Stttt foutjequote:
Moet je ff komen helpen hahaquote:
O en terugquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:25 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kally ff een nieuwjaarskus, beetje laat maar gemeend
Ja had bij post 201 al een nieuw topic gemaaktquote:
Hebben jullie de stream van Vlemmix open staan? kreeg gister een melding dat de chat lekt (??) en dat je na een paar uur moest verversen, zoiets stond er te lezenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee Dtje ligt niet aan jou ik heb het ook zo traag als dikke ...... echt pag. verversen doet ie lang over.
Geeft niets, jij bent een vrouwquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja had bij post 201 al een nieuw topic gemaakt
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:34 schreef D. het volgende:
Ik denk dat het door als die foto's komt, maar in dit topic is ie weer sneller
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hebben jullie de stream van Vlemmix open staan?
Ik ook maar vandaag nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hebben jullie de stream van Vlemmix open staan? kreeg gister een melding dat de chat lekt (??) en dat je na een paar uur moest verversen, zoiets stond er te lezen
Gelukkig welquote:
Ik wel voor de chatquote:
Dat wist ik alquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:37 schreef Laysa het volgende:
man man man ik gloei van trots...mn paps staat vermeld op wikipedia![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:37 schreef Laysa het volgende:
![]()
gewoon mooi vooruitziende blik van jequote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja had bij post 201 al een nieuw topic gemaakt
das wel leuk ja, al ligt t natuurlijk wel aan de context waarbinnenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:37 schreef Laysa het volgende:
![]()
Ik voorzie nu al dat ook dit topic straks dicht zal zijn, maar ik wacht nog maar ff met een nieuwe openenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:38 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon mooi vooruitziende blik van je
Ja. dit stond er,quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:35 schreef KRIBBET het volgende:
Hebben jullie de stream van Vlemmix open staan? kreeg gister een melding dat de chat lekt (??) en dat je na een paar uur moest verversen, zoiets stond er te lezen
maar zij voorzag ook al dat ze de vorige zou sluitenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik voorzie nu al dat ook dit topic straks dicht zal zijn, maar ik wacht nog maar ff met een nieuwe openen
Jij blij dat je binnen zitquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
navond! omdat mijn straat soort van grenst aan een weiland (loopt een straat paralel aan het weiland, daar sluiten wij op aan) waait het als een gek nu door de straat.sneeuw dan hè. oi.
quote:
ik heb de chat gewoon via mirc open als ik erop zitquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja. dit stond er,
De chat lekt geheugen, bij lang gebruik kan het zijn dat het geheugen van je computer vol raakt.
Het is daarom aan te raden om na 2/3 uren kijken of chatten even de page te vernieuwen
Ze zat vast gewoon op post 299 te wachtenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:40 schreef gomi het volgende:
[..]
maar zij voorzag ook al dat ze de vorige zou sluiten
Ja, want ik zocht op jouw naam toenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
en dat zeg je dan niet even
en hoe weet je dat dat mijn paps is??? of staat mijn voornaam ergens?
Ja dat was hetquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:40 schreef gomi het volgende:
[..]
maar zij voorzag ook al dat ze de vorige zou sluiten
Jaaaa die tekst! Was ik nog niet eerder tegengekomenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja. dit stond er,
De chat lekt geheugen, bij lang gebruik kan het zijn dat het geheugen van je computer vol raakt.
Het is daarom aan te raden om na 2/3 uren kijken of chatten even de page te vernieuwen
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, want ik zocht op jouw naam toen
En ik wist niet dat jij dat niet wist
ik google niet elke dag mezelf of mijn vaderquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, want ik zocht op jouw naam toen
En ik wist niet dat jij dat niet wist
Linkjequote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:37 schreef Laysa het volgende:
![]()
Morgen pas? Dan hoef ik vanavond niet meer te kijken dusquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:43 schreef Anniebab het volgende:
D. tis weer lekker glad in a'dam, door dat vers laagje sneeuw, wordt morgen laccchhhu man..![]()
O, en de "fiets '" staat er nog steeds, was dus wel geleend''.
Ik ook niet, alleen toen ik je hyves niet kon vindenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik google niet elke dag mezelf of mijn vader
gewoon Laysa Laysa tochquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neuh mijn complete naam hoeft niet bekend te worden hier op fok
"Nou, vanavond is volgens mij ook wel de moeite waard maar stuk rustiger natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Morgen pas? Dan hoef ik vanavond niet meer te kijken dus
Zullen we aangifte doen bij de politie, dan wordt die fiets opgehaald
Ik geloof er niets van neequote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
"Nou, vanavond is volgens mij ook wel de moeite waard maar stuk rustiger natuurlijk.
Vanochtend man, toen viel er een zo mooi, geloof je niet,
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:48 schreef remlof het volgende:
En ik maar F5'en op http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics - had al bijna "[RLS SC # 487] Waar Kally verzaakt" geopend
Daarom F5 ik gewoon in RLSquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:48 schreef remlof het volgende:
En ik maar F5'en op http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics - had al bijna "[RLS SC # 487] Waar Kally verzaakt" geopend
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen toen ik je hyves niet kon vinden
Ik F1 lieverquote:
Ik ben niet van de lama's, die spugenquote:
Ja, da's nergens voor nodigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben niet van de lama's, die spugen
Psies, ga je heel braaf naar ze kijken achter dat hek, spugen ze op jequote:
quote:
Dus eerst iets melden en dan blijkt het een dooie musquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neuh mijn complete naam hoeft niet bekend te worden hier op fok
Goed, zonder al te schunnig te zijn, dat is niet de manier bij mij hoorquote:
ja 69 F'jes op je toetsenbordquote:
Bij mij ook niet, maar bij hen die van zichzelf niet nat genoeg zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed, zonder al te schunnig te zijn, dat is niet de manier bij mij hoor
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Een 69 tussen een marmot en een lama die spuugt om de boel vochtig te houden?![]()
Slaap ik?
Heb jij ze geteld? Want ik doe het niet hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Uiteraard, ik post toch niet zomaar ietsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb jij ze geteld? Want ik doe het niet hoor
Dat weet ik nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteraard, ik post toch niet zomaar iets
Meer als in: heb ik een nachtmerrie.quote:
Pussssssssssssquote:
Ja dat snap ikquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Meer als in: heb ik een nachtmerrie.
Ja dat zeg jij, maar hoe moet ik dat nou wetenquote:
Als het maar koud isquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
hoezo wil je mn sixpackje voelen dan?
Huh? Oja, daar zit je buikquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
hoezo wil je mn sixpackje voelen dan?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow daar wil ik gewoon een flink two pack
Ik heb hier ook nog wat whiskey in de flesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:42 schreef Kally het volgende:
Anyways ik ga even wat te drinken pakken
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou, ik rook bij gelegenheid.
Feestjes, en soms savonds eentje of twee,maar ik ben geen steevaste roker.
En als ik rook is t marlboro Light.Is je beeld van me nu in duigen gevallen Teun??
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:53 schreef gomi het volgende:
[..]
en wat gooi je bij die marlboro Light?
beetje weed? of ben je meer van de hasj?
Dat zei ik, je bent zo puur als een glasaalquote:
En wat is het eten geworden?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat zei ik, je bent zo puur als een glasaal
Bruine boterham, met veel pijn en moeite. Weg gespoeld met een glas melk.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zit er over te denken om nog even de polder of het bos in te rijden, ik heb eigenlijk geen rust in m'n kont. Het is te mooi buiten om binnen te zitten
Dat vraag je aan mij? Ben een eeuwigheid niet geweestquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bruine boterham, met veel pijn en moeite. Weg gespoeld met een glas melk.
Weet jij misschien waar Pietje zit? Al die moderators hier laten de boel de boel tegenwoordig.
Ja en Ja, ik weet het. Waar was je eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat vraag je aan mij? Ben een eeuwigheid niet geweest
Gewoon thuis, druk met van alles en nog watquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja en Ja, ik weet het. Waar was je eigenlijk?
Je kunt beter snert eten en de stengel stengel latenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:05 schreef D. het volgende:
*soepstengel eet
Ik heb geen snert in huis, wel soepstengelsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt beter snert eten en de stengel stengel laten
De sjet daar lekker opvrolijken...dat moet je doen....vinden ze fijnquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:14 schreef Copycat het volgende:
Ik ben gefascineerd door StudioVlemmix. Wat te doen?
Gewoon doorgaan, zag net je topic..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:14 schreef Copycat het volgende:
Ik ben gefascineerd door StudioVlemmix. Wat te doen?
Hi, my name is Cc and I'm a Studio Vlemmix addict.quote:
plz, doe iets. die chat gaat niet goed zoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
De sjet daar lekker opvrolijken...dat moet je doen....vinden ze fijn
Pffff allemaal groupiesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:17 schreef gomi het volgende:
[..]
plz, doe iets. die chat gaat niet goed zo
volgens begonnen, en rond de bar hangen is hoofdmoot in de programmeringquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:18 schreef D. het volgende:
Is SV al officeel begonnen dan? Of zitten Dot en consorten daar gewoon nog te barhangen?
o ik zie het al tis hopeloos verlorenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hi, my name is Cc and I'm a Studio Vlemmix addict.
En mensen kijken daar naar?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:20 schreef gomi het volgende:
[..]
volgens begonnen, en rond de bar hangen is hoofdmoot in de programmering
Het is zo surrealistisch, als je in een bepaalde vibe of zo zit. En die heb ik. Te veel en te vaak.quote:
woesdag ga ik wel ff kijken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is zo surrealistisch, als je in een bepaalde vibe of zo zit. En die heb ik. Te veel en te vaak.
Er gebeurt geen flikker, maar iedereen is hard aan het werk. Zeggen ze. En woensdag is de liveshow van Jaap, geïmproviseerd en wel en daar is nog niks voor in kannen en kruiken. En niemand die iets doet.
Behalve Alsido, de huisneger.
Vanaf morgen gaan ze toch mensen nomineren en dan mogen de kijkers ze eruit stemmenquote:
Maar er is toch geen wedstrijdelement, zoals bij de 'echte' RLS'en?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is zo surrealistisch, als je in een bepaalde vibe of zo zit. En die heb ik. Te veel en te vaak.
Er gebeurt geen flikker, maar iedereen is hard aan het werk. Zeggen ze. En woensdag is de liveshow van Jaap, geïmproviseerd en wel en daar is nog niks voor in kannen en kruiken. En niemand die iets doet.
Behalve Alsido, de huisneger.
Mensen eruit? Dus Dottey en Mera kunnen we weg stemmen? En JV zelf ook?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vanaf morgen gaan ze toch mensen nomineren en dan mogen de kijkers ze eruit stemmen
Jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:29 schreef D. het volgende:
Maar er is toch geen wedstrijdelement, zoals bij de 'echte' RLS'en?
Dus eigenlijk is het gewoon een willekeurige cam, waar mensen op te zien zijn die graag bekeken willen worden?
Namen ken ik niet maar de eerste die eruit moet, moet in zijn/haar blootje een rondje schaatsen waarna ze opgewarmd worden door Vlemmix.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen eruit? Dus Dottey en Mera kunnen we weg stemmen? En JV zelf ook?
dit is in t kader van tt?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Namen ken ik niet maar de eerste die eruit moet, moet in zijn/haar blootje een rondje schaatsen waarna ze opgewarmd worden door Vlemmix.
We kunnen vanaf morgen naar 0900 nummers bellen
Tja, dat was DGK ook, daar zag ik de lol ook niet van in, maar dat trok ook kijkersquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:32 schreef Copycat het volgende:
Het is zo absurd.
Met die stoffige lampquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Ze zijn nog bezig met de voorbereidingen van StudioVlemmix dat 1 november de lucht in zou gaan ... maar in het water viel.
En ze doen niks!
Maar dan gaan ze wel dingetjes doen die de streamer leuk zou moeten vinden. Of ruzie maken met users via de chat. Het is zo absurd.
Voorzichtigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:38 schreef KRIBBET het volgende:
Voordat de sneeuwstorm losbarst maar even de honden uitlaten
Welcome Ccquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoi newbie, heb je je tieten al gepost?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Altijdquote:
Reclamequote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:35 schreef debuurvrouw het volgende:
op sbs 6 zijn grappige filmpjes Briljante doodssmakken weer![]()
ja, het blijft SBS hè.quote:
Beetje laat, maar zeker niet minder gemeend: Slaap lekker A'tjequote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:11 schreef Laysa het volgende:
kijk.....nu moet ik gaan slapen![]()
trusten lieve mensen![]()
Is het met die oud voetballer Kraay Jr?quote:
jupsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is het met die oud voetballer Kraay Jr?
Het is toch ongelooflijk dat deze mensen de winnaars waren van de spermacellenracequote:
Nouja, de cellen zwemmen maar, die zijn allemaal dom.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is toch ongelooflijk dat deze mensen de winnaars waren van de spermacellenrace
Ik heb er ook altijd 'wat' inquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat zijn ze toch aantrekkelijk, mannen met gel in hun haar.
[ afbeelding ]
Die kunnen we er wel bij rekenen maar je ziet mensen dingen doen waar je van te voren al weet dat het misgaatquote:
En benen in bochten liggen die ik niet graag nadoe. Maar die met die wasbeer was echt geweldigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die kunnen we er wel bij rekenen maar je ziet mensen dingen doen waar je van te voren al weet dat het misgaat
is het een herhaling van eerder deze avond?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En benen in bochten liggen die ik niet graag nadoe. Maar die met die wasbeer was echt geweldig
Dan denk ik jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
is het een herhaling van eerder deze avond?
We waren aan het zappen en we stopte ff toen we een wasbeer door een kattenluikje zagen komen
Gewoon millimeteren tot coupe navy, dan heb je nooit last.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er ook altijd 'wat' in
Niet om het te stylen, maar meer omdat ik anders een ragebol op mijn hoofd heb
Die was echt leukquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En benen in bochten liggen die ik niet graag nadoe. Maar die met die wasbeer was echt geweldig
Trustequote:
Ik doe nog een laatste lang haar pogingquote:Op zondag 10 januari 2010 00:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gewoon millimeteren tot coupe navy, dan heb je nooit last.
Het wordt al wat dunnerquote:
Paar weken geleden zag ik het eerste grijze haartje bij mijn slaapquote:
Oh, die heb ik ook al een paar ontdekt (en verwijderd) hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Paar weken geleden zag ik het eerste grijze haartje bij mijn slaap![]()
Leef met je mee
Hij zit me daar best, met blond haar valt het niet zo op en eigenlijk zal het me een zorg zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 01:27 schreef D. het volgende:
[..]
Oh, die heb ik ook al een paar ontdekt (en verwijderd) hoor
Mijn vrouw heeft ook bovenop 1 plukje (20 haren ofzo) die al tig jaar grijs zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 01:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij zit me daar best, met blond haar valt het niet zo op en eigenlijk zal het me een zorg zijn![]()
Mijn vrouw kreeg haar eerste grijze haren op haar 16de alDan is haarverf toch wel een uitvinding
http://www.terena.org/~visser/webcam-hd.phpquote:Op zondag 10 januari 2010 01:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik verveel me en ik wil nog niet naar bed.
Jij in de sc? Sinds wanneer?quote:Op zondag 10 januari 2010 00:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gewoon millimeteren tot coupe navy, dan heb je nooit last.
quote:Op zondag 10 januari 2010 07:04 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen, zo maar eens slapen.![]()
Op zo'n achterlijk tijdstip zou manu wakker zijn.
Nou je het zegt, ik heb wel zin in pizzaquote:Op zondag 10 januari 2010 01:45 schreef liesje1979 het volgende:
Tvp.
Nu je het zegt, waar is Manu geblevenquote:Op zondag 10 januari 2010 07:04 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen, zo maar eens slapen.![]()
Op zo'n achterlijk tijdstip zou manu wakker zijn.
Oi Kribbet, wist je dat nog niet?quote:Op zondag 10 januari 2010 10:55 schreef KRIBBET het volgende:
Nu je het zegt, waar is Manu geblevenOf haal ik oude wonden open
Oef againquote:Op zondag 10 januari 2010 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oi Kribbet, wist je dat nog niet?
Ga maar even zitten:
[IM] Manu, deze is voor jou.
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oi Kribbet, wist je dat nog niet?
Ga maar even zitten:
[IM] Manu, deze is voor jou.
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weet even niet wat ik moet zeggen, kende hem alleen uit de BB serie en we hebben veel gelachen als hij weer een ban kreeg.
Dit is echt kut
Ja, dat valt je even heel rauw op je dak dan.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:08 schreef KRIBBET het volgende:
Weet even niet wat ik moet zeggen, kende hem alleen uit de BB serie en we hebben veel gelachen als hij weer een ban kreeg.
Dit is echt kut
In Groningen is het een probleem en het sneeuwt nog steeds.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:16 schreef Deisyy het volgende:
Zijn hier nog mensen uit de buurt van Assen?
Zijn de wegen daar een beetje begaanbaar?
Hier ook een flink pak sneeuw extra en er komt nog meer aan volgens mij. En sneeuwduinen zijn gaaf! Toe buuf, maak eens mooie foto'squote:Op zondag 10 januari 2010 13:15 schreef debuurvrouw het volgende:
middag!
euh, hier wel sneeuwduinen hoor. En ook weer minstens 10 cm sneeuw erbij.Maar zo wel ff lekker naar buiten.
Het kan bijna niet anders dat de b-wegen die daar haaks op de wind lagen niet of bijna niet begaanbaar zijn. Dat kon je gistermiddag al zien, dat zich daar sneeuw ophoopte.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:16 schreef Deisyy het volgende:
Op de ANWB-site staat het volgende:quote:Op zondag 10 januari 2010 13:16 schreef Deisyy het volgende:
Ja hoi, blijf maar thuis.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:16 schreef Deisyy het volgende:
Dat is wel slim. Snelweg is vast wel te doen maar het blijft hier maar sneeuwen.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:29 schreef Deisyy het volgende:
Donald moet morgen een cursus geven in Drente, hij heeft net maar een hotel geboekt in de buurt daar zodat hij er vanavond alvast op zijn gemak heen kan rijden.
Ik blijf lekker hier, maar ik stuur Donald wel die kant opquote:
Laat hem voorzichtig doen. Als er wat is, pm me en dan ga ik hem redden.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik blijf lekker hier, maar ik stuur Donald wel die kant op
Tank vol, deken en schep mee, flink drinken en eten, mobiele telefoon (wat een uitkomst toch zo'n ding) en dan is het een leuk avontuur.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik blijf lekker hier, maar ik stuur Donald wel die kant op
En doe je Uggs eronder aanquote:Op zondag 10 januari 2010 13:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Laat hem voorzichtig doen. Als er wat is, pm me en dan ga ik hem redden.
[ afbeelding ]
Met in mijn andere hand een sneeuwschep uiteraard anders is het raar.
Ik las net ergens dat sommige snelwegen ook onbegaanbaar zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 13:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is wel slim. Snelweg is vast wel te doen maar het blijft hier maar sneeuwen.
Ja, goed idee en nog een lekkere warme muts op! Je hebt maar zo een kou te pakken met dit weer.quote:
*Trekt badpak vast aanquote:Op zondag 10 januari 2010 13:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik las net ergens dat sommige snelwegen ook onbegaanbaar zijn
Ik las op rtv Drente dat het allemaal goed te doen was.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik las net ergens dat sommige snelwegen ook onbegaanbaar zijn
quote:
quote:Naast weeralarm ook waarschuwing sneeuwval
DE BILT - Naast het weeralarm dat het KNMI zondag verlengde voor het noorden van het land, waarschuwt het weerinstituut ook voor „meer sneeuwval” elders in het land. Dat maakte een woordvoerder bekend..
Het weeralarm voor sneeuwjacht gold sinds zaterdagavond voor de provincies Friesland, Groningen, Drenthe en Noord-Holland. Het KNMI schrapte zondagochtend de provincie Drenthe van dit lijstje.
Op veel plekken in het noorden van het land is het glad en zijn er door de wind sneeuwduinen ontstaan. Enkele snelwegen zijn hierdoor niet meer berijdbaar, meldde de ANWB eerder.
Gaaf!quote:
Waarom ga je niet met hem mee? Leuk man, zo'n ritje, dat maak je misschien wel nooit meer mee. En je hebt Noek als achtervang op driekwart van de reisquote:Op zondag 10 januari 2010 13:42 schreef Deisyy het volgende:
Ach, zoals je zei met een beetje proviand en een dekentje wordt het misschien nog spannend.
Omdat ik morgen zelf moet werken en ik haat koude auto's.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom ga je niet met hem mee? Leuk man, zo'n ritje, dat maak je misschien wel nooit meer mee. En je hebt Noek als achtervang op driekwart van de reis
Oh dan mag je hem kopen voor een symbolisch bedrag en zelfs dan voel je je nog genaaid.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kwait nait, Oost Grunningen, vast niet meer als een apendaalder.
Dat is eng. Misschien wordt je wel een bedevaartsoord!quote:Op zondag 10 januari 2010 13:48 schreef Deisyy het volgende:
Over panda's gesproken, ik dacht dat mijn make-up was uitgelopen, maar het bleek een bloedblaar cq. -uitstorting te zijn vlak naast mijn oog, niet zo groot dat niet, maar wel gek, want ik heb geen idee hoe ik eraan kom.
Teveel kijken naar mooie mannen doet adertjes knappenquote:Op zondag 10 januari 2010 13:48 schreef Deisyy het volgende:
Over panda's gesproken, ik dacht dat mijn make-up was uitgelopen, maar het bleek een bloedblaar cq. -uitstorting te zijn vlak naast mijn oog, niet zo groot dat niet, maar wel gek, want ik heb geen idee hoe ik eraan kom.
Maar dan wel lopend hoor, want dat hoort bij bedevaarten, op blote voeten ook nog volgens mijquote:Op zondag 10 januari 2010 13:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is eng. Misschien wordt je wel een bedevaartsoord!Dan komt Drenthe naar je toe deze zomer!
Ja en ondertussen spuit het bloed uit je handen en ogen maar blijf je ze wel zegenen. Blijf je daar zitten met een tuin vol rolstoelschroot want iedereen loopt weer!quote:Op zondag 10 januari 2010 13:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan wel lopend hoor, want dat hoort bij bedevaarten, op blote voeten ook nog volgens mij![]()
En dan ga ik op een stoel in de voortuin, lekker in het zonnetje met iedereen aan mijn voeten.
Doe dan maar weer één of ander logoquote:Op zondag 10 januari 2010 13:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Teveel kijken naar mooie mannen doet adertjes knappen
JA!quote:
Mijn buurman verzamelt van alles dus die laat ik het schroot wel afvoeren tesamen met de lege pakken tomatensap en van de opbrengst ga ik volgende winter overwinteren in een warm land waar geen sneeuwduinen zijn en ze ze ook niet beloven.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en ondertussen spuit het bloed uit je handen en ogen maar blijf je ze wel zegenen. Blijf je daar zitten met een tuin vol rolstoelschroot want iedereen loopt weer!Oh man, en dat voor maar 100 euro p.p.!
Oh yuk, heb je echt zo'n malle Pietje naast je wonen? Zo'n eentje waar de NCRV met liefde een documentaire over wil maken? Dat deed de NCRV altijd, iemand hoefde maar een psychisch tikje te hebben en hop, camera erop. Mijn moeder vond het gewééééldig, die crap!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn buurman verzamelt van alles dus die laat ik het schroot wel afvoeren tesamen met de lege pakken tomatensap en van de opbrengst ga ik volgende winter overwinteren in een warm land waar geen sneeuwduinen zijn en ze ze ook niet beloven.
Mijn oma was zo christeljk die had niet eens een gids, laat staan een tv. Zij heeft met alle haar kracht en spataderen haar halve gezin mee de christelijkheid ingesleept, het moge duidelijk zijn dat mijn moeder niet bij de helft hoorde.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh yuk, heb je echt zo'n malle Pietje naast je wonen? Zo'n eentje waar de NCRV met liefde een documentaire over wil maken? Dat deed de NCRV altijd, iemand hoefde maar een psychisch tikje te hebben en hop, camera erop. Mijn moeder vond het gewééééldig, die crap!Ik heb tot aan mijn 11e gedacht dat Omo, Pepsi, Dreft etc. christelijk was omdat we de NCRV-gids hadden dus alle merken in ons huis zouden dan wel christelijk zijn.
![]()
Later bleken wij ook niet christelijk te zijn maar mijn oma wel en die betaalde de gids. Hmmm, best raar allemaal.
Nog steeds koop ik geen Omo want ik vind het zo Rouvoet.
Dochter?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:33 schreef Deisyy het volgende:
En de boodschappenbrief voor deze week is weer gemaakt![]()
Ik heb wederom een verjaardag te vieren deze week.
Ja! 18 wordt zequote:
Volgens buienradar sneeuwde het aardig daar bij jou in het noorden en toch klink je aardig blij.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Helleu. nou lekker man! niet echt spectaculaire sneeuwduinen, maar toch leuk. Geen fototoestel mee want je weet maar niet wat je tegenkomt en het zou toch zonde zijn als ik er op zou vallen ofzo.
Maar mijn minimaal dertig heb ik ruim gehaald voor vandaag.
Neuh, om 13u was ik er al uitquote:
Ach nee, je kan trots zijn op een prachtige dochterquote:Op zondag 10 januari 2010 16:10 schreef Deisyy het volgende:
Ja! 18 wordt ze![]()
En wat maakt dat van mij?
Een oud wijf
Pietje, das liefquote:Op zondag 10 januari 2010 16:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, om 13u was ik er al uit.
[..]
Ach nee, je kan trots zijn op een prachtige dochter. Gaat ze autorijden
?
30 minuten bewegenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens buienradar sneeuwde het aardig daar bij jou in het noorden en toch klink je aardig blij.
Ik wil geen sneeuw meer, alleen maar extreme sneeuw met sneeuwduinen in de straat en dat ik mijn voordeur opendoe en de sneeuw naar binnen valt.
Welke 30 heb je gehaald? 30 m sneeuwruimen, 30 km hardlopen?
Hast du spass gehabt?quote:
Mooi moment, zenuwachtigquote:Op zondag 10 januari 2010 16:20 schreef Deisyy het volgende:
En ja! Donderdag om 10 uur staat de lesauto voor en heeft ze haar eerste rijles!
ik hoop dat ze met haar voetjes bij de pedalen kan, ze is niet zo groot
nadat ik mn niet benaderbare blik op had gezet heb ik wel lekker gesportquote:Op zondag 10 januari 2010 16:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hast du spa gehabt?
Ik ben ik duitse stemming want ik eet Wikinger Topf
Aw en het ook nog voetjes noemen.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pietje, das lief![]()
En ja! Donderdag om 10 uur staat de lesauto voor en heeft ze haar eerste rijles!
ik hoop dat ze met haar voetjes bij de pedalen kan, ze is niet zo groot
Die vindt zichzelf cool, en dat is absoluut niet coolquote:Op zondag 10 januari 2010 16:25 schreef Laysa het volgende:
Dr was trouwnes een vent in de sportschool en die zat met zn zonnebril op te fietsen....Is misschien wel een idee....Cool en niet benaderbaar
![]()
Misschien moet je "niet benaderbaar" wijzigen in "mysterieus", dat wil ook nog wel eens werkenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
nadat ik mn niet benaderbare blik op had gezet heb ik wel lekker gesport...alleen mn blik werkte nie
Het was ook een tjappie, maar besides that...tegen hem zat niemand aan te pratenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die vindt zichzelf cool, en dat is absoluut niet cool.
Bijna 18 en nog steeds schoenmaat 36, al sinds haar 13e maat 36. Je wilt niet weten hoeveel schoenen ze heeftquote:
Hier ook één maar dat is een hele dikke homo die net z'n ogen heeft laten doen. Die hoef je niet te benaderen want die benadert jou wel. Hooooooiiiii meeeeeeiiiiiiiiiiid! En dan doet die snel zijn bril af want AANDACHT!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:25 schreef Laysa het volgende:
Dr was trouwnes een vent in de sportschool en die zat met zn zonnebril op te fietsen....Is misschien wel een idee....Cool en niet benaderbaar
![]()
Die hoor ik al heel mn leven...ooooo je kijkt zo mysterieus...en ikke dan van Huh?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je "niet benaderbaar" wijzigen in "mysterieus", dat wil ook nog wel eens werken
Heb je in die 3 minuten wel een te coole foto gemaaktquote:Op zondag 10 januari 2010 16:28 schreef Gert het volgende:
Leuk met je stoere zoontje van 3 een sneeuwpop maken. Na vijf minuten (en da's nog naar boven afgerond): "Ik wil naar binnuuuuh.. ik heb het kouuuuud."![]()
Zo koud is het hier helemaal niet. Maar de sneeuw blijft wel mooi liggen. Vind het toch wel weer móói hoor!
(hier was het de afgelopen dagen niet zo wit als elders in het land).
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Hier ook één maar dat is een hele dikke homo die net z'n ogen heeft laten doen. Die hoef je niet te benaderen want die benadert jou wel. Hooooooiiiii meeeeeeiiiiiiiiiiid! En dan doet die snel zijn bril af want AANDACHT!En dan weer geschokt kijken van,' wat hebben ze met jou gedaan, jongen toch??'
![]()
Ai, pijnlijk herkenbaar! Waarom moet je nu weer direct op de man spelenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
je hebt ook mensen die serieus alleen maar koffie drinken...een heel uur lang en dan gaan ze weer naar huis
....of van die tjappies van 17 jaar echt die dan heel stoer gewichten proberen te heffen en ze dan niet omhoog krijgen...de gewichten that is...dat andere hoef ik heul niet te weten
.....
Daar moeten ze eigenlijk een stream van maken ja. Leuk pluimage daar. Nu valt het bij ons wel mee qua coole gasten want zo hangen er bijvoorbeeld geen spiegels in het sportgedeelte en dat schijnt toch veel uit te maken.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
je hebt ook mensen die serieus alleen maar koffie drinken...een heel uur lang en dan gaan ze weer naar huis
....of van die tjappies van 17 jaar echt die dan heel stoer gewichten proberen te heffen en ze dan niet omhoog krijgen...de gewichten that is...dat andere hoef ik heul niet te weten
.....
Als ik mijn gewicht-oefeningen doe kijk ik richting de hal waarin de losse gewichten liggen (met enorme wandspiegel). De ergste hebben een volledig strak pak aan, en dan van die beschermdingen om de handenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Daar moeten ze eigenlijk een stream van maken ja. Leuk pluimage daar. Nu valt het bij ons wel mee qua coole gasten want zo hangen er bijvoorbeeld geen spiegels in het sportgedeelte en dat schijnt toch veel uit te maken.
Dus ik kan gewoon naar de sportschool? Dan laat ik dat 10% sporten gewoon zitten!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ik mijn gewicht-oefeningen doe kijk ik richting de hal waarin de losse gewichten liggen (met enorme wandspiegel). De ergste hebben een volledig strak pak aan, en dan van die beschermdingen om de handen. Ze doen ongeveer 10% van de tijd aan daadwerkelijk sporten, de rest is 'cool' doen.
Mijn broer was ook zo'n spier op 2 benen en die was ook zo blij met zichzelf. En dan steeds voelen of die tiet er nog zit. WALCHELIJK!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ik mijn gewicht-oefeningen doe kijk ik richting de hal waarin de losse gewichten liggen (met enorme wandspiegel). De ergste hebben een volledig strak pak aan, en dan van die beschermdingen om de handen. Ze doen ongeveer 10% van de tijd aan daadwerkelijk sporten, de rest is 'cool' doen.
Dee ik jou wel introduceren....kan ik voort gratisquote:Op zondag 10 januari 2010 16:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus ik kan gewoon naar de sportschool? Dan laat ik dat 10% sporten gewoon zitten!
Gewoon wat lam op die fiets hangen en via de spiegel de dames bekijken! Daar zijn de spiegels voor!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:51 schreef Laysa het volgende:
Pff die spiegels ja....en het ergste is dat ik ook wel oefeningen moet doen voor die spiegel en dan mn houding moet checken want ...niet recht genoeg blablablas en ik zie dan alleen maar dat mn haar stom zit
whahaha das wel grappig jaquote:Op zondag 10 januari 2010 16:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn broer was ook zo'n spier op 2 benen en die was ook zo blij met zichzelf. En dan steeds voelen of die tiet er nog zit. WALCHELIJK!Daar hebben we bij ons geen last van gelukkig. Wel van mannen met bewijsdrang hoor maar die krijg ik tot nu toe allemaal kapot. Dat begint de les altijd schreeuwend en vervolgens worden ze steeds stiller. Ik noem ze dan ook zoet en geef ze een sticker.
Of dat je mascara je een sad panda maakt. Ik zie dat dan altijd achteraf.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:51 schreef Laysa het volgende:
Pff die spiegels ja....en het ergste is dat ik ook wel oefeningen moet doen voor die spiegel en dan mn houding moet checken want ...niet recht genoeg blablablas en ik zie dan alleen maar dat mn haar stom zit
nee...daar zijn de weerspiegelende ramen voorquote:Op zondag 10 januari 2010 16:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon wat lam op die fiets hangen en via de spiegel de dames bekijken! Daar zijn de spiegels voor!
Ik heb al een sportkaart! Ik ben één van die gasten die pietje beschreef, maar dan zonder het sporten!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dee ik jou wel introduceren....kan ik voort gratis
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Of dat je mascara je een sad panda maakt. Ik zie dat dan altijd achteraf.
Oi....ga sporten man...das goed voor jequote:Op zondag 10 januari 2010 16:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb al een sportkaart! Ik ben één van die gasten die pietje beschreef, maar dan zonder het sporten!
Naar de schaars geklede hupsende studentes kijken is ook prima voor de bloedsomloop!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oi....ga sporten man...das goed voor je
Ik dus wel, vanmorgen nog, maar het bleek bloed, ja echt bloed te zijnquote:
Mag je ook doen...als je maar naar de sportschool gaatquote:Op zondag 10 januari 2010 16:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Naar de schaars geklede hupsende studentes kijken is ook prima voor de bloedsomloop!
dat moet je wel ff in de gaten houden hoor...ff langs de HA als het zo blijft...quote:Op zondag 10 januari 2010 16:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dus wel, vanmorgen nog, maar het bleek bloed, ja echt bloed te zijn![]()
Ik wil deze of volgende week een proefles Zumba gaan doen, hoe gaaf is dat?
Wanneer ga je open?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
wat kan jou dat nou schelenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik durf niet zo goed meer naar de sportschool sinds ik de laatste keer alles onder gekotst had!
Die blikken, die blikken! En het was niet even zo maar kotsen he! Het was gewoon de hele ingang onder sproeien! Meiske, als je onder de dope zit als een dolle moet je niet gaan sporten!quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil deze of volgende week een proefles Zumba gaan doen, hoe gaaf is dat?
Mietjequote:Op zondag 10 januari 2010 17:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die blikken, die blikken! En het was niet even zo maar kotsen he! Het was gewoon de hele ingang onder sproeien! Meiske, als je onder de dope zit als een dolle moet je niet gaan sporten!
Doe maar mei, dan is het een beetje lekker weer om in mijn voortuin te zitten.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Wanneer ga je open?
Dan weet ik zo ongeveer wanneer ik aan mijn pelgrimstocht kan beginnen.
Jij doet Zumba toch? En jij vind het gaaf he?quote:
Niet eens! Heb jij nog coole weekend foto's?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je in die 3 minuten wel een te coole foto gemaakt?
Zijn wel gemaakt, maar heb ze nog niet hierquote:Op zondag 10 januari 2010 17:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet eens! Heb jij nog coole weekend foto's?
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Op verzoek van Tuinfluiter, een filmpje!
Ja ja, enig idee hoeveel werk het is?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Woppa en ineens zit je naast Teun in de auto met lekkere relaxte muziek op...vond het weer een leuk filmpje
![]()
Ik krijg ineens een werkelijk magistraal idee...Teun en Studio Vlemmix....dat Teun dan elke dag zo'n prachtig mooi filmpje maakt voor Johan...een soort van ontdek je plekje
Zeg its wel voor eeuwige roem en vermelding in ''het'' programmaboekje hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 17:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja ja, enig idee hoeveel werk het is?![]()
Eén zo'n filmpje, daar ben ik een volledige werkdag mee bezig (inclusief rijden)
Ik zou het best een jaar (betaald) willen doen, want 't is wel grappig om te maken. Alleen dan wel met wat betere en meer professionele apparatuur.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zeg its wel voor eeuwige roem en vermelding in ''het'' programmaboekje hoor
Mooiquote:Op zondag 10 januari 2010 17:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Op verzoek van Tuinfluiter, een filmpje!
In plaats van de Fok! stok zou een Fok! camera wel aardig zijn, degene die hem krijgt filmt een dag of watquote:
Goor hèquote:Op zondag 10 januari 2010 18:28 schreef Laysa het volgende:
ik heb daarnet voor het eerst sinds 20 jaar Brinta op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |