Mnee, ik heb 3 zo'n dagen gehad (maar mijn pf is ook risicovoller), maar nu lijkt er een eind te komen aan de groene reeks. Sta zo'n 200 euro in't rood vandaag...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:19 schreef Dankky het volgende:
[..]
Morgen rustiger? Zou je niet kunnen stellen dat alleen de 1e dag van het nieuwe jaar wild was, de rest verliep relatief rustig hoor!
[..]
Ja, vrijdag net voor slot opgenomen, expiratie tussen 325 en 330 waarschijnlijk maar zou mij niet verbazen word het zelfs 315-320.quote:
Zou mij niet verbazen als dit het was met de BMR, maar daarvoor eerst meer bevestiging nodig.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:15 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ja, vrijdag net voor slot opgenomen, expiratie tussen 325 en 330 waarschijnlijk maar zou mij niet verbazen word het zelfs 315-320.
En wat als de bedrijfsresultaten wel meevallen? AA had hogere omzet, is belangrijker dan de invloed van een sucky dollar, no?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:12 schreef Vandergeld het volgende:
Aex verliest al zo een 9 punten sinds de high van gisteren, als de US indices ook nog een flinke veer laten komende dagen staan we binnen no time op 325.
Ik heb er ook nog wel vertrouwen in dat de koers zich deze week nog gaat herstellen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:29 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
En wat als de bedrijfsresultaten wel meevallen? AA had hogere omzet, is belangrijker dan de invloed van een sucky dollar, no?
Je kunt cijfers altijd positief en negatief uitleggen, voorlopig worden die van Alcoa negatief uitgelegdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:29 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
En wat als de bedrijfsresultaten wel meevallen? AA had hogere omzet, is belangrijker dan de invloed van een sucky dollar, no?
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:35 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog wel vertrouwen in dat de koers zich deze week nog gaat herstellen.
Dat soort dingen blijven niet opgaan natuurlijk, anders weet iedereen wanneer hij zijn aandelen moet dumpen en gaan we tegelijkertijd onderuit met Shanghai.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:51 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Kijk maar eens naar deze index: http://www.google.com/finance?q=SHA:000001
Vroeger was de Nasdaq de indicator voor trouble, nu is dat de beurs van Shanghai.
Daar ging 't naar beneden eind 2007-begin 2008, Europa volgde een half jaar later. De koersen begonnen te herstellen rond oktober, jawel, een half jaar voor Europa.
Welnee, dat wordt al maanden geroepen en we stijgen steeds maar door.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:22 schreef M.Melandri het volgende:
Zou mij niet verbazen als dit het was met de BMR, maar daarvoor eerst meer bevestiging nodig.
Wel een nieuwe year lowquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Welnee, dat wordt al maanden geroepen en we stijgen steeds maar door.
Californië, Spanje en Israël kweken vrolijk mee hoor. Ik zou eerst het aandeel van Florida in de wereldsinaasappelproductie opzoeken. En dan futures sinaasappelsap inslaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:18 schreef tony_clifton- het volgende:
2 - De enige andere regio met een klimaat zoals Florida waar appelsienen gekweekt worden ligt in China.
Het blijft geen feestquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:54 schreef Arcee het volgende:
Welnee, dat is voor velen juist weer een instapmoment en up we go.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |