Ik heb hem naar het AFAC gebrachtquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:29 schreef SpeCulaes het volgende:
M'n fietsje staat bij de AFAC! Kan hem morgen ophalen.
Ander topicquote:
Oepsquote:Op maandag 11 januari 2010 18:53 schreef theKiD het volgende:
Me stopcontact is net ontploftKwam door een opladen van me foon die sluiting heeft gemaakt.. dat ding is van binnen helemaal weggefikt
hoe krijg je dat dan voor elkaar?quote:Op maandag 11 januari 2010 18:53 schreef theKiD het volgende:
Me stopcontact is net ontploftKwam door een opladen van me foon die sluiting heeft gemaakt.. dat ding is van binnen helemaal weggefikt
Ik denk door goedkope chinesche makelijquote:Op maandag 11 januari 2010 19:00 schreef styliste het volgende:
[..]
hoe krijg je dat dan voor elkaar?
Cheap ass foon?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:07 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik denk door goedkope chinesche makelij
Dan geen plaatjequote:
Lucky you, morgen laatste BHV dagje, we gaan een ontruiming oefenen, dus hoop dat ik een beetje wakker ben, 's avonds werken en dan nog 6 dagen werken..quote:Op maandag 11 januari 2010 20:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Nog maar eeeen tentamen en ik ga de relax-periode in (hoop ik). Sorry, werkende mensen
.
Wacht maar, jij zal ook ooit tot de werkende mensen behorenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Nog maar eeeen tentamen en ik ga de relax-periode in (hoop ik). Sorry, werkende mensen
.
records van?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:37 schreef Guard het volgende:
ben bezig om mijn database weer eens te vullen (bij mijn Win 7 installatie was ik die vergeten te backuppen700+ records weg, kan ik weer van voren af aan beginnen
)
Dat weet ik, daarom geniet ik nu nog met volle teugenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Wacht maar, jij zal ook ooit tot de werkende mensen behoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |