abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 11 januari 2010 @ 09:31:33 #76
137949 Disana
pi_76668223
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:16 schreef Adelante het volgende:
Het toont voor mij wel weer aan wat voor een hypocriete polticus Balkenende is. Terugvallen op oude Christelijke normen en waarden en mensen aansporen op hun burgerplicht, maar daar staat hij zelf natuurlijk boven.

Het zal mij een rotzorg zijn of hij z'n oprit of z'n vrouw sneeuwvrij maakt in het weekend, maar houdt dan ook je bek over het sneeuwschuif gedrag van anderen.
Zou hij zo'n koude minnaar zijn?
  maandag 11 januari 2010 @ 09:56:09 #77
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_76668727
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Zou hij zo'n koude minnaar zijn?
Sommige dingen wil je gewoon niet weten...
  † In Memoriam † maandag 11 januari 2010 @ 09:57:12 #78
137949 Disana
pi_76668751
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:56 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Sommige dingen wil je gewoon niet weten...
Sommige dingen kun je je ook niet eens voorstellen.
pi_76668996
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:16 schreef Adelante het volgende:
Het toont voor mij wel weer aan wat voor een hypocriete polticus Balkenende is. Terugvallen op oude Christelijke normen en waarden en mensen aansporen op hun burgerplicht, maar daar staat hij zelf natuurlijk boven.

Het zal mij een rotzorg zijn of hij z'n oprit of z'n vrouw sneeuwvrij maakt in het weekend, maar houdt dan ook je bek over het sneeuwschuif gedrag van anderen.
Zie je nou echt niet het verschil tussen het sneeuwvrij houden van een eigen oprit voor privégebruik, en het sneeuwvrij houden van de openbare stoep waar iedereen mag lopen?

Wat Balkenende met z'n oprit doet mag hij zelf weten. En hij heeft blijkbaar het geluk dat bij hem voor de deur geen stoep is, al zou je dan alsnog gewoon langs de rand van de straat een wandelpad kunnen sneeuwvrij maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2010 10:06:50 ]
pi_76670042
Ik snap trouwens niet dat ze niet wat meer werkschuwe jongeren aan het werk zetten om sneeuw te ruimen. Het lijkt me een ideale bezigheid voor uitkeringstrekkers die maandelijks hun handje ophouden. En trouwens ook voor criminele jongeren die nog een taakstraf moeten volbrengen.
  maandag 11 januari 2010 @ 10:52:02 #81
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_76670216
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:46 schreef Boldface het volgende:
Ik snap trouwens niet dat ze niet wat meer werkschuwe jongeren aan het werk zetten om sneeuw te ruimen. Het lijkt me een ideale bezigheid voor uitkeringstrekkers die maandelijks hun handje ophouden. En trouwens ook voor criminele jongeren die nog een taakstraf moeten volbrengen.
Als iemand na een bepaalde periode nog geen ander werk heeft kunnen vinden gewoon in dienst van de staat stellen en desnoods gaan ze dan maar propjes rapen, plantsoenen schoonmaken, of zoals nu sneeuwruimen.
pi_76670504
Ik zie eigenlijk het nut er niet zo van in. Zo'n dik plakkaat sneeuw is stukken beter lopen dan een klein laagje bevroren sneeuw. Dat is pas écht spekglad, maar ik geloof dat er te weinig zout is om iedereen privé strooizout te laten aanschaffen om die stoep ijsvrij te krijgen.

Ik ben overigens wel op mijn bek gegaan, toen ik fietste op een weg waar je nu dus ook kunt schaatsen. Mijn kuit is nog steeds bont en blauw
pi_76670574
Balkenende: DO WHAT I SAY!!! NOT AS I DO!

pi_76670800
Ik heb een uitkering. ben afgekeurd. Officieel arbeidsongeschikt. Maar ik heb er nooit geen probleem mee gehad om even aan te pakken. En dat geldt niet alleen voor iets onbenuligs als het vegen van het stoepje voor je deur. Ik merk dat ik heel erg allergisch ben voor gezeur en gezeik als er even wat gedaan moet worden.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_76671289
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:02 schreef Revolution-NL het volgende:
Balkenende: DO WHAT I SAY!!! NOT AS I DO!

En wanneer precies heeft Balkenende volgens jou gezegd dat je je oprit sneeuwvrij zou moeten maken?
pi_76671491
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:22 schreef Igen het volgende:

[..]

En wanneer precies heeft Balkenende volgens jou gezegd dat je je oprit sneeuwvrij zou moeten maken?

Het toch op. Het is altijd hetzelfde met politici, de mond vol hebben over normen en waarden en zelf de burgers schofferen bedriegen en betuttelen.

Ik heb mijn buik vol van de normen en waarde van mr Balkenende en andere politici die het ene uitdragen maar het tegenovergestelde doen
pi_76671679
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:22 schreef Igen het volgende:

[..]

Goed voorbeeld doet goed volgen. Als hij in ieder geval een paadje had schoon gemaakt was er niemand die DAAR over kan vallen. Het is gewoon nogal makkelijk gillen wat een ander moet doen.

En ik ga het dus niet doen. Ik heb geen schep, woon in centrum utrecht waar alles snel wegslijt. En daarnaast boeit het me ook echt helemaal niets.

En tot slot:
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:00 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik zie eigenlijk het nut er niet zo van in. Zo'n dik plakkaat sneeuw is stukken beter lopen dan een klein laagje bevroren sneeuw.
Dit.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  maandag 11 januari 2010 @ 13:27:00 #88
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_76675726
Laat die werklozen maar vegen
  † In Memoriam † maandag 11 januari 2010 @ 13:43:14 #89
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_76676378
quote:
Op zondag 10 januari 2010 00:02 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Mooi verhaal, het is publiek terrein wanneer jij er zou willen gaan barbecuen of een biertje drinken, maar als er sneeuw geruimd moet worden is het jouw verantwoordelijkheid.
Precies, zo werkt dat natuurlijk niet. Maak het stukje stoep mijn eigendom en het zal het schoonste, meest sneeuwvrije stukje zijn van heel de buurt.
Carpe Libertatem
pi_76677269
Misschien kan de beste man brieven naar Barosso gaan schrijven. Om de boeren te beschermen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  † In Memoriam † maandag 11 januari 2010 @ 14:08:19 #91
137949 Disana
pi_76677351
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:43 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Precies, zo werkt dat natuurlijk niet. Maak het stukje stoep mijn eigendom en het zal het schoonste, meest sneeuwvrije stukje zijn van heel de buurt.
Ja joh, wat kan jou het schelen dat die gehandicapte buurman met de rollator zijn huis niet meer uit kan dankzij al die mensen die vinden dat de gemeente het maar moet doen.
pi_76677821
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:08 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja joh, wat kan jou het schelen dat die gehandicapte buurman met de rollator zijn huis niet meer uit kan dankzij al die mensen die vinden dat de gemeente het maar moet doen.
tja joh. Wat kan jou het schelen dat mensen in bejaardenhuizen slecht verzorgd worden omdat we vinden dat anderen het maar moeten doen.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  † In Memoriam † maandag 11 januari 2010 @ 14:24:48 #93
137949 Disana
pi_76677977
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:21 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

tja joh. Wat kan jou het schelen dat mensen in bejaardenhuizen slecht verzorgd worden omdat we vinden dat anderen het maar moeten doen.
Wat is dat nou voor een kromme vergelijking. Is het echt een rib uit je lijf het kleine stukje voor je deur sneeuwvrij te maken zodat ook minder sterke mensen even naar buiten kunnen? Als je het dan toch over bejaarden hebt, er zijn er veel die al sinds voor de kerst niet meer naar buiten kunnen vanwege de gladheid.
pi_76678138
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:24 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor een kromme vergelijking. Is het echt een rib uit je lijf het kleine stukje voor je deur sneeuwvrij te maken zodat ook minder sterke mensen even naar buiten kunnen? Als je het dan toch over bejaarden hebt, er zijn er veel die al sinds voor de kerst niet meer naar buiten kunnen vanwege de gladheid.
Het toont alleen dat een algemene gedragsverandering koppelen aan één specifieke gebeurtenis niet reëel is. Zoals je mijn algemeenheid niet op 1 specifieke gebeurtenis kan projecteren kan je dat bij jouw argumentatie net zo min. In die zin is de vergelijking dus niet krom.
And that is the news.''
  † In Memoriam † maandag 11 januari 2010 @ 14:35:32 #95
137949 Disana
pi_76678433
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:28 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Het toont alleen dat een algemene gedragsverandering koppelen aan één specifieke gebeurtenis niet reëel is. Zoals je mijn algemeenheid niet op 1 specifieke gebeurtenis kan projecteren kan je dat bij jouw argumentatie net zo min. In die zin is de vergelijking dus niet krom.
Jij veegt alleen als de stoep je eigendom is.
pi_76678475
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:35 schreef Disana het volgende:

[..]

Jij veegt alleen als de stoep je eigendom is.
Damn. Dat zeg ik nergens. Ik zei alleen met een voorbeeld dat je argumentatie verkeerd was. Zeg ik daarmee iets over het onderwerp zelf? Nee.
And that is the news.''
  † In Memoriam † maandag 11 januari 2010 @ 14:38:55 #97
137949 Disana
pi_76678575
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:36 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Damn. Dat zeg ik nergens. Ik zei alleen met een voorbeeld dat je argumentatie verkeerd was. Zeg ik daarmee iets over het onderwerp zelf? Nee.
Metadiscussies zijn zo saai Dit is wat je schreef:
quote:
Waarom niet gewoon vegen omdat het zo plezierig is voor de mensen die aan je huis voorbijgaan.
pi_76678617
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:38 schreef Disana het volgende:

[..]

Metadiscussies zijn zo saai Dit is wat je schreef:
[..]

Waarom niet gewoon vegen omdat het zo plezierig is voor de mensen die aan je huis voorbijgaan.
Op deze manier zijn dat soort discussies wel saai ja.

Leer eerst onderscheidt maken tussen verschillende users.
And that is the news.''
  † In Memoriam † maandag 11 januari 2010 @ 14:43:24 #99
137949 Disana
pi_76678770
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:40 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Op deze manier zijn dat soort discussies wel saai ja.

Leer eerst onderscheidt maken tussen verschillende users.
Excuus
pi_76682940
Geen wonder dat het zo ruk gaat hier in Nederland... Fokkend Nederland, wat toch de toekomst heeft, snapt het verschil niet tussen het schoonhouden van je eigen tuin/oprit en de stoep waar iedereen over wandelt

Balkenende wel. Waarschijnlijk is hij daarom onze Grote Leider en is de rest van NL een beetje dom

Ik vrees met vreze. Wordt alleen maar erger natuurlijk... voorpagina van het AD. Is die journalist al ontslagen?
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')