Zou hij zo'n koude minnaar zijn?quote:Op maandag 11 januari 2010 09:16 schreef Adelante het volgende:
Het toont voor mij wel weer aan wat voor een hypocriete polticus Balkenende is. Terugvallen op oude Christelijke normen en waarden en mensen aansporen op hun burgerplicht, maar daar staat hij zelf natuurlijk boven.
Het zal mij een rotzorg zijn of hij z'n oprit of z'n vrouw sneeuwvrij maakt in het weekend, maar houdt dan ook je bek over het sneeuwschuif gedrag van anderen.
Sommige dingen kun je je ook niet eens voorstellen.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:56 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Sommige dingen wil je gewoon niet weten...
Zie je nou echt niet het verschil tussen het sneeuwvrij houden van een eigen oprit voor privégebruik, en het sneeuwvrij houden van de openbare stoep waar iedereen mag lopen?quote:Op maandag 11 januari 2010 09:16 schreef Adelante het volgende:
Het toont voor mij wel weer aan wat voor een hypocriete polticus Balkenende is. Terugvallen op oude Christelijke normen en waarden en mensen aansporen op hun burgerplicht, maar daar staat hij zelf natuurlijk boven.
Het zal mij een rotzorg zijn of hij z'n oprit of z'n vrouw sneeuwvrij maakt in het weekend, maar houdt dan ook je bek over het sneeuwschuif gedrag van anderen.
Als iemand na een bepaalde periode nog geen ander werk heeft kunnen vinden gewoon in dienst van de staat stellen en desnoods gaan ze dan maar propjes rapen, plantsoenen schoonmaken, of zoals nu sneeuwruimen.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:46 schreef Boldface het volgende:
Ik snap trouwens niet dat ze niet wat meer werkschuwe jongeren aan het werk zetten om sneeuw te ruimen. Het lijkt me een ideale bezigheid voor uitkeringstrekkers die maandelijks hun handje ophouden. En trouwens ook voor criminele jongeren die nog een taakstraf moeten volbrengen.
En wanneer precies heeft Balkenende volgens jou gezegd dat je je oprit sneeuwvrij zou moeten maken?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:02 schreef Revolution-NL het volgende:
Balkenende: DO WHAT I SAY!!! NOT AS I DO!
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:22 schreef Igen het volgende:
[..]
En wanneer precies heeft Balkenende volgens jou gezegd dat je je oprit sneeuwvrij zou moeten maken?
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:22 schreef Igen het volgende:
[..]
En wanneer precies heeft Balkenende volgens jou gezegd dat je je oprit sneeuwvrij zou moeten maken?
Dit.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:00 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik zie eigenlijk het nut er niet zo van in. Zo'n dik plakkaat sneeuw is stukken beter lopen dan een klein laagje bevroren sneeuw.
Precies, zo werkt dat natuurlijk niet. Maak het stukje stoep mijn eigendom en het zal het schoonste, meest sneeuwvrije stukje zijn van heel de buurt.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mooi verhaal, het is publiek terrein wanneer jij er zou willen gaan barbecuen of een biertje drinken, maar als er sneeuw geruimd moet worden is het jouw verantwoordelijkheid.
Ja joh, wat kan jou het schelen dat die gehandicapte buurman met de rollator zijn huis niet meer uit kan dankzij al die mensen die vinden dat de gemeente het maar moet doen.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Precies, zo werkt dat natuurlijk niet. Maak het stukje stoep mijn eigendom en het zal het schoonste, meest sneeuwvrije stukje zijn van heel de buurt.
tja joh. Wat kan jou het schelen dat mensen in bejaardenhuizen slecht verzorgd worden omdat we vinden dat anderen het maar moeten doen.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja joh, wat kan jou het schelen dat die gehandicapte buurman met de rollator zijn huis niet meer uit kan dankzij al die mensen die vinden dat de gemeente het maar moet doen.
Wat is dat nou voor een kromme vergelijking. Is het echt een rib uit je lijf het kleine stukje voor je deur sneeuwvrij te maken zodat ook minder sterke mensen even naar buiten kunnen? Als je het dan toch over bejaarden hebt, er zijn er veel die al sinds voor de kerst niet meer naar buiten kunnen vanwege de gladheid.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:21 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
tja joh. Wat kan jou het schelen dat mensen in bejaardenhuizen slecht verzorgd worden omdat we vinden dat anderen het maar moeten doen.
Het toont alleen dat een algemene gedragsverandering koppelen aan één specifieke gebeurtenis niet reëel is. Zoals je mijn algemeenheid niet op 1 specifieke gebeurtenis kan projecteren kan je dat bij jouw argumentatie net zo min. In die zin is de vergelijking dus niet krom.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een kromme vergelijking. Is het echt een rib uit je lijf het kleine stukje voor je deur sneeuwvrij te maken zodat ook minder sterke mensen even naar buiten kunnen? Als je het dan toch over bejaarden hebt, er zijn er veel die al sinds voor de kerst niet meer naar buiten kunnen vanwege de gladheid.
Jij veegt alleen als de stoep je eigendom is.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:28 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Het toont alleen dat een algemene gedragsverandering koppelen aan één specifieke gebeurtenis niet reëel is. Zoals je mijn algemeenheid niet op 1 specifieke gebeurtenis kan projecteren kan je dat bij jouw argumentatie net zo min. In die zin is de vergelijking dus niet krom.
Damn. Dat zeg ik nergens. Ik zei alleen met een voorbeeld dat je argumentatie verkeerd was. Zeg ik daarmee iets over het onderwerp zelf? Nee.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij veegt alleen als de stoep je eigendom is.
Metadiscussies zijn zo saaiquote:Op maandag 11 januari 2010 14:36 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Damn. Dat zeg ik nergens. Ik zei alleen met een voorbeeld dat je argumentatie verkeerd was. Zeg ik daarmee iets over het onderwerp zelf? Nee.
Waarom niet gewoon vegen omdat het zo plezierig is voor de mensen die aan je huis voorbijgaan.quote:Precies, zo werkt dat natuurlijk niet. Maak het stukje stoep mijn eigendom en het zal het schoonste, meest sneeuwvrije stukje zijn van heel de buurt.
Op deze manier zijn dat soort discussies wel saai ja.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Metadiscussies zijn zo saaiDit is wat je schreef:
[..]
Waarom niet gewoon vegen omdat het zo plezierig is voor de mensen die aan je huis voorbijgaan.
Excuusquote:Op maandag 11 januari 2010 14:40 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Op deze manier zijn dat soort discussies wel saai ja.
Leer eerst onderscheidt maken tussen verschillende users.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |