Bij foto 2 van het totale aantal?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:11 schreef kitao het volgende:
[..]
bij foto 2 zijn de ogen van Satsu iets fletser
En qua scherpte? Want kleuren kunnen idd per scherm verschillen, maar scherpte nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt?
Hier is de bovenste warmer qua kleuren, de tweede is fletser
Ik zie de tweede ook scherper, en verder weinig verschilquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt?
Hier is de bovenste warmer qua kleuren, de tweede is fletser
En ik zou van Naartjie inderdaad ook de onderste nemen in dat hangmandjequote:
Omdat balkenelende dat gezegd heeft ......quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:15 schreef oh-oh het volgende:
Waarom gaan mensen tijdens de sneeuwval de stoep sneeuwvrij staan maken???
Twee tot drie maanden voor de wond uberhaupt dicht isquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oooh. In het US show je litteken topic is ook iemand met een open buik. Die kreeg na een operatie ook een ontsteking. Volgens mij zou ik 24/7 overgeven als ik steeds naar zo'n wond moest kijken..
Hoe lang duurt het herstel dan?
Dat doen al die oudjes hier ook altijdquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:15 schreef oh-oh het volgende:
Als je de tijd hebt is dat best verstandig stiekem, want als je wacht tot er 10 cm. ligt is het veel zwaarder om sneeuwvrij te krijgen dan om het uur een beetje vegenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen stoep goddank maar die kon mij nog meer vertellenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:16 schreef nieslief het volgende:
[..]
Omdat balkenelende dat gezegd heeft ......
Mijn vriend heeft ruim anderhalf jaar thuis gezeten met z´n fistelsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Twee tot drie maanden voor de wond uberhaupt dicht is![]()
En een paar keer per dag spoelen![]()
Ze had bij het intakegesprek gevraagd hoe lang ze vrij moest vragen van haar werk. 'Dag of drie?'.
Die dokter lachen. 'Maak er maar een maand of drie van'
Die eerste is wel heel donker, weet niet hoe de kwaliteit is maar ik dénk dat dat uitvergroot iets tegen gaat vallen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:17 schreef Cat22 het volgende:
Voorlopig idee: Yoko1 en Satsu 2. Want bij mij is foto 2 ook helderderderderderderder.
Naartjie: ik weet het echt niet. Ik vind die foto waar hij omhoog kijkt zo schattig. En het idee om ze boven elkaar te hangen ook heel leuk, maar daar heb ik geen plek voor dus dat spreekt er weer tegen.
De headshot vind ik zelf de minste eigk, al past die het best bij de rest.
Of zal ik gewoon lekker recalcitrant voor 1 gaan? Is ook wel humor, zo'n 'fuck off' face in mijn woonkamer.
Ja!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:16 schreef nieslief het volgende:
[..]
Omdat balkenelende dat gezegd heeft ......
HIER!quote:
Oh wthquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze had bij het intakegesprek gevraagd hoe lang ze vrij moest vragen van haar werk. 'Dag of drie?'.
Ohquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft ruim anderhalf jaar thuis gezeten met z´n fistels. Het mag ook niet te snel dichtgroeien namelijk, want dan krijg je holtes en daar kunnen weer ontstekingen in komen en begin je weer van voor af aan
.
Das jammer dat je ze niet onder elkaar kan hangen idd...En Yoko en Satsu naast elkaar en Naartje precies in het midden onder hun...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:17 schreef Cat22 het volgende:
Voorlopig idee: Yoko1 en Satsu 2. Want bij mij is foto 2 ook helderderderderderderder.
Naartjie: ik weet het echt niet. Ik vind die foto waar hij omhoog kijkt zo schattig. En het idee om ze boven elkaar te hangen ook heel leuk, maar daar heb ik geen plek voor dus dat spreekt er weer tegen.
De headshot vind ik zelf de minste eigk, al past die het best bij de rest.
Of zal ik gewoon lekker recalcitrant voor 1 gaan? Is ook wel humor, zo'n 'fuck off' face in mijn woonkamer.
Herstel van binneuit kan heel lang duren idd. En dan moet je ook echt je rust nemen, adners zit je er nog langer mee.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Herstel van binneuit kan heel lang duren idd. En dan moet je ook echt je rust nemen, adners zit je er nog langer mee.
Lichtelijk horror verhaal in spoiler uit mijn Thuiszorg-tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ze maken hem niet dicht omdat het vuil dat er nog in zit wat ze niet weg hebben kunnen snijden (in nog dieper gelegen haarvaatjes oid) er uit moet kunnen lopenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh wth. Waarom kunnen ze dat niet gewoon dichtmaken, 't is 2010
.
En als die wond dan eenmaal dicht is, dan is het nog niet klaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |