abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 januari 2010 @ 12:08:28 #201
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_76959665
Ligt het aan de periode ofzo? Lennon heeft ook al last van de tanden... het hele weekend al wat minder in zn hum, maar vannacht rond half 1 spande de kroon... gillen... wilde niets, niet op de arm, geen drinken. Nou ja toen maar een zetpil gegeven en even bij ons in bed. Toen werd hij gelukkig wel wat rustiger en heb ik hem weer in zn eigen bed gelegd en heeft hij geslapen tot kwart over 7. Het wordt tijd dat er weer wat doorkomen.

Arme Tess, heeft ze ab gekregen? Beterschap!!!

Basboussa, ik herken het ook niet echt. Lennon heeft weleens 's avonds, maar dat komt denk ik dat ie te vol zit en er wat te druk met hem gedaan wordt... hij heeft er geen last van in ieder geval.
Make love, not war ☮
pi_76959754
nee geen ab Diaan.
vanmiddag naar eigen ha en dan laat ik dr nog een keer nakijken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 18 januari 2010 @ 12:19:36 #203
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_76960023
Zielig hè Diaan.... Joep heeft ook echt een mega bult waar zijn boven voortand door komt. Is ook een beetje rood. Gelukkig ging het slapen goed. Wel een beetje gemorrelt voor het slapen gaan en al vroeg wakker, om 6 uur. Maar vanaf 10.15 tot heden ligt ie weer lekker rustig te knorren. Zal eens gaan kijken of ie een boterhammetje lust.
Niet mieten! Door gieten!
pi_76960152
Die doorkomende tandjes vind ik echt ellende, elke keer weer. Hier bloedt het ook altijd bij het doorkomen, gebeurt dat bij meer kindjes? Ik vind het zo zielig! De teller staat nu op acht tandjes, vier boven en vier onder.

Vicky, wat rot dat Tess ziek is. Die doorwaakte nachten slopen je echt, bah. Hopelijk is je meisje snel weer de oude!

[ Bericht 0% gewijzigd door Jore op 18-01-2010 12:29:22 ]
  maandag 18 januari 2010 @ 12:42:13 #205
114177 Diaan73
pi_76960726
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:11 schreef Vicky het volgende:
nee geen ab Diaan.
vanmiddag naar eigen ha en dan laat ik dr nog een keer nakijken.
Goh geven ze dat dan niet? Toen we met Lennon bij HAP waren ivm oorontsteking kregen we meteen ab mee. Arm ding.

Ja die maar niet doorkomende maar wel pijn van hebbende tandjes is erg zielig voor Lennon. Hij is vandaag op kdv, ik benieuwd hoe het gaat. Ik hoop in ieder geval dat hij er eind deze week geen last meer van heeft ivm zijn verjaardag a.s. zaterdag.

Jore, hier geen bloed.
Make love, not war ☮
pi_76963978
Hier even een zielige Jair... heeft heel onrustig geslapen vannacht, was zeker 4 keer huilend wakker van de pijn. En de ochtend was niet veel beter, hoewel hij inmiddels wel z'n slaapjes doet, dat scheelt. De fles heeft 'ie helemaal opgedronken (>220 cc), maar z'n boterham had meneer geen trek in. Mjah, hopelijk is het met een paar daagjes weer over
  maandag 18 januari 2010 @ 14:33:28 #207
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_76965128
Wow Jore, heeft je ventje al 8 tanden! Dat is rap gegaan!
Wat sneu dat hij er zoveel last van heeft elke keer. Ik heb bij Danique nog geen bloed kunnen ontdekken tijdens het doorkomen!
  maandag 18 januari 2010 @ 15:01:03 #208
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_76966245
Nee wij zitten ook pas op 2 ondertanden, alhoewel de voorboventanden vogens mij ook op doorspringen staan. Ze laat zich alleen niet zo goed bevoelen.
Afgelopen week was ze ziek, erg zielig dus. 's nachts nog onrustiger. En ging het iets beter, nu weer iets minder door die tanden. Doorslapen heeft ze nog niet van gehoord.
pi_76966322
Leander heeft nu andere medicijnen het dat lijkt heel iets beter te gaan. Hij sliep vannacht in ieder geval iets beter. Maar toen ging ie om 04:00 alles onder poepen en het schoonmaken daarvan had hem te wakker gemaakt. Dus nu ben ik nog moe
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 18 januari 2010 @ 18:04:27 #210
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76975213
Wow.. wat zijn er veel onrustige kindjes! voor jullie en de papa's en mama's met al die doorwaakte nachten. Hier lijkt het beter te worden (maar dat heeft niemand gelezen he? ). We geven nu
's avonds granenpap ipv nutrix. Hopen dat het doorzet. Hier is de stand nog steeds 2-1 qua tandjes. Het lijkt even stil te staan.

Leander Handigerd!
pi_76983681
MeNicole dat is idd echt een onhandige tijd. Bij ons gaat dat ook vaak s'nachts en dan zitten wij met nachtelijke verschoonrondes of heel vroeg s 'ochtends.

Gelukkig bloedt het bij Jair niet door de doorkomende tanden. Hij heeft er wel erg veel last van. Hij wil niets aan vast voedsel eten. Het enige wat erin gaat zonder huilen zijn flessen of een banaan.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_76986071
Arme Tess. Ach Vicky je hebt het er maar druk mee. Het moet nu toch maar eens gewoon lekker gaan lopen zonder zieke man en kindjes.

Wat zielig al die tandenkindjes.
Hier ook geen bloed, maar ik zag vanavond wel een soort bloedblaasje zitten naast 1 van de 3 tanden die bijna door zijn.
Gister zat ik er behoorlijk doorheen en ben ik om 9 uur maar in bed gaan liggen. Voelde me vandaag wel iets fitter. Ko kwam maar 2 keer vannacht.

Daar was je ook lekker mee MeNicole. Een verschoning in de nacht...

En dat gaat lekker Mikoxx, dat wat ik niet gelezen heb.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_76998805
Voor mama's van kindjes die 's nachts slecht slapen heb ik misschien nog een tip. Een grotere slaapzak (al ze die aan hebben). Leander had altijd een 90 cm slaapzak. En daar zat ie altijd heel erg in te trappen en te woelen. Nu moest ie voor nood een 110 cm aan en nu is ie ineens veel rustiger. Misschien is het eens te proberen!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_76999248
goede nacht hier!!
Tess heeft de hele nacht geslapen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76999266
voor Tess en Leander!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_76999573
Wij zitten nog steeds op 0 tanden Hij gaat denk ik tandloos zijn 2e levensjaar in...

Ach ja, gister weer op het buro geweest en helemaal OK bevonden, spuitjes gehad en daar heeft ie niet eens echt om moeten huilen!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 17:15:38 #217
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77016549
Wat zei ik ook alweer?? Goede nachten? En geen tandenleed? Het is hier in alle hevigheid losgebarsten geloof ik
pi_77017090
Tess, wat fijn een goede nacht!

MeNicole, ik moet ook nodig een grotere slaapzak aan schaffen. wie weet helpt het hier ook.

Fijn Koningin, helemaal ok! Vandaag is P. ook met Ko op het cb geweest. Alles goed. Niet zoveel gegroeid qua gewicht en lengte, maar wel is zijn hoofdje gegroeid. Omdat alles zo goed ging hoefden we niet met 9 maanden weer te komen maar pas met 11 maanden.
Nog steeds veel tandenpijn hier.

Mikoxx, ik had echt niets gezien hoor.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 19:45:37 #219
114177 Diaan73
pi_77023139
Tess, een goede nacht

Oeke, wat vreemd dat hij niet terug hoeft te komen. Is toch ook leuk voor de ouders om te weten hoe groot/zwaar je kind is?? Nou ja, fijn dat alles goed was

Mikoxx, balen zeg. Sterkte

Lennon ging gisterenavond huilend het bed in om half 8, na even bij hem te hebben gezeten, ging hetvoor een half uur wat beter, daarna weer brullen. Toen heeft hij even beneden gezeten en daarna weer naar bed. Gelukkig, vooral voor hem, heeft hij verder gisterenavond/vannacht goed geslapen. Vandaag was hij bij mn ouders en daar ging het heel goed, vanavond was hij ook weer wat vrolijker en net normaal naar bed gegaan.
Make love, not war ☮
pi_77023551
Oeke, bij ons CB is er helemaal geen 9 maanden afspraak. Een bij 7 maanden en een bij 11, waarbij ze weer een prik krijgen.
pi_77024226
Ja, Bodpa, dat zal het bij ons dan ook zijn. Ik was zelf niet mee en ik het boekje staat een afspraak bij 9 maanden gepland.
Maar ik vond het zelf ook niet zo leuk hoor. Ik ga hem denk ik tussendoor een keertje wegen en meten. Dat vind ik toch wel erg leuk om te weten.

Arme Lennon. Gelukkig heeft hij wel goed geslapen.
pi_77028184
Mijn kindje is alweer bijna 1 jaar.
Wat vliegt de tijd.
pi_77028577
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:07 schreef oeke het volgende:
Ja, Bodpa, dat zal het bij ons dan ook zijn. Ik was zelf niet mee en ik het boekje staat een afspraak bij 9 maanden gepland.
Maar ik vond het zelf ook niet zo leuk hoor. Ik ga hem denk ik tussendoor een keertje wegen en meten. Dat vind ik toch wel erg leuk om te weten.

Arme Lennon. Gelukkig heeft hij wel goed geslapen.
Ik ben tussendoor ook geweest.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:50:14 #224
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77033306
Soms zou ik ook wel een cb willen hier.. Beisan is voor het laatst gewogen en gemeten met 6 maanden, en volgende afspraak met 12 maanden. Met 6 maanden was ze 65 cm en 7 kilo geloof ik.. Ik ga daar nou niet speciaal een afspraak voor maken bij de huisarts/ Wel weet ik dat ze vrij weinig was aangekomen en gegroeid tussen 4-6 maanden en dat het volgens de huisarts hoog tijd werd voor bijvoeding. Dat maakt me nog benieuwder hoe het er nu voorstaat!

Oh, wat een tandenpijn en dramatische nachten (afkloppen) hier gaat het doorslapen juist uitstekend, In slaap komen duurt nu wel wat langer en gaat met drama gepaard, maar dat schijnt normaal te zijn met 10 maanden.
En het wordt steeds leuker... Samen hupsen op muziek, samen spelen, samen kletsen.... Me luv me baby
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_77040762
Miss en Senna welkom!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')