wat een gekkigheidquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:00 schreef Juicyhil het volgende:
En dat om 8 uur op Nederland 1 in een spotje van Hemoclin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:07 schreef cvboer het volgende:
Dit dus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablablablablablablablablablablablabla
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:07 schreef cvboer het volgende:
Dit dus:endeldarmpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:09 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ben zo blij dat ik die foto niet heb gezien.
Ik stel een kleine topicwending voor.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gadverdamme
Mijn vriendin doet HBO-V en liet mij laatst ook zulke plaatjes uit haar studieboek zien
Als je billen neukt, dan ben je homo, al was ie van Bar Rafaeli ofzo?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:04 schreef Jay-Z. het volgende:
Anale seks met mooie vrouwen met mooie billen is top.
Amen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:41 schreef sjakie007 het volgende:
Het wordt tijd dat anale ongemakken bespreekbaar gemaakt moeten worden.,.
Wat ben jij een kortzichtige vieze homo.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:43 schreef iwrestledabearonce het volgende:
[..]
Als je billen neukt, dan ben je homo, al was ie van Bar Rafaeli ofzo?
Wat ben jij een kortzichtige vieze hetero.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:00 schreef Jay-Z. het volgende:
[..]
Wat ben jij een kortzichtige vieze homo.![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:47 schreef Friek_ het volgende:
Ik zal je eens een anaal ongemakje geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |