abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76615957

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Klik voor grotere versies.

Alles geschoten met een Canon 17-40 f/4 geschroefd op een Canon 40D. Bewerking in Aperture. Meer uit dezelfde serie staat hier.
pi_76616803
Sneeuw maakt de wereld idd mooier!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_76744787
Beetje lullig dat bijna niemand reageert.

Ik vind nummer 6 en 7 goed gelukt. Vooral de fietsen op 6. Het zijn de enige twee waar ook wat kleur in zit. Dat maakt het meteen een stuk spannender. Op de meeste andere foto's zie ik inderdaad sneeuw, maar is me vaak niet echt duidelijk waarom de foto nou juist hier gemaakt is. Er is sneeuw, goed, maar is dat alles? Als het zonder sneeuw een saai plaatje was, wordt het met sneeuw niet opeens een prachtplaat...
pi_76745844
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:00 schreef k_man het volgende:
Beetje lullig dat bijna niemand reageert.

Ik vind nummer 6 en 7 goed gelukt. Vooral de fietsen op 6. Het zijn de enige twee waar ook wat kleur in zit. Dat maakt het meteen een stuk spannender. Op de meeste andere foto's zie ik inderdaad sneeuw, maar is me vaak niet echt duidelijk waarom de foto nou juist hier gemaakt is. Er is sneeuw, goed, maar is dat alles? Als het zonder sneeuw een saai plaatje was, wordt het met sneeuw niet opeens een prachtplaat...
Thnx .
Dat was ook een beetje m'n eigen teleurstelling. Dat er weinig kleur was. Jammer dat de meeste mensen een donkere jas aan hebben, waardoor ze niet opvallen. Een kleurrijke jas had bijvoorbeeld 4 wat spannender gemaakt. Nu valt die kerel met z'n slee een beetje weg in het geheel. Bij 9 en 11 vind ik die kleur juist weer veel toevoegen .

Paar pics zitten ertussen vanwege de - in mijn ogen - mooie lijnen in Céramique (de wijk waar een paar pics gemaakt zijn), o.a. 3 en 5.
  FOK!fotograaf woensdag 13 januari 2010 @ 00:18:42 #5
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_76748094
ja ik mis limburg

Leuke foto's!
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')