quote:Op zondag 10 januari 2010 16:41 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zie nu pas dat ze een cameo heeft in de nieuwe clip van Arie.
Nu snap ik ook de sneer in het interview die hij gedeeltelijk inslikte maar de oplettende kijker wel begreep. Hij heeft al kostengenoeg.
Zou zo iemand niet beter een BH dragen?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De silverlady kan zelfs acteren
Tering, inderdaad, ik geloof dat het schip de ankers uitgooit.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zou zo iemand niet beter een BH dragen?
Waarom? Het oog wil ook wat.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zou zo iemand niet beter een BH dragen?
quote:
quote:
Die Paul de Leeuw toch altijdquote:
Hilarisch!quote:
Oh boy.. Dan denk je dat je alles wel hebt gehad.quote:
quote:
Een lust voor het oog deze damequote:Op zondag 10 januari 2010 17:22 schreef Lundegaard het volgende:
Jammer dat Maria Goosen het gesprek al in haar eerste zin om zeep helpt.![]()
Ik snap natuurlijk dat een interview met de Silverlady je niet in de koude kleren gaat zitten. Je leeft er naartoe met gezonde spanning, je hebt jarenlang keihard gevochten voor je zangcarrière en ein-de-lijk mag je op die fel begeerde stoel zitten. Probeer dan maar eens koel te blijven. Ja,lastig..
Mariahet lekkere hapje van de zeer regionale piratenartiesten.
Tja je wilt niet weten hoeveel tijd erin gaat zitten om goede interviews te schrijven he, de Silverlady is daar denk ik vaak tot in de late uurtjes mee bezig en het heeft aardig wat voorbereiding nodig wil je zoveel toppers bij je in de stoel krijgenquote:Op maandag 11 januari 2010 16:31 schreef Hondenbrok het volgende:
TVPSilverlady heeft alleen wel van die permanente wallen onder haar ogen...
Eens!quote:Op maandag 11 januari 2010 17:02 schreef Choad het volgende:
Ik dien overigens een verzoek in om de TT te veranderen want die berust momenteel nog op een leugen
Wel goedgevormdquote:Op maandag 11 januari 2010 21:45 schreef Infinti het volgende:
Dit blijft gewoon geniaal, Silverlady is typisch een afgeleefde snol kamper net als alle gasten die in de stoel zitten![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |