quote:A 6.5 earthquake is recorded offshore of Ferndale, California, says USGS
quote:A News10 viewer in Grass Valley said the quake felt big there and continued shaking for about 25 seconds.
Wacht dan met openen tot wanneer je een fatsoenlijke OP hebt.quote:
't Is niet dé grote beving waar ze al jaren voor vrezen in ieder geval, deze zit ook wel een stuk noorderlijker zo te zien. Lijkt me een andere breuklijn.quote:
Oh wacht, het is al laat. Die rode vierkant is zeker het epicentrum?quote:Op zondag 10 januari 2010 02:05 schreef Omniej het volgende:
[..]
't Is niet dé grote beving waar ze al jaren voor vrezen in ieder geval, deze zit ook wel een stuk noorderlijker zo te zien. Lijkt me een andere breuklijn.
Hopelijk zijn ze daar in Las Angalas nog veilig!quote:
Doe verslag.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:10 schreef SoldMayor het volgende:
CNN heeft nu onder in het beeld BREAKING NEWS:
Mogelijk wordt zometeen de uitzending onderbroken voor extra nieuws:
even afwachten dus
Dus dit was pas een voorschok..quote:Op zondag 10 januari 2010 02:09 schreef GasTurbine het volgende:
Aftershock zal groter worden heb ik zo het idee.
Op CNN in de US ook niksquote:
17.20 in CA nu.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
het is daar in de middag...
waar blijft de live-uitzending
quote:Local media said police in Ferndale reported some damage to the city hall building, but gave no initial reports of injuries
ik had juist verwacht dat CNN helemaal zou flippen... die melden iedere scheet.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:18 schreef maess het volgende:
Aardbevingen kennen ze daar wel, iedereen op fok meteen geschokt en cnn aanzetten
Ja ?quote:Op zondag 10 januari 2010 02:17 schreef -SG- het volgende:
Huh wat? Dat 2e plaatje? 146 aardbevingen? In welk tijdsbestek?
Als het de san andreas breuk was dan was het wel andere koekquote:Op zondag 10 januari 2010 02:18 schreef maess het volgende:
Aardbevingen kennen ze daar wel, iedereen op fok meteen geschokt en cnn aanzetten
Tevensch tvpquote:Op zondag 10 januari 2010 02:18 schreef maess het volgende:
Ja ik ookquote:Op zondag 10 januari 2010 02:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik had juist verwacht dat CNN helemaal zou flippen... die melden iedere scheet.
Ach, CNN noemt tegenwoordig elk lullig nieuwsitem BREAKING NEWS... Zo erg verbaast dat me dus ook weer niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:21 schreef SoldMayor het volgende:
paar jaar terug was er ook een aardbeving die nog lichter was in LA en toen stond heel CNN op breaking news...
zelf RTL NIEUWS had toen op internet dat plaatje van BREAKING NEWS
Niets mooiers dan ramptoerisme hè.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:18 schreef maess het volgende:
quote:Police in Ferndale told NBC News that there were reports of gas leaks and items falling but no reports of building collapses.
Nee natuurlijk niet. Vrij normaal.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Op CNN in de US ook niksIs dat nu breaking news?
Keurig opgelet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |