aah laat me raden, ter hoogte van heras zeker ? die bocht die je daar hebt net voor je het kanaal overgaat ?quote:Op maandag 11 januari 2010 10:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Voor het altijd pitoreske Oirschot!
Nee iets daarvoor laatste viaductquote:Op maandag 11 januari 2010 10:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah laat me raden, ter hoogte van heras zeker ? die bocht die je daar hebt net voor je het kanaal overgaat ?
ok, daar bij brug over kanaal willen ze ook nog wel eens crashe.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee iets daarvoor laatste viaduct
Milieucrimineelquote:Op maandag 11 januari 2010 11:22 schreef Stuurloos het volgende:
Ging net de deurbel, dus ik dacht 'Yes, mn nieuwe flat screen tv!', doe ik de deur open, staan er 2 agenten van de 'reinigingspolitie'. Blijkbaar zijn er klachten gekomen wegens het feit dat mn container nog steeds buiten stond en als ik hem vandaag niet binnen zou halen zou er morgen een boete door de brievenbus vallen.. kakkerlakken
Dus ik heb hem net maar even binnen gehaald
Had bijna willen zeggen 'ga millieuboeven vangen ofzo', maar daar was ik nog niet wakker genoeg voor..quote:Op maandag 11 januari 2010 11:29 schreef Tegan het volgende:
Whahaha, gewoon gaan klagen over alle kleine dingen die hun niet doen nu.
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:30 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Had bijna willen zeggen 'ga millieuboeven vangen ofzo', maar daar was ik nog niet wakker genoeg voor..
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:37 schreef styliste het volgende:
[..]
iedere keer dat ik denk dat ik jullie snap....
Mannen![]()
Wat valt er nu niet aan te snappen?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:37 schreef styliste het volgende:
[..]
iedere keer dat ik denk dat ik jullie snap....
Mannen![]()
Ik bedoelde je buren hequote:Op maandag 11 januari 2010 11:30 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Had bijna willen zeggen 'ga millieuboeven vangen ofzo', maar daar was ik nog niet wakker genoeg voor..
Mannen doen graag hun dingen wanneer ze er zin in hebben en worden niet graag iets opgedragenquote:Op maandag 11 januari 2010 11:49 schreef styliste het volgende:
[..]
Wat willen jullie nou? Geef s niet van die dubbele hints.
Nee dat hebben vrouwen ook, dat staat los van hints geven. Wil je me nou wel of wil je me nou niet?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:52 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Mannen doen graag hun dingen wanneer ze er zin in hebben en worden niet graag iets opgedragen
heb ik ook! En je zegt t goed. Man.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:55 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht dat jij al een man had styliste?
Is dit voor je minnaar danquote:Op maandag 11 januari 2010 11:54 schreef styliste het volgende:
[..]
Nee dat hebben vrouwen ook, dat staat los van hints geven. Wil je me nou wel of wil je me nou niet?
En jullie zeggen dat vrouwen erg zijn...
Breng me niet op ideeën hoor!quote:Op maandag 11 januari 2010 11:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Is dit voor je minnaar dan?
Nee, ik snap het gewoon echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |