Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
The Outside Agency
Nee.quote:
Joow bedankt, rustig an !quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Henrike henrike henrike. Zomaar geen nieuwe maken![]()
Dat is.. Dat is... On-nijverdals.
Veel plezier vanavond jongens en meisjes bij de meet/verjaardag.
Ik gaat heen. Gegroet!
*graait wat uit 't gif mapje*quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:04 schreef haakon het volgende:
deze moesten er nog even in
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gemene gezicht van dat kind ookquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:04 schreef haakon het volgende:
deze moesten er nog even in
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gek hè, 99 % zit nu bij Markoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:18 schreef norich het volgende:
Wat een rust hier
Het was echt SUPERgezellig! Foto´s van mij komen vanavond, eerst nu naar een verjaardag bij familie met mn brakke hoofdquote:
nee, vanaf port douglas.quote:Op zondag 10 januari 2010 09:37 schreef Dos37 het volgende:
Waar ben je naar het reef geweest, Whitsundays?
Ik ook in Australië momenteel.
quote:Op zondag 10 januari 2010 09:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, vanaf port douglas.
ik zit nu in Cairns en morgen vliegen we door naar Sydney.
ik heb nog krokodillen zien zwemmeneentje zwom nog geen meter van de boot af. En dat was ook geen kleintje.
Hihihi, dat was het zekerquote:Op zondag 10 januari 2010 09:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het was echt SUPERgezellig! Foto´s van mij komen vanavond, eerst nu naar een verjaardag bij familie met mn brakke hoofd
Hoe krijg je dat voor mekaar?quote:Op zondag 10 januari 2010 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hihihi, dat was het zeker
Ik ben weer helemaal fit. Alleen nu zijn m'n zusjes ziek
Het begon wel rustig, tot iedereen er was, toen werd het gezellig, iedereen was dronken behalve Sander. En ik geloof dat ik wel kan zeggen dat ik het meest bezopen was. Je moet foto's zien, dat is leukerquote:Op zondag 10 januari 2010 12:27 schreef Robinhoo het volgende:
Mag ik een verslag?
Oke wie heeft er foto'squote:Op zondag 10 januari 2010 12:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het begon wel rustig, tot iedereen er was, toen werd het gezellig, iedereen was dronken behalve Sander. En ik geloof dat ik wel kan zeggen dat ik het meest bezopen was. Je moet foto's zien, dat is leuker
Als hij bezopen was, was ik hartstikke nuchterquote:
Wilde dat vanavond op mn eigen photobucket zetten. Maar naar jou mailen vind ik ook primaquote:Op zondag 10 januari 2010 12:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
selma, nathalie en ik. Als iedereen ze ff naar mij stuurt, dan kan ik alles wel op een webpagina zetten....
Ik vind t prima, zoals ik al zeiquote:Op zondag 10 januari 2010 12:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
als we alle fotos gewoon ff verzamelen, dan kan dat op zon album site dacht ik zelf..
Omdat ik naar huis wildequote:Op zondag 10 januari 2010 13:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Morguh. Kan iemand mij vertellen waarom we geen snackbar hebben opgezocht?
Jah goeie vraag, we liepen er langs heenquote:Op zondag 10 januari 2010 13:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Morguh. Kan iemand mij vertellen waarom we geen snackbar hebben opgezocht?
Zit nu op die verjaardag, ben me vol aan t vreten in de hapjes die op tafel staan. Japanse mix enzoquote:Op zondag 10 januari 2010 13:19 schreef haakon het volgende:
heuj, ben net 5 minuten wakker, en ik heb zin aan McDonald's !
Ja te snel gesproken. Ik wilde net wat eten, nou ik wist niet hoe snel ik naar de wc moest rennenquote:Op zondag 10 januari 2010 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor mekaar?![]()
Ben fok aan t proberen op mn mobiel nu. Best geining
Geef m maar een goeiemorgen kusje van mijquote:
Het was echt een perfecte meetingquote:Op zondag 10 januari 2010 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja te snel gesproken. Ik wilde net wat eten, nou ik wist niet hoe snel ik naar de wc moest rennenM'n maag staat echt helemaal op z'n kop
Ik houd niks binnen.
Maar, het was machtig mooi gisterenJammer dat ik ziek werd
En van mijquote:Op zondag 10 januari 2010 13:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geef m maar een goeiemorgen kusje van mij
Zekerquote:Op zondag 10 januari 2010 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het was echt een perfecte meeting![]()
Ben ook benieuwd. Moet alleen wachten tot vanavond. Als het zo blijft sneeuwen gaan we vanmiddag al terug. Dus, sneeuw, alsjeblieft, doe je ding!!quote:Op zondag 10 januari 2010 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
ZekerBen benieuwd naar hoe brak ik op die foto's sta
Ik wil niet insneeuwenquote:Op zondag 10 januari 2010 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd. Moet alleen wachten tot vanavond. Als het zo blijft sneeuwen gaan we vanmiddag al terug. Dus, sneeuw, alsjeblieft, doe je ding!!
Ik begin er net een beetje vanaf te komenquote:Op zondag 10 januari 2010 13:33 schreef Samzz het volgende:
Ik ga nog weer even in bed liggen, ik heb steeds warmte koudte wisselingen
Als je insneeuwt heb je dat nietquote:Op zondag 10 januari 2010 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil niet insneeuwenIk heb morgen assessment.
quote:Op zondag 10 januari 2010 13:33 schreef Samzz het volgende:
Ik ga nog weer even in bed liggen, ik heb steeds warmte koudte wisselingen
JE HEBT WAT GEMIST JONGEN, STRIPTEASES VEEL DRANK EN VECHTPARTIJEN.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:36 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik begin er net een beetje vanaf te komen
quote:Op zondag 10 januari 2010 13:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
JE HEBT WAT GEMIST JONGEN, STRIPTEASES VEEL DRANK EN VECHTPARTIJEN.
quote:Op zondag 10 januari 2010 13:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
JE HEBT WAT GEMIST JONGEN, STRIPTEASES VEEL DRANK EN VECHTPARTIJEN.
Jij ook! Hoe is het met Marko?quote:
Hij is weer wakker, maar hij moet zo werken... zielig he!quote:Op zondag 10 januari 2010 13:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Jij ook! Hoe is het met Marko?
Ja!. Maar je hebt wel wat gemist.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hij is weer wakker, maar hij moet zo werken... zielig he!
Jy was ook wel ver heen iddquote:Op zondag 10 januari 2010 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Was Steven echt dronken?
Ik had eigenlijk het idee dat iedereen nuchter was behalve ik..
We zijn ervan verzekerd dat Justin geen nageslacht kan produceren.quote:
En toen gingen jullie naar het waagplein knokken en werd je opgepakt door de cops?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
We zijn ervan verzekerd dat Justin geen nageslacht kan produceren.
inderdaad, kwam best wel hard aan als je dat zo zagquote:Op zondag 10 januari 2010 14:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
We zijn ervan verzekerd dat Justin geen nageslacht kan produceren.
Laat m maar hier komen dan. Ik zit in Voorthuizenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jahoor Nath, Justin wil er wel een kusje op van jou
Nouja, wakker...quote:Op zondag 10 januari 2010 14:23 schreef STTSJT het volgende:
Zo te merken is iedereen weer wakker na vannacht?
gezellig, mijn stem is nu echt vernaggeldquote:Op zondag 10 januari 2010 14:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Joa, we zitten nu even bij Selma
\m/quote:Op zondag 10 januari 2010 14:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
gezellig, mijn stem is nu echt vernaggeld
Heey Voorthuizen, das toch dat plaatsje in de buurt van Garderen?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Laat m maar hier komen dan. Ik zit in Voorthuizen
Garderen zou kunnen, ik ken de omgeving hier niet. Alleen dat Barneveld hier vlakbij ligt, en Putten..quote:Op zondag 10 januari 2010 14:28 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Heey Voorthuizen, das toch dat plaatsje in de buurt van Garderen?
Och, Wakker dat ben ik, maar ik zou zo weer mn bed weer in kunnen en verder slapen
Dan weet ik waar je zitquote:Op zondag 10 januari 2010 14:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Garderen zou kunnen, ik ken de omgeving hier niet. Alleen dat Barneveld hier vlakbij ligt, en Putten..
Haha, ok. Mijn familie woont in Voorthuizen, Asperen, Leerdam en Heukelumquote:Op zondag 10 januari 2010 14:33 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Dan weet ik waar je zit
Heb dr ook familie wonen.
justin, david en ik wel ff @stamquote:Op zondag 10 januari 2010 14:34 schreef Robinhoo het volgende:
Zaten jullie gisteren nog te headbangen?
Alleen Voorthuizen weet ik waar t licht en van Leerdam heb ik wel eens gehoord maar de rest ....quote:Op zondag 10 januari 2010 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, ok. Mijn familie woont in Voorthuizen, Asperen, Leerdam en Heukelum
De rest ligt om Leerdam heenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:39 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Alleen Voorthuizen weet ik waar t licht en van Leerdam heb ik wel eens gehoord maar de rest ....
Dan weet ik dat ook weerquote:Op zondag 10 januari 2010 14:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De rest ligt om Leerdam heen
HEERSCH!!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En meeschreeuwn met de muziek \m/
En het ligt allemaal in de buurt van Utrechtquote:
ruim begrip!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En het ligt allemaal in de buurt van Utrecht
Dat zegt mij dan weer niks.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ruim begrip!
leerdamligt naast leerbroek
Vindt ik Utrecht beter. Zou niet weten waar leerbroek exact zou liggen (ja naast leerdamquote:Op zondag 10 januari 2010 14:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ruim begrip!
leerdamligt naast leerbroek
Dan ga je dat halenquote:Op zondag 10 januari 2010 15:26 schreef STTSJT het volgende:
Das fijnHeb dr ook wel zin aan (cafetaria) maar jah
Cafetariaquote:Op zondag 10 januari 2010 15:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga eten!
En das direct het probleem, heb geen zin om er na toe te gaan en ze bezorgen ook nietquote:
Ik heb net een broodje knakworst gehad en hoorde net dat dat mn avondeten was. Geen cafetaria meer dusquote:
Aaahquote:Op zondag 10 januari 2010 16:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb net een broodje knakworst gehad en hoorde net dat dat mn avondeten was. Geen cafetaria meer dusEn ik heb zo'n honger
Nu in de auto terug.
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb net een broodje knakworst gehad en hoorde net dat dat mn avondeten was. Geen cafetaria meer dusEn ik heb zo'n honger
Nu in de auto terug.
Nee, want ik zit nog in de autoquote:Op zondag 10 januari 2010 16:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Aaahheb je inmiddels al wat (meer) kunnen eten?
Ik ga gewoon eisen dat er nog wat van de cafetaria komt voor mijquote:Op zondag 10 januari 2010 16:49 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Misschien dat er onderweg nog gestopt word?
Ja, ze gaan als verassing naar de Mc!!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:49 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Misschien dat er onderweg nog gestopt word?
Kindermenuquote:Op zondag 10 januari 2010 16:52 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, ze gaan als verassing naar de Mc!!
Mijn ouders en eten bij de Mcquote:Op zondag 10 januari 2010 16:52 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, ze gaan als verassing naar de Mc!!
Dan ga je naar de Shell, hebben ook niet te vreten verse broodjes.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn ouders en eten bij de Mc
Vlaquote:Op zondag 10 januari 2010 17:06 schreef Samzz het volgende:
Boooooh, ik lig al de hele dag in bed. En nu gaat m'n maag knorren... Kijken hoelang ik het binnen houd.
Bouillon drinken.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:06 schreef Samzz het volgende:
Boooooh, ik lig al de hele dag in bed. En nu gaat m'n maag knorren... Kijken hoelang ik het binnen houd.
Marko gaat ze op een webpagina zetten. Ik heb de mijne al doorgemaildquote:
Succesquote:Op zondag 10 januari 2010 17:17 schreef Samzz het volgende:
Ik ga eens kijken of ik tomatensoep binnen houd![]()
Heb je t al op of ?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:17 schreef Samzz het volgende:
Ik ga eens kijken of ik tomatensoep binnen houd![]()
Op FOK! ?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb al geen honger meer. Heb net even geslapen in de auto tot mn broertje begon te kutten. Bijna thuis, dan kan ik de foto's erop zetten
Oke, straks krijg je t wel weerquote:Op zondag 10 januari 2010 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb al geen honger meer. Heb net even geslapen in de auto tot mn broertje begon te kutten. Bijna thuis, dan kan ik de foto's erop zetten
Ja, en voor nu gaat het goedquote:
Thuisquote:
quote:
Die 's werken.quote:Ik ben serieus echt benieuwd naar de foto's... Waar blijft Marko
Jij hebt er echt veel gemaakt he.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thuis
Nee, op mn pc, en dan ze doorsturen naar Marko
Jaquote:Op zondag 10 januari 2010 17:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij hebt er echt veel gemaakt he.
Stuur je dan wel een linkje?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja
Maar ik denk dat ik niet ga wachten op Marko, en ze op mn eigen webpagina zet
Mooi, zou niet fijn zijn als alles er weer uit gingquote:Op zondag 10 januari 2010 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en voor nu gaat het goed
Ik ben serieus echt benieuwd naar de foto's... Waar blijft Marko
Al klaar?quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Allen
Wát een feest was het gisteren
Selma, nogmaals bedankt voor alles!
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Allen
Wát een feest was het gisteren
Selma, nogmaals bedankt voor alles!
Hou je alles nog binnen?quote:
Ja, maar goed, soep ligt ook niet zo zwaar op de maag. Gelukkigquote:
En ze hebben ook nog ons strooizout gejatquote:Op zondag 10 januari 2010 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar goed, soep ligt ook niet zo zwaar op de maag. Gelukkig
En waarom is er geen weeralarm voor Overijssel? Dan heb ik een excuus om niet naar school te gaan
Ik moet morgen nog wat presenteren, gaan de bussen wel?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
En waarom is er geen weeralarm voor Overijssel? Dan heb ik een excuus om niet naar school te gaan
Uitstekend.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van wat ik ervan begrepen heb wel.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:58 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog wat presenteren, gaan de bussen wel?
Ik heb dinsdag een assesment, waar ik ook echt keihard voor ga zakken.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:06 schreef Samzz het volgende:
Ja, assessment van SPSS waar ik flink voor ga zakken
Wageningen UR. Jij?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:07 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag een assesment, waar ik ook echt keihard voor ga zakken.
Waar zit je op school eigenlijk?
Jij staat er niet op, dus die melding komt nietquote:Op zondag 10 januari 2010 19:13 schreef Robinhoo het volgende:
Komt er een foutmelding: TEVEEL LELIJKE MENSEN OP DE FOTO ERROR 404.
pwned h!!!!!@!$!@@$$#%^@!LOLLEREINZZ!!!.
Als je al zo denkt kan het al niets worden.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:06 schreef Samzz het volgende:
Ja, assessment van SPSS waar ik flink voor ga zakken
Het was een grapje hé dat snap jequote:Op zondag 10 januari 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij staat er niet op, dus die melding komt niet
Ik maak ook een geintjequote:Op zondag 10 januari 2010 19:15 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Het was een grapje hé dat snap je
Maar je bent heel knap hoor.
Nee want ik kan jou avatar niet vergelijken met de foto'squote:Op zondag 10 januari 2010 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak ook een geintje
En jij weet niet eens wie ik ben
Mijn bad-ass-heid!quote:
dat raar ?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog NOOIT zo raar op een foto gestaan
quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Dochter van??quote:Op zondag 10 januari 2010 19:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt wat gemist jonge!quote:
Dochter van Ratelslangetje.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:31 schreef Robinhoo het volgende:
Mag ik nu de namen?En wie is Kim? Vriendin van die hosselaar?
Dochter van Selmaquote:Op zondag 10 januari 2010 19:31 schreef Robinhoo het volgende:
En Terechtquote:Op zondag 10 januari 2010 19:32 schreef Oldenzaal het volgende:
Nu baal ik echt dat ik toch niet gegaan ben!!
Beter op letten , is toch al wel vaker langsgekomen die naamquote:Op zondag 10 januari 2010 19:31 schreef Robinhoo het volgende:
quote:
Je lacht wel continuquote:
Super!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
http://s981.photobucket.com/albums/ae291/Stropdasmeisje/Tukkers%20op%20Fok-meet/?action=view¤t=DSCN6667.jpg&newest=1
Steven heeft een bierflesje bezwangerd.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:34 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
![]()
Oke nu de hamvraag :
Is er nog seks geweest?
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Steven heeft een bierflesje bezwangerd.
Wat is dat \m/ nu ?:Pquote:Op zondag 10 januari 2010 19:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoeveel foto's zijn er zonder \m/?
Ja, net als de restquote:
Whehe.quote:
Ah, die is niet tofquote:
Klopt.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:38 schreef Robinhoo het volgende:
Maar deze foto's zijn in scene gezet toch? Jullie waren allemaal stil en dronken cola hoorde ik.
Jij baalt gewoon dat je niet bent gekomenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:38 schreef Robinhoo het volgende:
Maar deze foto's zijn in scene gezet toch? Jullie waren allemaal stil en dronken cola hoorde ik.
Overdrijverdquote:Op zondag 10 januari 2010 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, die is niet tof300 onderkinnen
Ik moet trouwens zeggen, kuddo's voor Bas z'n outfit
We hebben de sjoeltafel maar in de hoek gezet.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:38 schreef Robinhoo het volgende:
Je hebt me doorquote:Op zondag 10 januari 2010 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij baalt gewoon dat je niet bent gekomen
Hij zei niet zoveel.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Steven was wel dronken
Ben jij dat?quote:
En was jij dan diegene die in Nijverdal woonde en nu in D'ter?? Want je komt me bekend voor.quote:
hehequote:Op zondag 10 januari 2010 19:40 schreef haakon het volgende:
Christiaan er staan mooie gifjes op de eerste pagina ;p
Ook dat kloptquote:Op zondag 10 januari 2010 19:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En was jij dan diegene die in Nijverdal woonde en nu in D'ter?? Want je komt me bekend voor.
ja dit gaat inderdaad te furquote:Op zondag 10 januari 2010 19:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar uhm, we moeten eigenlijk alle \m/'s vervangen door peace-signs, en alle bierflesjes veranderen in cola
Dan ken ik je wel ja. Van gezicht that is.quote:
Haha, zou best kunnenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan ken ik je wel ja. Van gezicht that is.
QFT.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:46 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat we dit binnenkort moeten herhalen
Nee, de wereld draaide nog steeds niet.quote:
QFT.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:46 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat we dit binnenkort moeten herhalen
Jij mij trouwens ook wel.. Haha.quote:
W00t. Maar ik heb bijna die rooie golf daar aangetikt. Dus dat heft elkaar op.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens hebben Marko, Justin en ik nog ruim een half uur in de kou gestaan omdat Justin's auto niet wou starten vanmiddag
Hug.quote:
Hebben je kameraden nog een dronken toestand foto gemaakt?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:50 schreef haakon het volgende:
Ik was gister wel dronken, nog van de fiets geflikkerd
Zometeen of woensdag komt ze t officieel uitmaken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |