Precies, als er juist iets niet moeilijk is, is het om mannen te begrijpen.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:54 schreef aardappel het volgende:
[..]
Heel simpel, zonder het "als vriend" gedeelte krijgt ie of een bitchslap van jou of een stomp van je partner
Dus:quote:Op maandag 11 januari 2010 13:56 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Precies, als er juist iets niet moeilijk is, is het om mannen te begrijpen.
Wij zijn de simpelste diersoort die er op Aarde rondloopt.
??quote:Op maandag 11 januari 2010 13:55 schreef styliste het volgende:
[..]
oftewel van t "als vriend" gedeelte meent ie geen zak?
Waar haal je dat nou weer vandaan? Lees het gewoon precies zoals het er staat zonder allerlei beredeneringen er op los te laten.quote:
Nou ja, t zal wel, ik geef t op...quote:Op maandag 11 januari 2010 13:59 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan? Lees het gewoon precies zoals het er staat zonder allerlei beredeneringen er op los te laten.
Nee, hij meent het, maar dat wil niet zeggen dat ie een relatie, affaire of kinderen met je wil...quote:
Dat dusquote:Op maandag 11 januari 2010 13:56 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Precies, als er juist iets niet moeilijk is, is het om mannen te begrijpen.
Wij zijn de simpelste diersoort die er op Aarde rondloopt.
Nou, da's dan het grote verschil, ik zou dat nooit zomaar zeggen, behalve als ik t echt meen en/of een reactie uit wil lokken.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee, hij meent het, maar dat wil niet zeggen dat ie een relatie, affaire of kinderen met je wil...
Vrouwen .....quote:Op maandag 11 januari 2010 14:15 schreef theKiD het volgende:
Echt he.. ?!?! Je kunt je maar ergens druk om maken..
Mja ik vraag mij ook echt af wat nu het probleem is / waarom je jezelf hier zo druk om maaktquote:Op maandag 11 januari 2010 14:15 schreef theKiD het volgende:
Echt he.. ?!?! Je kunt je maar ergens druk om maken..
Maar jij bent dan ook gewoon goed natuurlijkquote:Op maandag 11 januari 2010 14:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja ik vraag mij ook echt af wat nu het probleem is / waarom je jezelf hier zo druk om maakt
En ja, ik ben een vrouw, maar volgens mij heb ik mij nog nooit om zoiets druk gemaakt![]()
Nou, neequote:Op maandag 11 januari 2010 14:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook gewoon goed natuurlijk
Ok jij je zinquote:Op maandag 11 januari 2010 14:35 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben juist slecht! Ik mocht van mijzelf tot 14.30 pauze hebben & het is al 14.35![]()
![]()
![]()
Daarom zijn vrouwen dus zo raar.. Ene moment zus, volgende moment, zo..quote:Op maandag 11 januari 2010 14:38 schreef automatic_ het volgende:
Maaaar! Over het algemeen genomen ben ik kei goed!
Geen dank! Dat doe ik met liefde en plezierquote:Op maandag 11 januari 2010 14:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Daarom zijn vrouwen dus zo raar.. Ene moment zus, volgende moment, zo..
auto, thnx! om dit voorbeeld aan iedereen te tonen![]()
![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Daarom zijn vrouwen dus zo raar.. Ene moment zus, volgende moment, zo..
auto, thnx! om dit voorbeeld aan iedereen te tonen![]()
![]()
(laatste poging)quote:Op maandag 11 januari 2010 13:55 schreef styliste het volgende:
[..]
oftewel van t "als vriend" gedeelte meent ie geen zak?
Die vriend-discussie ook altijdquote:Op maandag 11 januari 2010 15:46 schreef aardappel het volgende:
[..]
(laatste poging)
Hij zegt juist het "als vriend" stuk erachter om te laten weten dat hij je er goed uit vindt zien, maar dat hij met die opmerking geen verdere bedoelingen (sex/relatie) heeft.
(gaat weer verder met studeren)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |