mja.. gewoon met water + afwasmiddel weer op het vuur en laten koken, dan meteen proberen schoon te maken. Als het niet lukt.. gewoon nog een keer!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:47 schreef Feeeeble het volgende:
Kokendheet water erin met afwasmiddel en een tijd laten weken.
Ja koken met verdunt azijn. Desnoods meer azijn toevoegen als het niet meteen werkt. Tijdens of na het koken schrobben met een afwasborstel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:45 schreef Elmostyle het volgende:
Hmm, azijn kan ik nog wel aankomen, staalwol moet ik even gaan rondzoeken waar ik dat hier ergens kan halen. Moet ik 't dan met azijn koken ofzo?
Het is helemaal een honingraadstructuur in de pan aangekoekt.
Uhmquote:
gewoon een flinke hap soda in de pan gooien met een laag water op het vuur zetten en laten koken tijdje.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:53 schreef Elmostyle het volgende:
Bedankt voor de reacties, ik ga even beginnen met water/afwasmiddel, daarna ga ik over naar het water/zout, en morgen als de supermarkt weer open is ff azijn / staalwol gaan zoeken
Daarna in de tuin zetten en loos met de hoge druk spuitquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:47 schreef Feeeeble het volgende:
Kokendheet water erin met afwasmiddel en een tijd laten weken.
Hmm, dan ga ik dat morgen even in de supermarkt halenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gewoon een flinke hap soda in de pan gooien met een laag water op het vuur zetten en laten koken tijdje.
het weekt vanzelf los
je kan hem ook op marktplaats tyfen..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:11 schreef Elmostyle het volgende:
Okde honingraadstructuur is er iig weg uit nu, bruine gedeelte ook. Alleen nog aan de onderkant nog zwart, ik ga even met de pollepel wat roeren.
Mwah, het is een pan die bij het appartement hier erbij zat, en ik zit op het moment niet echt in Nederland dus marktplaats gaat ook nog niet echt lukkenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:12 schreef Onnoman het volgende:
[..]
je kan hem ook op marktplaats tyfen..
vast wel een illegaal die hem graag wenst
Inderdaad, soda. En dan niet alleen maar laten weken, maar gewoon lekker laten pruttelen. Af en toe eens met de afwasborstel erdoor en je pan wordt weer als nieuw.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:52 schreef Cyan het volgende:
Heb je soda in huis? Gooi kokend heet water in de pan met een paar lepels soda en laat het even in werken.
koop nu een appartement, en ontvang een gratis panquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:15 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Mwah, het is een pan die bij het appartement hier erbij zat, en ik zit op het moment niet echt in Nederland dus marktplaats gaat ook nog niet echt lukken
Dit dus. Werkt echt!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:49 schreef Bastoenie het volgende:
Water + zout erin flikkeren en dan laten koken, daarna gaan schrobben dat werkt vaak wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |