Stttt foutjequote:
Moet je ff komen helpen hahaquote:
O en terugquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:25 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kally ff een nieuwjaarskus, beetje laat maar gemeend
Ja had bij post 201 al een nieuw topic gemaaktquote:
Hebben jullie de stream van Vlemmix open staan? kreeg gister een melding dat de chat lekt (??) en dat je na een paar uur moest verversen, zoiets stond er te lezenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee Dtje ligt niet aan jou ik heb het ook zo traag als dikke ...... echt pag. verversen doet ie lang over.
Geeft niets, jij bent een vrouwquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja had bij post 201 al een nieuw topic gemaakt
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:34 schreef D. het volgende:
Ik denk dat het door als die foto's komt, maar in dit topic is ie weer sneller
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hebben jullie de stream van Vlemmix open staan?
Ik ook maar vandaag nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hebben jullie de stream van Vlemmix open staan? kreeg gister een melding dat de chat lekt (??) en dat je na een paar uur moest verversen, zoiets stond er te lezen
Gelukkig welquote:
Ik wel voor de chatquote:
Dat wist ik alquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:37 schreef Laysa het volgende:
man man man ik gloei van trots...mn paps staat vermeld op wikipedia![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:37 schreef Laysa het volgende:
![]()
gewoon mooi vooruitziende blik van jequote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja had bij post 201 al een nieuw topic gemaakt
das wel leuk ja, al ligt t natuurlijk wel aan de context waarbinnenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:37 schreef Laysa het volgende:
![]()
Ik voorzie nu al dat ook dit topic straks dicht zal zijn, maar ik wacht nog maar ff met een nieuwe openenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:38 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon mooi vooruitziende blik van je
Ja. dit stond er,quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:35 schreef KRIBBET het volgende:
Hebben jullie de stream van Vlemmix open staan? kreeg gister een melding dat de chat lekt (??) en dat je na een paar uur moest verversen, zoiets stond er te lezen
maar zij voorzag ook al dat ze de vorige zou sluitenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik voorzie nu al dat ook dit topic straks dicht zal zijn, maar ik wacht nog maar ff met een nieuwe openen
Jij blij dat je binnen zitquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
navond! omdat mijn straat soort van grenst aan een weiland (loopt een straat paralel aan het weiland, daar sluiten wij op aan) waait het als een gek nu door de straat.sneeuw dan hè. oi.
quote:
ik heb de chat gewoon via mirc open als ik erop zitquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja. dit stond er,
De chat lekt geheugen, bij lang gebruik kan het zijn dat het geheugen van je computer vol raakt.
Het is daarom aan te raden om na 2/3 uren kijken of chatten even de page te vernieuwen
Ze zat vast gewoon op post 299 te wachtenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:40 schreef gomi het volgende:
[..]
maar zij voorzag ook al dat ze de vorige zou sluiten
Ja, want ik zocht op jouw naam toenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
en dat zeg je dan niet even
en hoe weet je dat dat mijn paps is??? of staat mijn voornaam ergens?
Ja dat was hetquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:40 schreef gomi het volgende:
[..]
maar zij voorzag ook al dat ze de vorige zou sluiten
Jaaaa die tekst! Was ik nog niet eerder tegengekomenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja. dit stond er,
De chat lekt geheugen, bij lang gebruik kan het zijn dat het geheugen van je computer vol raakt.
Het is daarom aan te raden om na 2/3 uren kijken of chatten even de page te vernieuwen
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, want ik zocht op jouw naam toen
En ik wist niet dat jij dat niet wist
ik google niet elke dag mezelf of mijn vaderquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, want ik zocht op jouw naam toen
En ik wist niet dat jij dat niet wist
Linkjequote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:37 schreef Laysa het volgende:
![]()
Morgen pas? Dan hoef ik vanavond niet meer te kijken dusquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:43 schreef Anniebab het volgende:
D. tis weer lekker glad in a'dam, door dat vers laagje sneeuw, wordt morgen laccchhhu man..![]()
O, en de "fiets '" staat er nog steeds, was dus wel geleend''.
Ik ook niet, alleen toen ik je hyves niet kon vindenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik google niet elke dag mezelf of mijn vader
gewoon Laysa Laysa tochquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neuh mijn complete naam hoeft niet bekend te worden hier op fok
"Nou, vanavond is volgens mij ook wel de moeite waard maar stuk rustiger natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Morgen pas? Dan hoef ik vanavond niet meer te kijken dus
Zullen we aangifte doen bij de politie, dan wordt die fiets opgehaald
Ik geloof er niets van neequote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
"Nou, vanavond is volgens mij ook wel de moeite waard maar stuk rustiger natuurlijk.
Vanochtend man, toen viel er een zo mooi, geloof je niet,
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:48 schreef remlof het volgende:
En ik maar F5'en op http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics - had al bijna "[RLS SC # 487] Waar Kally verzaakt" geopend
Daarom F5 ik gewoon in RLSquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:48 schreef remlof het volgende:
En ik maar F5'en op http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics - had al bijna "[RLS SC # 487] Waar Kally verzaakt" geopend
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen toen ik je hyves niet kon vinden
Ik F1 lieverquote:
Ik ben niet van de lama's, die spugenquote:
Ja, da's nergens voor nodigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben niet van de lama's, die spugen
Psies, ga je heel braaf naar ze kijken achter dat hek, spugen ze op jequote:
quote:
Dus eerst iets melden en dan blijkt het een dooie musquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neuh mijn complete naam hoeft niet bekend te worden hier op fok
Goed, zonder al te schunnig te zijn, dat is niet de manier bij mij hoorquote:
ja 69 F'jes op je toetsenbordquote:
Bij mij ook niet, maar bij hen die van zichzelf niet nat genoeg zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed, zonder al te schunnig te zijn, dat is niet de manier bij mij hoor
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Een 69 tussen een marmot en een lama die spuugt om de boel vochtig te houden?![]()
Slaap ik?
Heb jij ze geteld? Want ik doe het niet hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Uiteraard, ik post toch niet zomaar ietsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb jij ze geteld? Want ik doe het niet hoor
Dat weet ik nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteraard, ik post toch niet zomaar iets
Meer als in: heb ik een nachtmerrie.quote:
Pussssssssssssquote:
Ja dat snap ikquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Meer als in: heb ik een nachtmerrie.
Ja dat zeg jij, maar hoe moet ik dat nou wetenquote:
Als het maar koud isquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
hoezo wil je mn sixpackje voelen dan?
Huh? Oja, daar zit je buikquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
hoezo wil je mn sixpackje voelen dan?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow daar wil ik gewoon een flink two pack
Ik heb hier ook nog wat whiskey in de flesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:42 schreef Kally het volgende:
Anyways ik ga even wat te drinken pakken
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou, ik rook bij gelegenheid.
Feestjes, en soms savonds eentje of twee,maar ik ben geen steevaste roker.
En als ik rook is t marlboro Light.Is je beeld van me nu in duigen gevallen Teun??
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:53 schreef gomi het volgende:
[..]
en wat gooi je bij die marlboro Light?
beetje weed? of ben je meer van de hasj?
Dat zei ik, je bent zo puur als een glasaalquote:
En wat is het eten geworden?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat zei ik, je bent zo puur als een glasaal
Bruine boterham, met veel pijn en moeite. Weg gespoeld met een glas melk.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zit er over te denken om nog even de polder of het bos in te rijden, ik heb eigenlijk geen rust in m'n kont. Het is te mooi buiten om binnen te zitten
Dat vraag je aan mij? Ben een eeuwigheid niet geweestquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bruine boterham, met veel pijn en moeite. Weg gespoeld met een glas melk.
Weet jij misschien waar Pietje zit? Al die moderators hier laten de boel de boel tegenwoordig.
Ja en Ja, ik weet het. Waar was je eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat vraag je aan mij? Ben een eeuwigheid niet geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |