Jowquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:47 schreef AskMe het volgende:
is dat die nu op RTL 5 is ?
Omdat er anders geen film was.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 01:23 schreef Lundegaard het volgende:
Alsof tarantino nog iets goeds heeft gemaakt na pulp fiction.
Zijn aandeel in from dusk till dawn dan?quote:
Ik weet niet hoe groot zijn aandeel was.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:34 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Zijn aandeel in from dusk till dawn dan?
Ja dat wil Tarantino ons wijs maken, maar wel ze zakken vullen met dit soort kut films. Daar zegt ie dan ook weer geen nee tegenquote:Op zondag 10 januari 2010 02:21 schreef mirved het volgende:
Er zit ook een verhaal achter die film. Het is een soort ode aan de grindhouse B films. Vandaar dat opzettelijk bepaalde dingen erin zitten. Je moet deze film in ieder geval niet te serieus nemen.
Inderdaad, dat dan ineens dat stoere masker van Kurt afvalt en het een huilend mietje blijkt te zijnquote:
Ik had eigenlijk een heel andere reactie. Met name op deel I. Toen dacht ik: 'Go Stuntman Mike! Maak die bloedirritante, tergend oppervlakkige snollen af!' Ik vond eigenlijk dat alleen het meisje dat van ome Mike een lift krijgt het niet verdiende om bloederig te sterven. Zegt dat iets over mij?quote:Op zondag 10 januari 2010 02:17 schreef Ringo het volgende:
Ik vind het een briljante film. Met een scheur erin. Het zijn er eigenlijk twee. Alleen maar prachtvrouwen, wat een heerlijke wezens, en dan die gestoppelde dissonant. Het einde van deel één is afgrijselijk maar deel twee maakt veel goed. Schop de mannen tot zij een geweten krijgen.
Niet minder actie dan in z'n andere films.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:46 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een oninteressant gelul van vier wijven..... en weinig actie.
Ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:48 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een heel andere reactie. Met name op deel I. Toen dacht ik: 'Go Stuntman Mike! Maak die bloedirritante, tergend oppervlakkige snollen af!' Ik vond eigenlijk dat alleen het meisje dat van ome Mike een lift krijgt het niet verdiende om bloederig te sterven. Zegt dat iets over mij?
..quote:Op zondag 10 januari 2010 16:30 schreef Toempf het volgende:
Dat cheerleadertje is trouwens wel een lekker wijf![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg doen.
Einverstanden.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:30 schreef Toempf het volgende:
Dat cheerleadertje is trouwens wel een lekker wijf![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |