quote:Genre: Horror
Hoofdrollen worden vertolkd door Richard Jenkins (Burn After Reading, Six Feet Under), Bradley Whitford (The West Wing) en Chris Hemsworth (Kirk van Star Trek)quote:The Cabin in the Woods provides a new twist on a classic scenario, in this case the young-people-stranded-in-the-woods horror trope. Jenkins and Whitford will play white-collar co-workers with a mysterious connection to the cabin. A group of college kids spend a weekend at a mysterious cabin in the woods
Hilarisch eigenlijk...quote:
Huh wat is dat dan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hilarisch eigenlijk...
Ik ga hem de 21e zien in Amsterdam tijdens de night of terror.
Goede tip, ga ik overwegenquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
http://www.imaginefilmfestival.nl/
Ik ben er minder enthousiast over dan jij. Maar ik moet zeggen wel 1 van de betere Hollywood achtige horror films van de laatste jaren. In tegenstelling tot jouw mening vind ik het camera werk en de editing gerushed je kan duidelijk voelen dat dit een project is geweest dat is blijven liggen. (voor de gene die het niet wisten hij was al gemaakt in 2009).quote:Op maandag 16 april 2012 09:03 schreef Paul het volgende:
Cabin in the Woods gezien.
Doldwaze horrorfilm. Elke keer zet de film je op het verkeerde been. Originaliteit een 9. Vette montage/cameravoering. Als horrorliefhebber moet je het gaan zien, want het is anders dan alle andere horrors. Wil je eens een originele film zien met de mafste monsters etc en geen standaard Hollywood film, zeker gaan. Maar kan je niet tegen schrikmomenten en bloed, ga dan maar niet :-D.
Misschien komt het omdat ik blij ben dat er weer eens een originele film is in de bios ipv al die standaard american pie shitquote:Op maandag 16 april 2012 10:20 schreef maniace het volgende:
[..]
Ik ben er minder enthousiast over dan jij. Maar ik moet zeggen wel 1 van de betere Hollywood achtige horror films van de laatste jaren. In tegenstelling tot jouw mening vind ik het camera werk en de editing gerushed je kan duidelijk voelen dat dit een project is geweest dat is blijven liggen. (voor de gene die het niet wisten hij was al gemaakt in 2009).
Al met al een waardig bios bezoekje waard mits je idd tegen wat schrik momenten kan en bloed/gore.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Asskicker14 op 18-04-2012 21:51:15 ]Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Spoilers much? Dude, zet het ff in tags. De film opent hier morgen.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Asjeblieft niet. Dit moet gewoon 1 ding blijven. En dat kan ook niet anders..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Asjeblieft niet. Dit moet gewoon 1 ding blijven. En dat kan ook niet anders..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
DUDE!!!quote:
Wat ik ervan gehoord heb is e.e.a. classic Whedon/Goddard. Dan weet ik genoegquote:Op woensdag 18 april 2012 22:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is een love it of hate it film. Mensen vinden het fantastisch of verschrikkelijk.
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:54 schreef zarGon het volgende:
Ik heb deze film gisteren gezien. Ik vond het echt totaal niets, uiteindelijk. Na de film even gekeken op IMDB naar de rating van de film; een 8.2.
WTF..
. Hoe is dat mogelijk?
. Gare kutfilm. Totaal geen 8 waard.
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is een love it of hate it film. Mensen vinden het fantastisch of verschrikkelijk.
Ik kan niet wachten op een uitgebreide argumentatiequote:Op donderdag 19 april 2012 12:54 schreef zarGon het volgende:
Ik heb deze film gisteren gezien. Ik vond het echt totaal niets, uiteindelijk. Na de film even gekeken op IMDB naar de rating van de film; een 8.2.
WTF..
. Hoe is dat mogelijk?
. Gare kutfilm. Totaal geen 8 waard.
Gisteren gezien. Van te voren door iedereen verteld dat het een film is waarbij je alle gekke plottwists niet zou zien aankomen en dat het een hele originele film was. Nu heb ik er echt een anti-climax gevoel bij. Allereerst vond ik het een en ander aardig voorspelbaar. Dit komt omdat ze, naar mijn mening, met het beste uit het plot beginnen. Uit dit begin kun je al snel het een en ander halen (en misschien was ik door alle goede reviews te gericht op originaliteit) en je kunt snel 3/4 scenarios verzinnen waarvan het gros ook gewoon gebeurt.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:35 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op een uitgebreide argumentatie
SPOILER: leuke stukjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: jammerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
De rode lijn in het verhaal wordt langzaam steeds duidelijker hoor. Dit soort 'twists' is vaker gedaan. Misschien niet exact zoals dit maar wel een eigen versie. Zet het in de context en je hebt het einde. Daarnaast: normaal weet ik de hersenloze films er zo uit te pikken en kijk ik er dan ook op die manier naar maar op de poster zelf stond al "you think you know the story, think again". Dan ga ik naar een film met die verwachting.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:15 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Jij denkt veel na tijdens een film!Ik laat bij dit soort films het toch hersenloos over me heen komen. En je kan mij niet wijsmaken dat je die laatste 20 minuten verwacht op basis van het eerste half uur van de film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wederom: ik kan de meest hersenloze films met veel plezier kijken maar bij deze film ging ik er juist naartoe omdat iedereen zei dat hij zo 'onverwacht' was. Vandaar dat ik hierboven ook zei dat ik de film anders een 7 had gegeven omdat ik het qua humor wel vermakelijk vond.Fuck the EBU
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
De rode lijn in het verhaal wordt langzaam steeds duidelijker hoor. Dit soort 'twists' is vaker gedaan. Misschien niet exact zoals dit maar wel een eigen versie. Zet het in de context en je hebt het einde. Daarnaast: normaal weet ik de hersenloze films er zo uit te pikken en kijk ik er dan ook op die manier naar maar op de poster zelf stond al "you think you know the story, think again". Dan ga ik naar een film met die verwachting.Duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wederom: ik kan de meest hersenloze films met veel plezier kijken maar bij deze film ging ik er juist naartoe omdat iedereen zei dat hij zo 'onverwacht' was. Vandaar dat ik hierboven ook zei dat ik de film anders een 7 had gegeven omdat ik het qua humor wel vermakelijk vond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die worden ook nog wel gemaakt hoor. Gewoon wat meer karakteropbouw en beter acteerwerk. Eden lake wel eens gezien?quote:Op zondag 29 april 2012 08:05 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Het zou zo leuk zijn om weer eens een horrorfilm te zien waarin het me iets kan interesseren wat er met de personages gebeurt.
Beter in dit topic eens een kijkje nemen: Horrorfilms #13 Friday the 13th met verlengsnoerquote:Op zondag 29 april 2012 11:21 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Eden Lake is inderdaad een goed voorbeeld van hoe het ook kan. Meer recente voorbeelden zijn welkom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Gisteren ook gezien (in de bios natuurlijk) en ik ben het hier mee eens. Betere acteurs hadden de film goed gedaan (al waren alle personages wel effectief en Dana gewoon goed). Maar OK, dat het een B-film met een twist is, was vanaf het begin duidelijk. En daar hoort matig acteerwerk ook een beetje bij.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het een leuke film, maar na al die goede kritieken en reviews toch lichtjes tegenvallend.
Met het script is weinig tot niets mis en als de film naar het einde toe los gaat, wordt het allemaal nog veel leuker, maar het vijftal dat in de cabin in the woods belandt, vond ik toch iets té nietszeggend. Uiteraard zijn dit soort figuren vooral slachtvee, maar het kwaliteitsverschil tussen de scenes voor en achter de schermen (ook qua lol en acteerwerk) was wel heel groot. Vooral de grappige sidekick/stoner vond ik zwaar ongrappig.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het een leuke film, maar na al die goede kritieken en reviews toch lichtjes tegenvallend.
Met het script is weinig tot niets mis en als de film naar het einde toe los gaat, wordt het allemaal nog veel leuker, maar het vijftal dat in de cabin in the woods belandt, vond ik toch iets té nietszeggend. Uiteraard zijn dit soort figuren vooral slachtvee, maar het kwaliteitsverschil tussen de scenes voor en achter de schermen (ook qua lol en acteerwerk) was wel heel groot. Vooral de grappige sidekick/stoner vond ik zwaar ongrappig.Hier kan ik me op zich wel in vinden, de karakteropbouw had iets beter gemogen. De elementen die je van elk karakter moest weten kwamen wel goed naar voren, maar echt een band kreeg je niet met ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar vond er uiteindelijk wel genoeg toffe dingen inzitten dat ik de film toch wel ontzettend goed vond."Atb is lief, groetjes Peri."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hoe zit dat nou met 3d, in openingspost zie ik dat de film is uitgesteld voor 3d.
Maar pathe draait (gelukkig trouwens) alleen de 2d versie ?
Vantevoren geen trailers gezien, maar ben het wel met Yesse eens dat je teveel dingen vantevoren kan voorspelen.
Iets met MGM dat failliet ging.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:51 schreef Breuls het volgende:
Men heeft op een gegeven moment afgezien van de 3D optie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |