eens met alles.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:52 schreef Zhenar het volgende:
Alwéér een supertoffe episode!![]()
Blijft jammer dat er geen tijd meer was/is om sommige verhaallijnen uit te diepen. Bijvoorbeeld de geheime relatie tussen Boyd en de dokter. Of Echo die zich van doll tot echt persoon ontwikkelt (dat vond ik echt veel te snel gaan opeens). En de nieuwe "situatie" van Ballard als imprint. Om nog maar te zwijgen van alle politieke spelletjes tussen de verschillende Rossam bedrijven; dat had me best interessant geleken om over langere tijd uitgespreid te zien. Het zou dan des te toffer zijn dat ze zich nu tegen de rest keren.
Maar ondanks dat is het nog steeds erg tofJammer dat seizoen 1 niet meteen al dit niveau had
Al weet ik niet of het dan succesvoller zou zijn geweest...
Eens. De hele motivatie van Boyd sloeg eigenlijk nergens op. En die explosie op het eind was echt pijnlijk, met zo'n clichématig voor het vuur uit rennen shot. Echo stond in het volgende shot ook ineens voor het gebouw, dat trouwen geen enkele schade had opgelopen door die 10 kilo c4 die was opgeblazen.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:40 schreef Merkie het volgende:
Ik vond hem niet zo goed hoor. Het verhaal is prima, maar de uitwerking voelt zeer plichtmatig en gehaast aan.
Hoe kom je erbij dat zijn doel de boel opblazen is? Zijn doel is Caroline vaak te imprinten zodat ze haar gave om imprints te kunnen weerstaan verder ontwikkelt. Dit wil hij gebruiken voor een vaccin tegen imprinten, voor zichzelf voor wanneer de Thoughtpocalypse (quote:Op maandag 18 januari 2010 16:38 schreef Breuls het volgende:
Ik snap heel Boyds beweegredenen niet. Caroline breekt in, ontmoet Boyd. Boyd geeft aan grote plannen te hebben en vervolgens blijken die grote plannen het opblazen van de boel te zijn? Daar heeft-ie toch niemand voor nodig als hij zelf de big cheese is? En al helemaal niet via zo'n jaren durend ingewikkeld plan?
quote:Originally scheduled to air on January 22, 2010, the episode was rescheduled to January 29, 2010, due to Fox's airing of "Hope for Haiti," a telethon fundraiser to aid the victims of the earthquate in Haiti. All five English-language TV networks in the United States, along with several cable channels, plan to air the two-hour telethon on January 22.
Hmm, was dat zijn plan? Het viel me wel op dat hij het erover had, maar dat kwam niet helemaal over. Is wel iets logischer.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat zijn doel de boel opblazen is? Zijn doel is Caroline vaak te imprinten zodat ze haar gave om imprints te kunnen weerstaan verder ontwikkelt. Dit wil hij gebruiken voor een vaccin tegen imprinten, voor zichzelf voor wanneer de Thoughtpocalypse (! ) losbarst, wat hij als onvermijdelijk ziet.
True. Ja, okay, dus er zit toch wel iets logisch in.quote:Waarom dat per sé in een Dollhouse moet en niet in een lab wordt niet duidelijk, maar je kunt vast iets bedenken met de noodzaak haar Echo-persoonlijkheid te laten ontwikkelen in een geschikte sociale omgeving.
Ja, dan kregen we vast nog een musical aflevering en een jaren '50 settings en nog eens een wide-out tabula rasa. Oh en misschien wordt er zelfs een irritante jongere zusje van Ecco geintroduceerd.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:52 schreef Fir3fly het volgende:
Ik snap er echt weinig meer van. Gaat allemaal te snel inderdaad. Echt jammer dat Whedon niet meer tijd kreeg om dit uit te diepen, vooral het principe van het attic-mainframe etc.
Dat. Een serie waarin gebeurtenissen briljant werden verwerkt in vervolgafleveringen. Briljant de hele uitwerking van het programmeren van mensen tot deze wereldwijde gevolgen. De karakters ook, Alpha die er opeens was, schrok me dood.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:42 schreef egeltje1985 het volgende:Snif. Mooi einde, maar toch snif.
Dus datquote:Op zondag 31 januari 2010 03:14 schreef criminal_mind het volgende:
Jammer dat het alweer afgelopen is maar wel erg goede aflevering met een erg mooi einde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |