verdient met 4.5 minuten werk. Nu even het ANWB pasje van m'n ouders lenen voor die code en volgens mij gaat FRS.nl dan vaker gebruikt worden. Bioshock Rapture Edition kost dan 48 euro... en je hebt 'm op de dag van de release.

Sjo had gelijk
Heerlijk zo he. Cheap, Nederlands,... en op release gratis thuisbezorgd!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 19:14:15 #252
34586 kepler
No bounce, no play
pi_76732529
behalve het eerste ken ik het wel
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:32:41 #253
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76743047
Zo last van die assassination in de haven van Acre Ik kom tot de boot waar die dude zit, maar dan zien ze me en rent hij weg. Het is bijna klaar als ik het goed heb (na deze nog eentje en dan de finale) maar dit is een beetje irritant.

Iemand tips?
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:09:20 #254
34586 kepler
No bounce, no play
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:38:15 #255
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_76746619
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo last van die assassination in de haven van Acre Ik kom tot de boot waar die dude zit, maar dan zien ze me en rent hij weg. Het is bijna klaar als ik het goed heb (na deze nog eentje en dan de finale) maar dit is een beetje irritant.

Iemand tips?
AC1?
Ben via de achterkant op de boot gegaan.
Kon hem zo neer steken.
Niet de paaltjes volgen richting de zijkant (bakboord) van de boot.
Halo Stats
360 Blog
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:50:16 #256
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76747107
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:38 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

AC1?
Ben via de achterkant op de boot gegaan.
Kon hem zo neer steken.
Niet de paaltjes volgen richting de zijkant (bakboord) van de boot.
Ik ben via de stadsmuur gegaan en kan zo de loopbrug op naar hem toe. Maar ze zien me dan direct als ik de loopbrug op ga en dan rent hij dus weg. Morgen nog maar eens proberen via de achterkant van de boot, thnx.
pi_76750704
Morguh.
Heb het langzaam wel gehad met die kou.
  woensdag 13 januari 2010 @ 08:24:56 #258
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_76750819
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
Morguh.
Heb het langzaam wel gehad met die kou.
Dan is dit wel wat voor je.
http://www.ibood.com/nl/nl
Halo Stats
360 Blog
  woensdag 13 januari 2010 @ 08:26:10 #259
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76750834
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 08:24 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

The truth was in here.
  woensdag 13 januari 2010 @ 08:26:35 #260
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76750837
Lekker die kou juist.. wat dan anders.. moet het regenen
The truth was in here.
pi_76750859
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 08:24 schreef gijsje79 het volgende:
Nee, ik heb goede hanschoenen. Het zijn meer mijn oren die last hebben. Ik moet wel eens voor een must gaan kijken geloof ik.
  woensdag 13 januari 2010 @ 08:29:46 #262
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_76750869
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 08:26 schreef Bastard het volgende:
Lekker die kou juist.. wat dan anders.. moet het regenen
Dan is dit beter weer.
Op de kou kan je je wel op aankleden.
Halo Stats
360 Blog
  woensdag 13 januari 2010 @ 08:30:54 #263
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76750881
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 08:28 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Nee, ik heb goede hanschoenen. Het zijn meer mijn oren die last hebben. Ik moet wel eens voor een must gaan kijken geloof ik.
Dat is een must inderdaad.. heb al weken een muts op.. kale kop he.
The truth was in here.
pi_76750886
Dat is waar. Regen is helemaal erg...vooral natte sneeuw.
  woensdag 13 januari 2010 @ 08:31:32 #265
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76750890
Ik vind het ook niet echt koud eigenlijk.. maar sta dan ook niet op een tochtig station.
The truth was in here.
  woensdag 13 januari 2010 @ 08:32:01 #266
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76750898
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 08:31 schreef Strolie75 het volgende:
Dat is waar. Regen is helemaal erg...vooral natte sneeuw.
Oh dat komt vanmiddag geloof ik
Jou dag ... nu al
The truth was in here.
pi_76750968
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 08:32 schreef Bastard het volgende:
Oh dat komt vanmiddag geloof ik
Jou dag ... nu al
Ach, gelukkig werk ik niet buiten.
  Redactie Games woensdag 13 januari 2010 @ 09:13:53 #268
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_76751577
quote:
9.30 uur ingelast (lijm)overleg tussen Balkenende, Bos, Rouvoet. Politieke situatie Nederland op dit moment net zo stabiel als die van Irak...
Zou het?
.....Kennedy
  woensdag 13 januari 2010 @ 09:38:43 #269
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76752085
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:13 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Zou het?
Als PVDA een motie van wantrouwen neerlegt misschien.
Balkenende was 7 geleden geen leider (wat hij dan zelf weerspreekt zonder het rapport te lezen) maar is nog steeds geen leider als hij binnen 5 uur een statement maakt en daarbij zijn eigen kabinet even meeneemt.
Dus we hebben geen leider op een leiderschapspositie, daar moet hij toch zijn conclusies uittrekken lijkt me.
The truth was in here.
  woensdag 13 januari 2010 @ 09:39:02 #270
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76752090
En ik had zelf allang gezegd.. bekijk het ff lekker
The truth was in here.
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:34:57 #271
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76753562
The truth was in here.
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:36:18 #272
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76753611
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:39:01 #273
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76753710
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:38 schreef Bastard het volgende:

[..]

Als PVDA een motie van wantrouwen neerlegt misschien.
Balkenende was 7 geleden geen leider (wat hij dan zelf weerspreekt zonder het rapport te lezen) maar is nog steeds geen leider als hij binnen 5 uur een statement maakt en daarbij zijn eigen kabinet even meeneemt.
Dus we hebben geen leider op een leiderschapspositie, daar moet hij toch zijn conclusies uittrekken lijkt me.
Zag zijn reactie gisteravond,.... kansloos Dat indekken Bleh,............... Neem toch een verantwoordelijkheid vieze leugenaar!
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:40:00 #274
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76753746
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:42:40 #275
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76753831
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:43:33 #276
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76753867
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:42 schreef Chocobo het volgende:

[..]
Jij nog tips voor mijn vraag van hierboven?
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:43:42 #277
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76753873
quote:
En de politie blijft op de achtergrond om de gemoederen niet op te laten lopen... omgekeerde wereld.

Land
The truth was in here.
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:44:20 #278
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76753896
Ik voel me helemaal niet meer veilig hier door dit soort berichten... politie doet niks.. we zijn allemaal sitting duck.
The truth was in here.
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:48:48 #279
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76754062
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Jij nog tips voor mijn vraag van hierboven?
Volgens mij ben ik via een kleiner bootje hangend op de grote boot gekomen. Via de rand geschoven naar het stuurwiel zeg maar. Volgens mij wacht ik af en kilde ik hem daar ergens. Wat een respect overigens dat je al zover bent
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:52:13 #280
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76754181
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:48 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik via een kleiner bootje hangend op de grote boot gekomen. Via de rand geschoven naar het stuurwiel zeg maar. Volgens mij wacht ik af en kilde ik hem daar ergens. Wat een respect overigens dat je al zover bent
Ik heb net even een FAQ gelezen en blijkt dat er via de noordkant van de haven minder guards zijn. Info die ik niet had via de investigations (zodra ik kan ga ik voor de kill namelijk).

En ja, ik vind het gewoon een toffe game eigenlijk. De kritiek die de game krijgt is volledig terecht, maar de core is gewoon gaaf. Ik focus me ook puur op de kills/main story en dan is het wel klaar.
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:57:48 #281
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76754375
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:44 schreef Bastard het volgende:
Ik voel me helemaal niet meer veilig hier door dit soort berichten... politie doet niks.. we zijn allemaal sitting duck.
Politie was even aan het wachten totdat de familie gekalmeerd was. Met andere woorden,... los het maar even op zorgpersoneel,.... we komen zo wel Die arts die ging vluchten ook,............

Nederland
pi_76754421
quote:
Volgens de politie is er op bepaalde momenten niet ingegrepen, omdat 'onze aanwezigheid meer onrust veroorzaakte dan kalmte'. "De familie wilde koste wat kost de afdeling intensive care binnen. Het werd met onze komst eigenlijk alleen maar onrustiger. Daarop werd besloten om weg te gaan, zodat de gemoederen tot bedaren konden komen",

woensdag 13 januari 2010 @ 11:04:50 #283
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76754642
Maar ja het is telegraaf he .. wessiej?
The truth was in here.
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:05:06 #284
34586 kepler
No bounce, no play
pi_76754652
Belachelijk
  Redactie Games woensdag 13 januari 2010 @ 11:09:01 #285
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_76754772
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:04 schreef Bastard het volgende:
Maar ja het is telegraaf he .. wessiej?
Marokkanen schieten.
.....Kennedy
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:10:38 #286
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76754827
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:09 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Marokkanen schieten.
Hoest met je KATER?
The truth was in here.
  Redactie Games woensdag 13 januari 2010 @ 11:14:04 #287
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_76754953
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:10 schreef Bastard het volgende:

[..]

Hoest met je KATER?
Ohh gister 2 biertjes, vandaag weer werken hé. Zondag lig ik wel tot 21.00 op bed.
.....Kennedy
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:16:30 #288
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76755062
Na Assassin's Creed ga ik trouwens a Boy and his Blob op de Wii spelen

quote:
A Boy and His Blob is a fun and oftentimes beautiful 2D puzzle platformer that complements other Wii efforts like Muramasa and New Super Mario Bros. very nicely. I love the hand-drawn presentation and brain-teasing challenges, all of which revolve around the blob's 15 unique transformational abilities. And some of the run and jump obstacles and boss fights are entertaining, too. Despite some shortcomings, Blob's got charm and style, so if you consider yourself a fan of 2D games, you'll want to check this one out, especially since it's $10 cheaper than your average Wii purchase.
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:17:09 #289
34586 kepler
No bounce, no play
pi_76755094
ahhaaaaaaaaaahahha

GT5 is weer uitgesteld (in Japan dan )
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:19:28 #290
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76755195
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:17 schreef kepler het volgende:
ahhaaaaaaaaaahahha

Sony
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:23:13 #291
34586 kepler
No bounce, no play
pi_76755347
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:23:32 #292
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76755354
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:17 schreef kepler het volgende:
ahhaaaaaaaaaahahha

Reden?
The truth was in here.
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:26:39 #293
34586 kepler
No bounce, no play
pi_76755472
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Reden?
Niet bekend

Het was eerst maart 2010, en nu voor onbepaalde tijd uitgesteld. En dan hebben we het nog niet eens over de release in Europa
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:30:08 #294
34586 kepler
No bounce, no play
pi_76755600
quote:
SCEJ has decided to postpone Gran Turismo 5's projected release of March 2010 due to development issues.

We will announce the new date as soon as it is finalized.

We apologise to all those who've been eagerly waiting for the game's release.
Wat een grap ook
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:31:45 #295
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76755650
ik zou mn hoop er niet meer op vestigen.. wat een aaaanfluiting zeg.
The truth was in here.
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:32:22 #296
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76755667
Heerlijk : Stroopwafel op een warme beker koffie leggen.. hmmm
The truth was in here.
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:33:29 #297
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76755699
Daar kan je echt alleen maar fail op zeggen,.... voor onbepaalde tijd ook
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:34:32 #298
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76755738
En onderwijl zijn er 3 (!) versies van Forza uitgekomen.
The truth was in here.
  Redactie Games woensdag 13 januari 2010 @ 11:35:57 #299
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_76755799
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:34 schreef Bastard het volgende:
Forza 3 is heerlijk. Ford Shelby GT 500 langs de kust rijden, muziekje erachter, genieten.
.....Kennedy
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:37:20 #300
34586 kepler
No bounce, no play
pi_76755855
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:34 schreef Bastard het volgende:
Forza 3 is nu 33 euro bij de MM
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:39:46 #301
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76755950
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:35 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Forza 3 is heerlijk. Ford Shelby GT 500 langs de kust rijden, muziekje erachter, genieten.
Kutbak

Waar was je gisteren dan?
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')