Dat zullen alleen CDA'ers denken. De meeste outsiders zullen zeggen dat Balkenende charisma en leiderschap mist.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok, Balkenende doet dus 5 kabinetten in nog geen 8 jaar, toch wel een prestatie.
Ik heb helemaal niets met politiek.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zullen alleen CDA'ers denken. De meeste outsiders zullen zeggen dat Balkenende charisma en leiderschap mist.
Moeilijk te zeggen. Maar IR's topic hierzo is altijd wel lachen om in te posten.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoe kom je ineens tot dit geweldige inzicht?
Nou zo ben ik er ook ooit terecht gekomen.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:29 schreef Neleos het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Maar IR's topic hierzo is altijd wel lachen om in te posten.
Far out! ik heb er even over gedacht om mijn stem te verkopen aan de hoogste bieder.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met politiek.
Ben voorstander van niet stemmen.
Het is maar dat D66 bestaat, anders had ik twee keer blanco ingevuld.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met politiek.
Ben voorstander van niet stemmen.
Heerlijk die corruptie.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:32 schreef Neleos het volgende:
[..]
Far out! ik heb er even over gedacht om mijn stem te verkopen aan de hoogste bieder.
Eigenlijk vind ik dat nog steeds wel een goed plan.
"Ik ben om te kopen voor geld mensen"
Ik ben ook van plan voor mijn toekomstige diensten aan politieke partijen een hoge toeslag te vragen.quote:
Kan dat ook, 2x blanco?quote:Op maandag 1 maart 2010 03:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is maar dat D66 bestaat, anders had ik twee keer blanco ingevuld.
Ok dan kan ik weer ff de anarchist uithangen,quote:Op maandag 1 maart 2010 03:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gemeenteraadsverkiezingen en landelijke verkiezingen.
Een soort van ongefundeerde proteststem.quote:Op maandag 1 maart 2010 04:03 schreef Neleos het volgende:
De anarchist uithangen is zeker komisch. Maar het is nog lolliger om op de PVV te stemmen. Ik denk dat ik dat maar ga doen in juni. En uiteraard vrijuit verkondigen dat ik PVV stem! En dat mensen mij dan gaan vragen waarom ik PVV stem, en dat ik daar geen fatsoenlijk antwoord op heb.
Hij heeft een dusdanige uitstraling zodat ie niet zoals Balkenende steeds een pasje moet vragen om binnen te komen.quote:Op maandag 1 maart 2010 04:34 schreef Neleos het volgende:
Ja die beelden wil ik ook wel zien. Mijn stem gaat naar Geert, je hebt me zojuist definitief overtuigd.
Zou toch briljant zijn als die gast MP wordt.quote:Op maandag 1 maart 2010 04:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een soort van ongefundeerde proteststem.
Ik denk dattie niet durft.quote:Op maandag 1 maart 2010 04:39 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Zou toch briljant zijn als die gast MP wordt.
Dan trollt ie de hele wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |