nog triester dan een datingsite en je hebt ook meteen alle mogelijke SOA'squote:
Oké. Wou ik even weten. Het kan nog erger, sommige mensen blijven altijd maagd EN groen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
Hoezo ga je niet naar de hoeren dan als je denkt dat je ontmaagding een oplossing voor jou is om gelukkig te worden?quote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:53 schreef FFSletop het volgende:
[..]
nog triester dan een datingsite en je hebt ook meteen alle mogelijke SOA's
Als ik klaar ben bij de hoer ben ik +-100 euro armer en ik schiet er niks mee op, bovendien raak ik misschien verslaafdquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hoezo ga je niet naar de hoeren dan als je denkt dat je ontmaagding een oplossing voor jou is om gelukkig te worden?
Volgens mij ben je dan meer kwijt dan 100 piekquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:57 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Als ik klaar ben bij de hoer ben ik +-100 euro armer en ik schiet er niks mee op, bovendien raak ik misschien verslaafd
Je schiet er niets mee op. Je kan dus net zo goed maagd blijven.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:57 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Als ik klaar ben bij de hoer ben ik +-100 euro armer en ik schiet er niks mee op, bovendien raak ik misschien verslaafd
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:59 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Ga naar partyflock.nl en kies het feestje uit wat het dichtst bij je in de buurt is.
Gooi vervolgens een brok MDMA in je keel, en dan spreken we je (over)morgen weer.
Eensch.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je schiet er niets mee op. Je kan dus net zo goed maagd blijven.
Ik stel voor dat we het hierbij houden, en dat een moderator hier een slot op zet.
Hij wil geen pics sturen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:02 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Eensch.
Maar TS probeer gewoon eens contact te leggen met iemand. Wie weet wordt het wat.
Verschil moet er zijn, sommige mensen moeten helaas als einzelgänger door het leven maar ik leer het al te accepterenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:10 schreef boudemaniak het volgende:
Ik vind je best zielig![]()
Kom een keer met mij mee, dan ga ik je wingman zijn
Inderdaad. Het is natuurlijk ook veel makkelijker jezelf in de slachtofferpositie te plaatsen zodat je andere mensen/dingen de schuld kunt geven in plaats van aan jezelf te werken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:15 schreef apenkutkop het volgende:
je moet eens niet zoveel zeuren man, je zwelgt in zelfmedelijden. ik heb wel vaker dingen van jou gelezen, maar er gaat zoveel triestheid van jou uit, en daar zit echt iemand op te wachten. het is dus heel logisch dat je niemand krijgt p die manier. ben eens wat vrolijker, doe iets aan je manier van overkomen. jij gooit alles op hoe lelijk je wel niet bent, maar ik ken genoeg lelijke mensen die toch een partner hebben
ik denk dat je grootste probleem toch echt e uitstraling zal zijn. want je zult in het echte leven waarschijnlijk net zo treurig overkomen als op dit forum. doe daar wat aan en dan zul je zien
Niks mis met datingsites. Ik heb m'n vriendin via een datingsite ontmoet en we zijn nu al weer 7 jaar samenquote:
Ja, want doktoren hebben ook altijd last van gebroken benen en hersentumoren.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:53 schreef FFSletop het volgende:
[..]
nog triester dan een datingsite en je hebt ook meteen alle mogelijke SOA's
Hehe, best triest dat ik meteen wist dat dat Schenkstroop is.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:58 schreef Fascination het volgende:
Maak eens kennis met deze user: http://forum.fok.nl/user/history/244521
Jullie kunnen het vast goed met elkaar vinden.
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hehe, best triest dat ik meteen wist dat dat Schenkstroop is.
Hooo shit, niet gezien dat er al 8 dagen niet meer gereageerd was.. Sorry![]()
Daar gaat het al foutquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:51 schreef D.D.W. het volgende:
Het is zaterdag avond, als ik naar buiten kijk zie ik allemaal bazen met een lekkere chick achterop de scooter beetje scheuren. Doet me denken aan mijn jeugd, alleen had ik geen chick achterop.
Heb me ingeschreven op een datingsite, vooralsnog geen reactie gehad. Het ziet er naar uit dat ik nog heel erg lang maagd zal blijven.
Vanavond wordt een saaie avond, ik ga maar even tv kijken ofzo.
Klacht: Had ik maar een sensatievol level, met een lekkere vriendin. Het weekend is altijd een ramp en verschrikkelijk saai, ik ga zo maar slapen denk ik.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |