het dwarrelt idd vrolijk omlaagquote:
Er staat een legenda bij.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:20 schreef Re het volgende:
what's up with the 99?... entry foutje ofzo?
Staat uitgelegd in de legenda. Onder de kleurtjes..quote:Op zondag 10 januari 2010 11:20 schreef Re het volgende:
sneeuwduinen? ik woon in een gebeid waar 99 staat en er ligt wel veel sneeuw maar zoveel ook weer niet. alleen de sneeuwduinen staan hoogquote:Op zondag 10 januari 2010 11:20 schreef Re het volgende:
Dat is blijkbaar zo uniek dat men het apart aangeeft. Daarnaast las ik ergens anders al de opmerking, dat het nog wel eens heel gevaarlijk kan zijn als je met de auto bijvoorbeeld pontificaal in zo'n duin van 50-70 cm hoog rijdt.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:23 schreef themauster het volgende:
[..]
sneeuwduinen? ik woon in een gebeid waar 99 staat en er ligt wel veel sneeuw maar zoveel ook weer niet. alleen de sneeuwduinen staan hoog
Hier ook inderdaad.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:23 schreef themauster het volgende:
[..]
sneeuwduinen? ik woon in een gebeid waar 99 staat en er ligt wel veel sneeuw maar zoveel ook weer niet. alleen de sneeuwduinen staan hoog
Wie komt er met de eerste foto's? Onder het mom, hier ligt bijna niks, 'gelukkig hebben we de foto's nog'?quote:Op zondag 10 januari 2010 11:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hier ook inderdaad.
Op stoepen en straat licht hooguit 5cm maar de sneeuwduinen komen tot zo'n 60cm.
Wel mooi gezicht, net of je een Sahara-foto bekijkt die overbelicht is
Het sneeuwt hier inmiddels ook weer licht en als ik zie wat er nog aan komt...
Hier sneeuwt het alweer en ik heb net mijn auto sneeuwvrij gemaaktquote:Op zondag 10 januari 2010 11:26 schreef Saekerhett het volgende:
http://www.niederschlagsradar.de/
Moet je kijken wat er vandaag nog aan komt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |