Alles is rustig na te lezen op http://www.radiomaico.nl/Marijke.htmquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:45 schreef Choad het volgende:
Onwijs droevig dit allemaal. Zou iemand een goede samenvatting kunnen geven van alles wat er gebeurd is? Ik kan het allemaal even niet meer op een rijtje krijgen
Waar moet je nou voor betalen? Om te solliciteren of om daar te 'werken'?quote:Gevraagd DJ / Lady (m/v)
Voor invulling van diverse Programma blokken zoeken wij nog dj's.
Van de dj's bij het RavenTeamUtrecht verwachten wij een stuk professionaliteit en
vooral enthousiasme. Je bent tenslotte één van de spreekbuizen van het radiostation.
Het is mooi meegenomen als je ervaring heb.
Ook is het belangrijk dat je jezelf
goed voelt bij de muziek die RavenTeamUtrecht in haar formaat gebruikt.
Als je interesse heb en je bent minimaal 18 stuur dan een sollicitatie per mail.
naar info@raventeamutrecht.nl
P.S. er zijn wel enkele kosten aan verbonden 15 Euro per koppel of per dj
(zoals voor de Stream en Buma Stemra en Sena)
ja ik ga `m zeker invullen. Dat voelt als een plicht. Uit respect ook naar Arie Pater.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:50 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
Waar moet je nou voor betalen? Om te solliciteren of om daar te 'werken'?
Zullen we hier allemaal een klacht indienen over de silverlady: http://www.raventeamutrecht.eu/klacht/form1.html
telstargirl@hotmail.comquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:21 schreef afcajos het volgende:
Ik kan het nog steeds niet helemaal bevatten. Ik weiger nog steeds alle negatieve berichten over SIlverlady te geloven. Het zit te diep. Kan niemand contact met haar krijgen om het voor eens en altijd helder te maken?
Kun jij misschien een nieuw topique over de laatste openbaringen zodat iedereen op de hoogte is?quote:
Daar ben ik momenteel te emotioneel voor. Misschien dat Penisbaard het aankan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:41 schreef Choad het volgende:
[..]
Kun jij misschien een nieuw topique over de laatste openbaringen zodat iedereen op de hoogte is?
Ik ben er voor je in deze moeilijke periode!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:42 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
Daar ben ik momenteel te emotioneel voor. Misschien dat Penisbaard het aankan.
Als er al een nieuw deel mag, die zeker gaat komen aangezien dit echt belangrijk is en er toe doet, moet Pieter-Utd dat maar makenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:10 schreef Lundegaard het volgende:
Zijn er al gegadigden om een gelikte, duidelijke en op waarheidberuste OP te maken voor het volgende topic?
Silverlady ontdekt, Silverlady krijgt fans, Silverlady gaat naast haar schoenen lopen, Silverlady verliest haar geloofwaardigheid en raakt haar fans kwijt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:12 schreef FunkyHomosapien het volgende:
kan iemand een samenvatting geven?
Ik denk eigenlijk dat het een ordinair complot is om Marijke de Silverlady in een kwaad daglicht te stellen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Silverlady ontdekt, Silverlady krijgt fans, Silverlady gaat naast haar schoenen lopen, Silverlady verliest haar geloofwaardigheid en raakt haar fans kwijt.
Ik sluit momenteel niets uit. Maar de verdenkingen stapelen zich op, en het net rond haar lijkt zich te sluiten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:44 schreef leRomein het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het een ordinair complot is om Marijke de Silverlady in een kwaad daglicht te stellen.
Ik hoop van harte, dat de Silverlady de kracht vindt om in een nieuwe aflevering zelf een boekje open te doen over deze gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:19 schreef Mestras het volgende:
Toch wat ik nog steeds met smart op een nieuwe aflevering van:
In de stoel bij de Silverlady
Wat een vakvrouw, wat ze over haar zeggen zijn allemaal LEUGENS!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |