Wüst heeft mooi de binnenbocht dus dat is goed. Dan moet ze Sablikova zeker op achterstand moeten zetten.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:04 schreef Oidale het volgende:
Wüst en Fabris laatste binnenbocht... nadelig voor Sablikova en Kramer.
Als Wust serieus kans wil maken op de titel zal ze veel tijd moeten pakken op Sablikova om genoeg over te houden voor op de 5km. Ik denk dan aan minimaal een seconde of 3. Dat zou betekenen dat de laatste binnen- of buitenbocht er niet toe doet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:04 schreef Oidale het volgende:
Wüst en Fabris laatste binnenbocht... nadelig voor Sablikova en Kramer.
Ze zit nog in de strijd dus zal ze er alles aan doen om nog kampioen te worden, maar met zilver zal ze ook wel blij mee zijn na een rampseizoen. Zilver zit er gewoon in daarop heeft ze al een grote voorsprong. Als ze dan zilver haalt moeten wij er ook gewoon blij mee zijn dat is de teken dat ze weer richting haar oude vorm komt alhoewel ze dat natuurlijk al wel heeft laten zien.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:42 schreef Montov het volgende:
[..]
Als Wust serieus kans wil maken op de titel zal ze veel tijd moeten pakken op Sablikova om genoeg over te houden voor op de 5km. Ik denk dan aan minimaal een seconde of 3. Dat zou betekenen dat de laatste binnen- of buitenbocht er niet toe doet.
Maar ik denk dat Sablikova niet onder hoeft te doen voor Wust, zeker gezien de omstandigheden, dus die binnenbocht zal waarschijnlijk erg handig zijn voor Wust.
nu eerst vrouwen 1500, zo mannen 1500 dan 5000 dames en dan 10k herenquote:Op zondag 10 januari 2010 11:56 schreef Heerlijkheid het volgende:
Waar kan ik zien wanneer wat begint?
(mooie zin)
Ah gelukkig maar, ik vond de tijd al zo tegenvallen.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:05 schreef meneer draak het volgende:
2.14.58 voor Tóth, komt nog een tijdscorrectie overheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |