Denk dat meerdere weten van die cam.. Tja internetz he ???quote:Op zondag 10 januari 2010 19:58 schreef hondjes het volgende:
Muis was het niet, Fann ook al niet, welke Fokster was het dan....
Daar zit ik stiekem wel op te wachtenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook wel Krib. En idd het moet echt voor de fun zijn, geen enge of erge toestanden, laat ik dat vooropstellen.
Er zijn er al aardig wat gevallen maar ik heb ambulance gezien, ze vallen erg netjesquote:Op zondag 10 januari 2010 20:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook wel Krib. En idd het moet echt voor de fun zijn, geen enge of erge toestanden, laat ik dat vooropstellen.
O.K.D.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:16 schreef D. het volgende:
Ik heb een OP gemaakt voor het volgende deel
Nu zorgen dat je de lapo krijgtquote:Op zondag 10 januari 2010 20:16 schreef D. het volgende:
Ik heb een OP gemaakt voor het volgende deel
Van mij was het ook als een positieve beschuldiging bedoeldquote:Op zondag 10 januari 2010 19:42 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zie veel mensen die het leuk vinden, veel namen die ik hier nog nooit heb gezien, ik neem de schuld dus graag op me.
Geen ideequote:Op zondag 10 januari 2010 20:36 schreef KRIBBET het volgende:
Ligt het aan mijn laptop of hebben meer mensen last van het langzamer worden als je de cam open hebt staan?
Is niet alleen nu maar de hele tijd, zet de cam elke keer even uit als ik een andere pagina wil openenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee
Was met de OP aan het stoeien, dus zat niet naar de cam te kijken
Dan blijf je aan de gangquote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is niet alleen nu maar de hele tijd, zet de cam elke keer even uit als ik een andere pagina wil openen
Weet ik toch, had ik jou overgeslagen?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mij was het ook als een positieve beschuldiging bedoeld
ja heb ik ook net zoals met de SV stream...die dingen vreten geheugenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee
Was met de OP aan het stoeien, dus zat niet naar de cam te kijken
Klopt maar kan niets plaatsen als de cam open staatquote:
Ik vind 'm best mooiquote:Op zondag 10 januari 2010 20:50 schreef Chanel5 het volgende:
Maak er wel een mooie van D., succes!
Jaquote:Op zondag 10 januari 2010 20:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Weet ik toch, had ik jou overgeslagen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |