Oh mijn god. Wie had dit ooit kunnen bedenken:S:S:S Dit is het begin van een langslepend gebeuren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:30 schreef SilverladyFan het volgende:
Schokkende onthullingen over de Silverlady op http://www.radiomaico.nl/Marijke.htm !
[..]
En dat is nog maar het topje van de ijsberg, er staan nog meer slechte verhalen over de silverlady op die site. Ik wil mijn username veranderen, want met zo'n figuur wil ik niet meer geassocieerd worden.
Inderdaad ik heb dit met grote verbijstering gelezen. Waar gaat het heen met deze wereldquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
Oh mijn god. Wie had dit ooit kunnen bedenken:S:S:S Dit is het begin van een langslepend gebeuren.
Arme Arie Pater, misbruikt voor zaken die zijn goede hartje helemaal niet kan bevatten. Walgelijke dame, die Silverladyquote:Nu hebben wij als team destijds voor haar ja voor haar een eigen feest georganiseerd en zelfs daar moest mevrouw zich mee bemoeien en artiesten uitnodigen die haar zogenaamd na aan het hart lagen ja let wel zogenaamd want ze gebruikt ze alleen maar zo zie ik dat.
John Bode wordt mijn nieuwe held.quote:Dan komt erbij dat ze niet tegen een grapje kan en kroketten in haar oren heeft of gewoon een aanleiding zoekt.
De zelfde dag na het vertrek van Geert hadden we gewoon een beetje lol omdat Marijke toevallig net de wasmachine kapot had en we daar een beetje de spot mee dreven en zijden dat het vast geen probleem zou worden omdat zijn letwel NIET en machine van de wehkamp of otto zou hebben dit heeft madam dan weer niet goed verstaan en gaat dikkuh stennis lopen schoppen omdat wij het tegen deel gezegd zouden hebben.
Maar goed mevrouw moet in de spotlight staan anders is het niet goed.
Kan je nog wel veel meer vertellen maar daar worden we allemaal niet wijzer van ik ben van BIG MAMA af en jullie nu gelukkig ook ze kan en mag het van mij dik bekijken.
Grtz John Bode
Ongelooflijk. Met ellebogenwerk probeert deze dame te top te bereiken en hierbij verliest ze alle normen en waarden uit het oog. Weerzinwekkend is het.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Arme Arie Pater, misbruikt voor zaken die zijn goede hartje helemaal niet kan bevatten. Walgelijke dame, die Silverlady
Ik luister voortaan niet meer naar Jeroen Stevens, hij heeft na het opstappen van de silverlady bij radio manco of mango nog een clip opgenomen in de tuin van de silverlady: http://silverlady-marijke(...)n_in_mijn_tuin/uaX7/ .quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Arme Arie Pater, misbruikt voor zaken die zijn goede hartje helemaal niet kan bevatten. Walgelijke dame, die Silverlady
We moeten gewoon naar Jeroen Stevens blijven luisteren, hij mag niet het zoveelste slachtoffer worden van de streken van de Silverlady. Goede muziek gaat voor alles.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:51 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
Ik luister voortaan niet meer naar Jeroen Stevens, hij heeft na het opstappen van de silverlady bij radio manco of mango nog een clip opgenomen in de tuin van de silverlady: http://silverlady-marijke(...)n_in_mijn_tuin/uaX7/ .
Daar heb je gelijk in. Ik zal de clip echter niet weer bekeken, elke keer zal het mij herinneren aan de Silverlady die voor mij van haar voetstuk is gevallen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
We moeten gewoon naar Jeroen Stevens blijven luisteren, hij mag niet het zoveelste slachtoffer worden van de streken van de Silverlady. Goede muziek gaat voor alles.
Daar heb je gelijk in, maar mensen zijn nu emotioneel. Ik heb net een stoel omvergetrapt en nu gaat het wel weer, maar zoiets gaat je niet in je trainingskleren zitten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
We moeten gewoon naar Jeroen Stevens blijven luisteren, hij mag niet het zoveelste slachtoffer worden van de streken van de Silverlady. Goede muziek gaat voor alles.
Had ze eindelijk een baan bij een professioneel station, met een professionele website met 'intervieuws', gaat ze daar ook weg.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:11 schreef Lundegaard het volgende:
Ik weet het allemaal even niet meer. Ik heb net van schrik mijn parkiet even zijn keeltje dichtgeknepen.![]()
[ afbeelding ]
De actie van Piraten Opa is ook geen zuivere koffie!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:13 schreef tho_Omas het volgende:
Dj Skippy van Triple A Team ligt dus ook overhoop met Marijke, omdat DJ Dextro (Fred) de site heeft geblokkeerd.
Vet gemaakt. Je had er misschien nog een wolf in kunnen bewerken, of een soort indiaan. Maar ik snap dat dit al meer dan genoeg werk was.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:36 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, deze afbeelding kunnen jullie als krabbelplaatje gebruiken. Zo weet iedereen dat deze heks niet te vertrouwen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |